Nähty kaupungilla:

Oman terveytensä uhallahan ne ajelevat jarruitta jalat irtonaisina.

Se jalkajarru on kyllä kans ihan yhtä tyhjän kanssa, IMHO. Etujarru on kuitenkin se laite mikä pysäyttää, ei vain hidasta.

Nurmijärvelläki on kuulemma nähty fiksi.
Kohta varmaan jo Savonlinnassakin joku näkee fiksin...
villapaita - 12 hours ago »
Nurmijärvelläki on kuulemma nähty fiksi.
Kohta varmaan jo Savonlinnassakin joku näkee fiksin...
Ja hetiperään joku väittää Kuopion korkeudella olevan teitä, joilla pärjää muunkinlaisella pyörällä kuin täysjuustomaasturilla.

Oma pyörä tuli muuten Mikkelistä, joten siellä on todistettavasti ainakin ollut phicksy.

jussi - 1 week ago » Porthanian eteen viralliseen fiksi-aitaan kiinni lukittuna kromin värinen Pista peruskonfiguraatiossa tänään lounasaikaan.
Meikäläisen! pitäis speksata hieman vakiosetuppia, hommaa bullhorn-stonga tai suora. Alkaa toi käppyrä tuntuu aika turhalta stadissa.

Mahtavaa et jonku on laittanut tälläsen fiksi-foorumin pystyyn, gj ja niin päin pois.

punanen fillari jossa kromiset haarukat, Vaasankatu klo 23.20. Ehkä motobecane, ehkä ei.

Pista piritorin assmarketin edessä.

GG-Luumis - 5 minutes ago » Pista piritorin assmarketin edessä.
tunnustan, olin hakemassa kaljaa stemmin muunnosholkkiin maksuksi.

Ois pitäny itekki hakea kaljaa. Nyt janottais >:|

Näin tänään Viikissä valintataloon päin polkevan jonkun fiksijäbän. Fiksi näytti aika siistiltä, siin oli kumit joissa oli joku raita kylkee pitkin, chopattu riseri ja flange-gripit. Erittäin siistin näkönen. Olikohan harmaa tai raw runko. Ite olin kadun toisella puolella laiskalla DMR:lläni, olin ostanu jäätelöö.

Aamusta on jo niin pitkä aika, etten oo enää edes varma, oliko se tänään… mut kai se oli. Roihuvuoressa, vai onko vielä Herttoniemeä, siinä vähän koirapuistosta länteen koukkasin suojatielle pysähtyvän kuorma-auton takaa ja vastaan tuli vaaleansininen fiksi, jossa lyhyt suora stonga.

Jossain Lassilassa joku droppitankoinen fiksi… Harmaa tai metallinvärinen… en tarkempaa muista, kun vilahti niin ohi.

Itse olin liikenteessä maantiepyörällä ja (tietenkin) punaisissa adidaksen verkkareissa

Unohdin jo melkein tän jutun mutta näin viime viikolla jonain aamulla kaisaniemen puiston kohdalla vanhemman herrasmiehen rullaamassa vanhemmalla maantiepyörällä ja päässä sellainen äärihieno nakkimakkaramallinen vuosikertakypärä. pyörä ja kypärä oli vissiin vielä molemmat vaaleansinisiä.

ja tänään aamulla meidän naapuritalon pihassa jostain syystä hengaili sieltä toiselta foorumilta tuttu Hattara valkoisen fiksinsä kera.

Kuka asuu Perkkaalla Majurinkadulla?

jussi - 2 days ago » Unohdin jo melkein tän jutun mutta näin viime viikolla jonain aamulla kaisaniemen puiston kohdalla vanhemman herrasmiehen rullaamassa vanhemmalla maantiepyörällä ja päässä sellainen äärihieno nakkimakkaramallinen vuosikertakypärä...
Me nähtiin kans eilen Kalliossa Kuikan terassilta old fart, joka rullaili semmonen täytetyistä suolenpätkistä kasattu kypärä päässä. Herätti kunnioitusta ja hieman hilpeyttäkin.

Täällä kuulemma kyseltiin.

asb - 3 days ago » Kuka asuu Perkkaalla Majurinkadulla?
Mie asun siinä isossa rumassa talossa ja ajan polkupyörällä. Ollaanko me naapureita?

Ps. Oon pelannu nethackin läpi paremmilla pisteillä :wink:

1 Like
hpe - 1 hour ago » Mie asun siinä isossa rumassa talossa ja ajan polkupyörällä. Ollaanko me naapureita? Ps. Oon pelannu nethackin läpi paremmilla pisteillä ;)
No mä kattelin mun keittiön ikkunasta, että naapurirapun neloskerroksen parvekkeen raosta näkyi flop-chop tanko ja ruskea (tai punainen) pyörä. Aattelin, että on varmaan fiksi tai ainakin sinkula.

Mähän en oo nethackiä edes pelannut läpi. “You were level 21 with a maximum of 234 hit points when you escaped.” :slight_smile:

Joo, ollaan me sitten naapureita. Minun surlyn crosscheckiin kasattu fiksi lojuu siellä parvekkeella toisinaan. Tervetuloa lainamaan jauhoja ja työkaluja :slight_smile:

Aijai, nyt pääsen heittämään taas lisää löylyä:

mun kollega, joka ei (vielä) itse harrasta “fixuttamista” mutta on kovasti kiinnostunut aiheesta väittää nähneensä viime viikolla kumpulassa kustaa vaasan tiellä jonkun vetämässä punaisella fiksillä jossa oli - nyt se tulee… - musta 4-pinnainen aerokiekko edessä. woohooo!

toinen aerokiekkomies?

Nelipuolaisista aerokiekoista puheenollen: http://pardo.net/bike/pic/fail-020/img/Colour.jpg

^nyt lyö tyhjää ja pahasti.