Nähty kaupungilla:

Mä liikun noilla main noihin aikoihin myös valkosella sinkulamaasturilla :sweat_smile:. Jos kyseessä en ollut minä niin haluan tuoda esille että olen myös helvetin hyvä seisoskelee pyörällä.

Mullakin on kyllä sinkulahavainto (ja samalla kadunnimiharjoitus itelleni): lähin Hakaniemestä viiden jälkeen ja Säästöpankinrannasta Eläintarhantielle edelleni liittyi sinkuloitsija. Ajettiin peräkanaa kunnes hän siirtyi varmaan Linnunlaulun sillan kautta radan yli ja mä jatkoin Eläintarhantietä.
Myöhemmin seisoskelin Reijolankadun valoissa kun sama hahmo polki Urheilukatua pohjoiseen edestäni.
E: pitkällinen selvitys koska ainoo tuntomerkki jonka voin antaa, on reppu, joka luullakseni oli MW:n tuotantoa.

3 Likes

Täähän meni nyt jännäksi… Näkemäni henkilö tosiaan seisoskeli valoissa putkella lähes liikkumattomana, eli saattoi olla sinäkin

2 Likes

Jätin nyt tahallaan rollerin jonkun yksivaihdehenkisen vaihdemarinin viereen Kisikseen pihaan. Samalla ovella joku etukorillinen fiksi-sebu. Kuka tunnustaa?

1 Like

Aamulla noin 0850 katoin ku Manskulta käänty auto oikeelle Stenbäckinkadulle suoraan jonkun hetki sitten ohittamansa fiksikuskin eteen.
Kyseinen kuski sitten noitui takaikkunalla ja näytti kovasti perkussiiviselta palautteelta jota itekin olisin antanu jos mun käteni olis yltäny kadun yli.
Kaveri siitä sitte Reijolankadulle ajon radalla ja siitä jonnekin.

Tais tulla @tutam pinkillä keplerillä äsken vastaan Maltsun huudeilla. Dynylamppu kiinnitti huomion, yllättävän kirkkaasti loistaa näin päivänvalossakin.

1 Like

ketä fiksil lapsen kans Mariankadun eteläpäädys tänään? upee uncliptyyli ja muutenki :salut_smoker:

Meikämöyrijähän se! Kattelinkin, että onko foorumilaisia, kun oli siistin näköinen pyörä ja hyvän näköinen laukkukokoonpano.

Toivottavasti ei lyysinyt liikaa silmiin: huomasin hämärämmällä, että oli tartsin asennuksessa tullut asteen pari liikaa yläkenoa lampulle, niin suoristin sen ja toivottavasti Saksan tielainsäädännön vaatima häikäisynvähennys pelittää paremmin…

@sami Hämeentiellä! Mä olin jo kelvin kaa luovutellut ja laskettelin ajorataa kohti kumpulaa :smiley:

Ajoin jonku liekikkää ysärimaasturi etukori safetypizza rukin takana Hakiksest Hertsikaa. Upee vehje

1 Like

Taisi olla mun liekkikuvioinen GT vuodelta 96

2 Likes

@ruge tänään päivällä K-junassa :sunny:

Hirveesti ei pyöräilijöitä näkynyt tänään, kertakaikkiaan paskat kelit. Koulukadun ABC:n kohdalla musta Surly, ehkä Straggler, jossa ainakin ISPi edessä. En rekisteröinyt muita tuntomerkkejä sadetakin hupun lipan alta. Oli kyl ihan ISPi-kelit huhhuh. Keep going strong

1 Like

Oliko @CarlosSaatana Merituulentiellä aamulla puol kasin aikoihi? Pitkästä aikaa koitin lyhyempää reittiä töihi, petyin kunnossapitoon

1 Like

eilen taisi @pabs ajella Kaisaniemessä kohti pohjoista joskus puoli viiden hujakoilla tms

:raised_hands: meni täysiit vähä ohi, huono yö alla taas.

1 Like

Melko varmasti @Carl eilen illalla manskun ja lönnrotinkadun risteyksen tienoilla, melko nopeesti vilahti ohi mutta olin erottavinani että BMC se oli!

1 Like

En huomannut mutta varmaan olin mä! Hei sinne :blush:

Träkständäilyt valoissa ratapihantiellä kohti messukeskusta. Yritin jotain jengimerkkejä dösästä huidella🙏

Panuntie x Osmontie klo 21:40 tms. En pahemmin kattonu pyörää tahi kuskin kasvoja, mut oli selkeet foorumivibat, et huikkasin täysiit ja sain vastauksen. Moi vaan!

4 Likes

Osuit minun jälkihikiseen kotimatkaan uimahallilta. Tervehdys!

4 Likes