Nähty kaupungilla:

Hieno Lynskey-SSMTB tänään kuuden jälkeen Kepussa.

@Master_Card duunis töis. Fiksil tietty.

2 Likes

Mäki törmäsin @Master_Card tänää töissä ja ehittii jubaa joku 30+ min ennen ku tuli keikkaa vaik hengattii Kampissa :dizzy_face:

2 Likes

Lähin hesan suuntaan rengaskauppoja tekee ja ostaja lähetti kuvan. Kuvasta päättelin, että nyt taitaa olla yksvaihdehemmo toisessa päässä. No, sinkulahan sieltä tuli vastaan kauppatorilla. Ei vaihettu nimimerkkikuulumisia, mutta kotona piti lähtee sherlokoimaan ostajan pyörästä kuvaa, ja ennen kuin aloitin sen niin tuli etiäinen, että tää tyyppi on toi tai toi. No, se oli se toinen.

Kiitos mukavasti sujuneista kaupoista @jboman (toivottavasti meni oikein).

3 Likes

Yea! Hyvät vedot tänään ja hyvät löpinät :pray:

2 Likes

Jonku marjapuuron värisen brotherin imussa mormonipalatsilta lepuskiin, väkevät foorumivibat!

1 Like

Oh pitkästä aikaa näin kaupungilla! Meinaan @tehtavienhallinta kurvaili Hakamäenkujalle.

1 Like

@da3bal pitkästä aikaa risteävällä reitillä. Olin keskittynyt ajatuksiin mutta sen verran reipas moikkaus että ei jäänyt havaitsematta. :slight_smile:

1 Like

Päivän däbit oli kyl täs, kevään herättäjä @Master_Card runskil keikkaa kyydis :heart_on_fire:
Huhhuh jengi oli iha et jep

4 Likes

Kivoja läpyjä läpsitty muutamaankin kertaan Sörkanrantatiellä. Tänäänkin puolenpäivän maissa.
Jää aina hyvä elämä elämään näiden jälkeen.
Terve vaan - kuka oot?

Larun sillalla veteli puoliltapäivin itään joku kuski vihreä/ruskea(ehkä camo?) reppu selässä fiksillä missä riseri. Sen verran kaukana olin etten kerennyt kiinni ennen kuin tiemme erkanivat.

Heti perään tuli takaa ohi Dawis sinkula jossa velobian ass-saveri. Olitkos foorumilaisia?

Morjens vaan molemmille täällä. Itten olin liikkeellä Unitillani. Melkoisen tahmeaa oli ensimmäiset ajot influenssan jälkeen.

EDIT olettaisin @ShoulderValley , sininen pomppis sano moi triplan hallissa

1 Like

Mun joo, oli menoja niin se jäi nyt sinne odottelemaan huomisen suihkua.

moro, @lossi

taiski olla jonkun muun mehevän rottanen piiska kamppailuareenan parkissa

Mua hymyilyttää kun poljen arkisin töihin ja säännöllisesti klo n.8 kulosaaressa vastaan polkee foorumi-ihminen, jonka nimimerkin oon unohtanut, ja sitten morotetaan siinä. Moi vaan siis.

1 Like

OG-Kumiluoti-Jaakko! :slight_smile: Flash forward hetkeen jossa lennätän kipinöitä klosseista alamäessä ja muistelen lämmöllä meijän keskustelua. :saluting_face:

tänään aamulla lähti joku lähettireppuinen, leveätankoinen, mustiin pukeutunut yksivaihdeoletettu just nenän edestä matkaan kohti etelää Sörnäisten rantatielle niistä Pääskylänkadun valoista, en ihan ennättänyt huutoetäisyydelle ja sitten hävisitkin horisonttiin. Täysiit.

2 Likes

Aamulla ennen ysiä täysiit vaihdettu Tapiolassa Aarnivalkeantiellä.

^hahaa, se olin muuten minä, en tunnistanu.

1 Like

Eilen tuli bongattua WHS Teatteri Unionin pyörätelineillä yv-oletettu viereisellä telineellä elokuvan jälkeisten lukon avajaisten merkeissä. Iski ujous enkä sanonut mitään, mutta heips jos täällä olet!

1 Like