Nähty kaupungilla:

Jotenkin näin sen päättelinkin olevan. Ja siis onhan se reilua ettei ulkopuolisia sotketa tänne foorumille ja oon siitä samaa mieltä. Jos oisin hetken harkinnu ni olisin paremmin myös eläny sen mukaan.

Kiitti, että jaksoit avata asiaa ja muutenkin kivasta viestistä :+1:

10 Likes

@Valle kaapelitehtaalla

Oho! Moikat näin jälkikäteen! Vetäny ihan laput silmillä :sweat_smile: Vitsi et on siisti ajokeli

1 Like

Minä se siellä! Vaanin sua jonnin matkaa siinä uskossa et edessä posottaa joku kollega töissään. Täysiit vaan täälläkin! <3

2 Likes

Ja sit 15 maissa @pomppasi kans itämerenkadulla. Kiva käydä ulkona. :snowflake:

Vuoden neljännet täysiit tänäö iso roballa ku olin hustlaa pinkilt fygyy. Sit kans kampis sanin kaa nopee kuulumisten vaihto! Täytyy kyl sanoo et tänää teki mieli luovuttaa ton ajamisen suhteen niin monta kertaa, mut kohtaamiset piristi :pray:

8 Likes

isot respectit kyllä kelissä muussaamisesta. t roban huutelija

2 Likes

@da3bal vaaliuurnalla. :slight_smile:

2 Likes

Ruskea Pompino violeteilla tankonauhoilla, sträpeillä ja erilaisin laukuin parkissa Soskomin edessä.

Nätti Kona Hahanna tovi sitten Toppilan tokmannilla :ok_hand:t3:

Hyvän näköinen vihreä Kona Unit etukorilla Tampereella Linnan pyöräteilineissä ja vastapäätä TECHNOpoliksen telineessä valkoinen skenetarroitettu pomppis (tai ehkä pompetamine, en niin tarkkaan nähnyt, kun en kolleegoiden seurasa ollessa kehdannut jäädä tarkastelemaan).

1 Like

“sori, kenttätutkimus käynnissä, tällainen sivuprojekti”

3 Likes

Joku tunti sitten Hertsikass/Kivinokassa harjakuolatulla teitillä katoin, että kellä vastaantulijalla on levein tanko, ja @pabs illahan se!

1 Like

@MERKKARI e30v kekkereissä :cowboy_hat_face:

3 Likes

Eilen hämeentiel joku vilkutteli iloisesti kun laskettelin kohti jiahe asian market; sekä viime viikol pihlajatiellä oisko ollu tyylii käyttäjä @chillisti(?).

1 Like

Olikos joku foorumilainen Arcadan nurkilla Arabiassa Marinilla tänään noin tunti sitten? Siisti menopeli!

Täysiit vaihdettu Aleksanterin teatterin kulmalla iltapäivällä. Taisi olla mulle vuoden ekat!

Joku aamulla 08.30 aikaan tullinpuomin kohdalla Tukholmankadulla valkoisella sinkula-maasturilla.
Pysyi hyvin paikoillaan pystyssä👍

meikä oli tohon aikaan kys. paikassa hopeisella maasturilla niin saatto olla et pimee teki temput

tai sit se oli joku muu ja pahoittelen hämmennystä

1 Like

Eiköhän se löytynyt oikea kuski :grin::+1:
Varmaan lumi heijastui rungosta

1 Like