Nähty kaupungilla:

Tontunmäessä aamusella pinnakortteja takana, muuten en varmaan olis tunnistanu fix. Huudot kajautin työmaalta aamusella, ja jotain tuli takas.

2 Likes

Tää oli aamulla kyl hyvä piristys, kun oli ns.vähän tilanne päällä siinä väylää kyntäessä. :sweat_smile::sparkles: Vastaus tietty hukkui väärään suuntaan: !ULIULI! :slightly_smiling_face:

2 Likes

Täysiit takas sinne Regatan läheisyyteen!

2 Likes

Tänään vuoden ekat läpyt Visa @Master_Card kanssa. Mä ajoin ylös Punavuorenkatua ja se alas. Molemmat pinkil hustlel tekee UV päivän liksaa vanhoil soppareil. Oli varmaa elämän hitaimmat läpyt ku oli nii jäässä koko kantakaupunki.

6 Likes

Täysittelyt takaa, Tapiolan keskustan holleil. Hetken luulin että kuulen ääniä, ku toi neofolk/grungehattu eristää kuuluvuutta tehokkaasti pakkasen ohella.
Moi tääl netis myös!

2 Likes

Tikken komea monsteri crossari oli Ison omenan telineissä. On se vaikuttava näky🙏

2 Likes

Kukas liilapipoinen ajoi Kaisaniemenkatua ylös mustalla rollerilla klo 15?

Tänäö vuoden tokat ja kolmannet täysiit. Eka Pavelle/-lta täysiit manskun erottajan puoleisen päädyn liikenne kaaokses (meil oli molemmil hemo tracklon näköne tilsu pääl mitä ehin kattoo), sit toka tuli meklulla siin illalla pyöräkaistalla pohjoseen päin. Naaman muistan mut nimeä jäin kaivelemaan! :sob: Nii ja sit päivällä tuli kans kampin kauppakeskuksessa skeneä vastaan ja myös Hietalahden kauppahallissa eli ollu iha hitosti nyt kohtaamisia tänään!

5 Likes

Hieno ajopyörän näköinen Steamroller parkissa pyörätelineessä mun fillarin vieressä Suvilahdenkadulla eilen illalla :ok_hand:

Yo! Katoin kans et hieno All city siinä (:

1 Like

Täysii!

2 Likes

Näin koko-oranssin kuskin. Ilahdutti päivää!

5 Likes

Kuka parkkeeras fiksioletetun Postitalon Ääs marketin eteen lounasaikoihin?
Sliksiä 25, 28mm?
Kova.

Tarviiko kuvata muita kanssapyöräilijöitä tänne? Onko aktiivinen foorumin jäsen? Tuli jo selväksi, että jotkut tykkää oranssista.

11 Likes

Joku ajeli tänään kymmenen aikoihin Tapiolassa Metsolan tienoilla. Hieman taisi keliolosuhde hidastaa matkantekoa.

Eiks tää juttu jo puitu sen Crazy helmet tyypin kohdalla? Jotenkin hiton mautonta postata tänne kuvia ihmisistä jotka yrittää vaan mind their own fucking bisnezz.

2 Likes

Taisin olla minä. Kyl sai vähän puskea tänään. :sweat_smile:

1 Like

Eli siis väärä topik? Pahottelut siitä.

En kuitenkaan mitää pahaa tolla tarkottanu, enkä pilkkamielellä laittanu. Olin vaan vilpittömästi tyypistä ja bongauksesta fiiliksissä, niin ku eilisen perusteella moni muukin. Ei kaikkien tarvi olla. Mun postausta edeltävä postaus oli tollanen salakuvalta näyttävä bongauskuva toisesta pyöräilijästä metrossa, mut nyt jälkikäteen mietittynä varmaan se sit oli kuvaajan joku tuttu tai joku tunnettu foorumilainen. Emmä tiiä. Siitä tuli kuitenkin fiilis, et voi postaa hyvän mielen havaintoja kaupungilta, vaik ois se pitäny muistaa et topikis kyse forumin käyttäjien bongailuista.

Jotenkin hiton mautonta postata tänne kuvia ihmisistä jotka yrittää vaan mind their own fucking bisnezz.

Mietin nyt tätä kans ni otin kuvan kaukaa, eli en mitenkään menny hänen tilaan kuvaamaan. Kuvasta ei myöskään saa selvää tyypin kasvoista, enkä tosiaan tätä mitenkään pilkatakseni laittanu.

No mutta. Mitä enemmän mietin kuvan tuomaa sisällöllistä arvoa versus sen julkasemisen “haittaa” ni kyl mä ton edaan veke. Oli se väärä topikkikin kuitenkin. Oranssi pyöräilijä ilahduttaa mua jatkossa vaan omassa mielenmaisemassa.

10 Likes

Saattaapi myös osua jonkun muun näkökenttään. Oon herran nähnyt muutaman kerran, ja ei jää huomaamatta!

1 Like

Varmaan tässä oli just niin, että metron salakuva oli just astetta vähemmän tunnistettava ja ehkä foorumityyppejä, ja sitten taas oranssi pyöräilijä (ihan sairaan siisti tyyli!) ehkä just astetta tunnistettavampi ja ei foorumin tyyppi. Vastaavista tapauksista on tälläkin palstalla keskusteltu aina ajoittain, ja mulla on fiilis, että usein konsensus on ollut, että ei ladata foorumin ulkopuolisten tyyppien kuvia kadulta, ainakaan, jos ovat kuvien “päähenkilöitä” tai tunnistettavia.

Ja musta on ihan ymmärrettävää, että haluaa postaa hyvän mielen havaintoja, ja samalla hyvä, että ne, joiden mielestä ulkopuolisia ei postata tunnistettavasti sanoo asiasta. Itsekin oon mieltä, että mieluummin ei postata ulkopuolisten kuvia ja muutenkin kuvia, joissa tunnistettavasti ihmisiä, varoivaisesti tai mieluiten heidän luvallaan. (Toki tähän ei ole selkeää sääntöä, vaan on minusta aina tapauskohtaista. Tyyliin jostain (puoli)julkisesta pyöräilytapahtumasta voi musta hyvin postata kuvia, vaikkei kaikitla läsnäolijoilta pyydä lupaa yms.)

Eli kiitos, kun poistit kuvan, vaikka en itse tota pilkalliseksi tai tunkeilevaksi tulkinnut, mutta ehkä just astetta liian tunnistettavaksi (osin just silmiinpistävän tyylinsä vuoksi). Musta vastasit hyvin kritiikkiin ja hoidit homman hyvin!

21 Likes