Toi on kyl hyvä; kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmä😅Ehkä slaidasin yhen Teslan eteen, nii hitto se kuski repi jenggaa hienosti; huusi jotain, yritti kiihdyttää eteen ja tööttiä tuli. Tykitin vain vittuhun siittä, kun ei vain sinä pvänä kiinnostanu. Ah hah hah
Tänään illalla, ehkä joskus seitsemän ja kahdeksan välissä tuli joku vastaan Hedvigin rantapolulla lähelle Tulisuontien risteystä siinä Roihuvuoren kupeessa. Ehdin ehkä hätäseen vastata moikkauksiin. Olisko ollut fillari, jossa oli ehkä jotain punertavaa tai sitten ei? Olin jotenkin ihan omissa maailmoissani.
Painelit eilen mun ja puolison ohi Kipparlahden sillalla samassa moodissa. Huutelin turhaan täysiitä.
oli myös woltin reppu, eli siis tru lähettimän
Foodora ja pinkit teipit
Jonkin monikansallisen orjapiiskurifirman
Oho! No näemmä oon taas ollut Planeetta Tuomaksella, kun en tosiaan kuullut mitään, kun Bongripper soitti musaa korvaani. Mutta moi ja täysiit näin virtuaalisesti ja myöhässä!
eilen turussa kårenin edessä joku ajo vastaan ja huus täysiit
Riden kohdalla Jyväskylässä kankaalle päin miltein täysin rawilla/kromisella fiksillä joku? Piti huudella täysiit tien toiselta puolelta, mutta ääni ei auvennu.
Vihdintiel Lassilan ja Valimon välillä: aamutäysiit ja iltatäysiit saman kuskin kanssa, vastakkainen suunta mutta ilmeisesti aika samat aikataulut. Ehkä tästä inspiroituneena vittu että vedän fixxxillä huomenna. Siis ellei sada, jolloin 1x1, huolena jarrut, vapaaratas ja lokasuojat sekä dynyvalot.
Olin just kirjottamassa samaa. Mut ahh kiitti täysii huudoist oli tarvetta aamulla et jakso loppumatkan painaa duunii, eiliset mettärymistelyt hapotti viellä jaloissa ja iltakohtaaminen anto viellä enemmän boostii vetää TÄYSII himaa. Moi vaan
Keltainen fiksi Capellan Puistotiellä. Näytti vähän Lookilta, mutta olin vähän liian kaukana, että olisin tunnistanut selvästi.
ajoikos transmission rapture brahenkatua kasin maissa vai näinkö kauempaa väärin?
Pasilasta Kepuun siirtyessä klo 23.25 about oli late night täysiit, en tunnistanut ketkä tuli vastaan ja sori että tuli ajettuu ilman valoja niin hämärällä, not cool. Mut täysii!
Eilen Raision Baukkarin pihalla morotin Turkunatiivia, mut ilmeestä päätellen ei tunnistanut.
Sain ihan mukavasti 10min kulumaan kun pläräsin nimimerkkejä päässäni mutta totesin sit lopulta että tais olla wehola. Joo, hieman hämilläni olin kun parkkiksella oli toinenkin naamasta tuttu jota koitin muistella.
e. En sitäpaitsi ole natiivi vaan ihan junantuoma
Ilahduttavat täysii-huudot autosta kuultu eilen iltakasin aikaan Tampereella Sorin aukion kulmilla, meitsi pinkillä fiksillä laskettelemassa alas mäkeä. Hymyillytti stressaantunutta, juuri edeltäneen juna-aseman ruuhkasekoilun jälkeen. Heipat tätäkin kautta!
Huutojen jälkeen mua kyllä aina hymyillyttää, semmonen olo että nää on mun tyypit, vaikkei mitään käryä kuka oli. Hyvänmielen perinne!
Näit aivan oikein. Pitäis laittaa kuvakin tänne kuhan saan asettumaan.
Jkl, viikonlopun aikana Kauppakadulla cooli kimalteleva Mashi useampaan otteeseen!!
Täysiit caloniuksenkadulla! ei nyt hitokseekaan tuu varmana nimimerkki mieleen, mutta tuttuja tuttuja.
Vihdoinkin pääs kumppani todistaa, et täysiit on totta. Kiitos