Nähty kaupungilla:

joku tyyppi
sompasaunalta lähtiessä
kelasin et vois haluta pelleillä vanhankaupunginlahen raskasta baanaa kun pääsee sosiaalisten kuvioiden kaa finaaliin
sit tykittelin
ja tajusin et nii ei täs kohta enää kyl oo mitää näkemistä, ihan sama mimmoset lamput on palamassa

1 Like

Kosteet läpyt vaihdettu paciuksenkadulla joskus kolmen aikoihin. Täysii vaan täälläki!

1 Like

Upee laventeli-Rolleri :purple_circle: parkissa CGI:llä Pitskussa. Moi, t. laventeli-Big Block :purple_square:

Aivan äly siisti punainen Colnago valkosilla tankoteipeillä I-junassa. Oisin tullut kehumaan mut jäit jo Pasilassa pois. Niin hieno fillari! T. sininen pomppis ja farkkupaita

Harvemmin tänne huutelee, mut nyt on Real Dealilla ihku keltainen glitter-Mankino :yellow_heart::smiling_face_with_three_hearts:

(Varppina luet tätä, niin että :fist_right:t3:)

4 Likes

nähty turussa hämeenkadulla? :eyes:

5 Likes

On oltu Turussa Hämeenkadulla.

2 Likes

jonku sininen rossin takaspokel ja etukoril kaisaniemes

2 Likes

Meikän makinohan se :grin::fist_right:

Minäminäminäminä!

2 Likes

aamulla 8-8:30 -välillä, Sörnäisten Rantatie/John Stenbäckin rannan valot - sulla oli leveä suora stonga, ISO reppu täynnä pätsejä, musta-valkoinen ajokki, valkoinen takaloksu - terve vaan vielä :wink:

1 Like

Sunnuntaina hallituksessa ja muualla istuvien rasistien vastaisessa mielenosoituksessa nähty @Carl ja @tehtavienhallinta (meniks nikki oikein?), @mustAfa & TöPy-jengi ja sitten vissiin @Master_Card oli heittänyt Omppunsa meikän rollerin viereen Suurkirkon aitaan Kiihkokansalliskirjastoa vastapäätä. (Luulin tätä alkuun @eli n kulkineeksi, mutta vissiin bchellsingillä on kuorkkia joka lähtöön.)

Siinä oli myös tosi siisti pinkki Sträggleri kirkkailla loksuilla ja melko suoralla stongalla.

edit. Niin joo, sitten huutelin täysiit jollekin sellaisella Bianchin värisellä ratapyörällä mielenosoituksessa olleelle kaverille. Moikkulit vielä näin.

9 Likes

Oliko @Roller94 joka tuli vastaan Yliopiston Arboretumilla? Herättävät täysiit :handshake:

edit: myös upea ruosteinen 26er maasturi myllikän kampuksen pihalla!

1 Like

khyl khyl

heräsin myöhässä ja tykittelin koomaamaan kuntoutukseen.

mitäköhän älläreistä tulee

1 Like

musta tyylikäs Gangsta parkissa treeniksellä Herttoniemessä

1 Like

Joo se bianchin värinen olin mä… ingrialla
Moi vaan!

2 Likes

jos hesoissa joku nahkatakkinen (ruskea) fiksi jäbä huuteli sulle jotain tänään ni se olin mä

also Kaaren edustalla oli joku siisti Gazetta Muse, mutta omistaja ei koskaan saapunut paikalle valitettavasti

Metrossa just nyt valkoinen brakeless bullis-fiksi. Täysii vaan täältä vaunun perältä jos satut lukemaan foorumia!

1 Like

Ysärin nuorena pääsin toteuttamaan unelmaani ja littymään @walto 's Peopleen, kun ajeltiin yhdessä Kalafornian metrikseltä Unioninkadulle.

4 Likes

Sitten tossa U35:n edessä parkissa joku skenefiksi, elikkäs harmaa Kona, jossa levee raiseri, erinäköistä yv-tarraa ja keskaricupien pinnakorttia yms. Morjentes näin foorumivälitteisesti sinnekin.