Mistä näitä osia saa?

Mulla jäi ratapyörästä Omniumit yli. Kunto on ihan siisti, mutta nyt myynnissä vain kammet, keskiön ja rattaat ehdin myydä. 100 e ja nouto Haagasta.

Kirkas cantihanger ruotoputkeen säätimellä

1 Like

https://www.urbanbikewear.com/en/brands/dia-compe/dia-compe-cable-hanger-for-ahead.html?twsCurrency=EUR&gclid=CjwKCAjw0dKXBhBPEiwA2bmObfYuJL45ITm7sekmXqfmRL5ZfEeF-DRenY_ytyTjRmKeqlcDrHT-mBoC1twQAvD_BwE

Täsmennyksenä ylituumainen ahead malli kuten kuvassa

Tota on myös kirkkaana, kysy Velobiasta mimmonen viive

muistelen nähneeni Pasilassa
Pyöräpajan laareissa myös jonkun vastaavan pyörimässä

Jos löytyy edes ilman säädintä, niin luultavasti sellaiseen saa aika vähällä tehtyä kierteet. Sit jostain miljoonalaatikosta stoppari ja lukitusmutteri.

Mihin noita tarvii, kun on parempia vaihtoehtoja ja ei tarvi taistella niin paljon brake shudderin kanssa?

https://custom-junkies.com/media/image/product/2143/lg/200164_tektro-cantilever-front-cable-hanger-1277a-fork-mount-silver-or-black.png

Korjataan, että oon kyllä pätkiny noita ahead-lukoiksi, eli käyttöä löytyy. :smiley:

Jos haluaa jarrureikään valaisimen tai tavaratelineen.

Ei voi tollasta Tektroa suositella parempana :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Nuo on niin pehmeää tavaraa että taipuvat monia millejä, joskus melkein koko sentin, jarruttaessa. Jos meinaa kruunuun tulevaa stopparia niin sitten joku kunnollinen, esim. Konan ysärimaastureista.
Oman kokemuksen mukaan brake shudder koostuu myös monesta eri tekijästä, ei tule ja mene pelkästään ruotoputkeen tulevasta stopparista.

On niitä muitakin kuin Tektro, vaikka itellä toimi nekin kyllä hyvin ja taipumatta. Oli kyllä eri versio.
Oman kokemuksen mukaan noiden kanssa saa kyllä valot ja telineet myös kiinni.Voi olla, ettei niin helposti toki.

Ihan offarina tulin vaan kertomaan että oon havainnu ainakin yhden fool proof menetelmän joiden avulla cantijarrujen kanssa tapahtuva kurja haarukan jousteluilmiö eliminoituu. Ja ehkä kaks muutaki. Mutta taidatte kyllä jo arvata mitä ne ovat.

Jarrureikään asentuvat centerpull jarrut…

Mistä saa Nitto Albastache ohjaustanko?

1 Like

Joo, centerpull tarvii kyllä riipukkeen. Tai sit stemin jossa rullat.