Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Tämä on skenaario, jota ei mummiälestä tartte pelätä ollenkaan. Noi alajalat on hiton tukevat ja hoitaa sen lastin kantamisen about kokonaan. Aisat vaan estää sitä kaatumasta taakse.

Mä ratkoin tällaisen samanmoisen pulman Bike Discountista hankkimallani RFR TREKKING Klick&Go Rear Carrier-tarakalla. Siinä riitti säädöt juuri ja juuri S-kokoisen Kona Cocon kiinnikkeiden kanssa siten, että tarakka tuli lähes täysin suoraksi. Siinä sai aika hyvää vastinetta 23 eurolle.

Hiton raju laite

1 Like

roaming these barren wastelands


in battle there is no law

42 Likes

14 Likes

foorumilla pyöriny konversio P: italoihme-ikuisuusprojekti pääty alkukesästä mulle runkosetin muodossa ja kesän aikana keräsin palikoita kasaan.


on kyl hiton mukava ajaa, löytyy kans randoiluun vähän kestävämmät 36h mavic cxp21 kiekkoset

36 Likes

Muutaman iteraatiokierroksen jälkeen Squid alkaa löytää lopullista muotoaan :relieved:

28 Likes

en tiä mut siis helmi fillari ja saate tekstistä lähti välittömästi soimaan mieleni perukoilla

Kiva kalmari! :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

arkipyörä slash kuormajuhta

41 Likes

Kona, joka näyttää hyvältä ilman suoraa keulaa.

Elämme ihmeellisiä aikoja

2 Likes

Hieno Kona ja erityisen siisti estetiikka stemmissä!

1 Like

Olen myös erityisen hyvää mieltä tuosta ohjainkannatinosastosta.

3 Likes

Foorumilta hankitun runkosetin eka kommuutti. Tämä on tarkoitus vaihteistaa kunhan löytyy soppeli takakiekko, nyt sinkulana ajoasentospeksausvaiheessa. Tää on nopeee

12 Likes

Runkoon integroitu spacerstack :stuck_out_tongue:

2 Likes

On kyllä hävytön stäkki

aivan jäätävä :DDD näyttää ihan sairaan lyhyeltä ja seinään ajetulta

dibs kahvat tarjoon vaihdossa shimanot

hyvä että myös ohjainlaakeri sopii henkeen

kuvaus sopii myös kuljettajaan