Kuka veivaa mun rattaan irti?

tnts - 26.11.2008 » Saitko Samuli tuolloin tuota jumiratasta irti? Itse otin nyt ehkä kolmatta kertaa oman ongelmatapaukseni työn alle ja ketjupiiskat vaan vääntyilee ja rotafiksaus ei auta. Mikä olis paras tekniikka ketjupiiska+jatkovarsi+kumivasara -combolle? oon yrittänyt tukea vannetta seinään ja painaa piiskaa ruumiin painolla ja sit vielä naputtaa nuijalla, mut ei vaan aukee, ei.
OK, voitte rauhoittua, eikä tarvitse enää miettiä, et miten tämä ratkaistaisiin... Ratas päätti aamulla yllättäen lumella skidatessa pyörähtää irti.

jopokauppiaille ei kannata ainakaan viedä omaisuuttaan hajoitettavaksi…

rost off ice tai vastaavalla teräsrattaan/alunavan jäähdytys ja tätä ei todellakaan pidä säästellä seuraavaa kertaa varten, puoli purkkia menee varmasti yhteen tapaukseen. älä tilaa ulkomailta, kestää aerosolina kuukauden tulla.

sit kiekko ruuvipenkkiin, vitunmoinen vääntö päälle ja siihen vielä terävät nykyt ni irtoo tai hajoo. ens kerralla paremmat tahnat väliin.

samuli-1 - 21:33, 24.9.2008 » Hahhah.. saldoa.. Katkennut ketju, vääntynyt jakoavain, vekki rungossa, kaksi vääntynyttä ketjuruoskaa, vääntynyt vasara ja vielä jos lasketaan, että multa tippu munalukko viemäriin.. Niin, ratas on vielä kiinni! Mut jatkosuunnitelmat toki selvillä :)
tnts - 21:48, 26.11.2008 » Saitko Samuli tuolloin tuota jumiratasta irti? Itse otin nyt ehkä kolmatta kertaa oman ongelmatapaukseni työn alle ja ketjupiiskat vaan vääntyilee ja rotafiksaus ei auta. Mikä olis paras tekniikka ketjupiiska+jatkovarsi+kumivasara -combolle? oon yrittänyt tukea vannetta seinään ja painaa piiskaa ruumiin painolla ja sit vielä naputtaa nuijalla, mut ei vaan aukee, ei.
^^tuota odotellessa.
Smurf - 20:51, 7.4.2015 » Tarttee äkillisen kovan voiman mikäli ei piinaavalla väännöllä lähde.
siirretääs tää keskustelu tänne uudempaan, mut sisällökkäämpään topsuun, kun aikoinaan ei oo näköjään osattu käyttää sitä hakua.

mut joo ei oikein nykyisillä työkaluillani saa aikaiseksi isoa impulssia, kun ei oo vartta ja helposti on just kaikkee kumia jne välissä. Pitää kattoo, jos menis huomenna pajalle koittamaan, jos ei kuumennus-rotafixillä irtoo.

Vastaus topikin kysymykseen