joku GT Pulse Kinesis Track Bike Frame Fixed Pista NJS

Mull Dundane - 21:20, 8.9.2013 » vaan mikähän se tämmöinen on? http://www.amclassic.com/en/products/hubs/track-rear
24 takana ja 18 edessä suspect.

tb14 ja formula, koska formulat ajaa lujaa vruum.
ehkä voin loppusyksyn metskaa mackia/philiä. haluaisin vaa ajaa.

Photo on 2013-09-09 at 15.33

kaik muu on jo, paitsi runko.
9/10/2013
odotamme.

hitto toi stemmi “eisss”
ylivoimane lätsä :–D

Tuohan näyttää ihan cattleheadille. Erittäin kiva stemmi! Paljos tolla mahtaa olla pituutta?

Toi ei oo vissii cattleheas koska tossa on saranallinen klämppi. 110mm pituus, saa nähä onko liian pitkä

Jaahas. Mä olin jotenkin mieltänyt juuri sen saranallisen Cattleheadiksi, mutta tämä siis varmaan väärinymmärrys. Samasta stemistä kuitenkin puhutaan. Toivotaan sen olevan sopivan pituinen!

2013-09-10 10.34.48
2013-09-10 10.44.17

NO NYT!
myyjän ilmoittama dingi löytyi tosiaan pystyputkesta, mutta se ei mua haittaa.

olin jo iha mehuissa kirjastossa ku päivittelin FedExin tracking sivua, ja jeesus kristus ku kävin vessassa ja tulin pois ja katoin kännykällä klo 10.24, et paketti viety kohteeseen klo 10.20 !! juoksin heti postitoimistolle (yliopistolla on oma) ja kysyin et mulle on paketti, en malta odottaa, se on se iso, kiitos hei.
tajusin just kans et mulla ei oo ohjainlaakeria. mistä sellainen ja mikä, pitääkö jotain spacer stackeja laskea emt. dura-acen koolit löytyy, cool.

e. löytyhän se laageri sieltä laatikon pohjalta.

2013-09-10 11.27.40
onko tää nyt sitä setbackia vai ei

Se setbäkki on tuol tolpan klämpissä. Toi on vääntynyt tolppa.

Äiti, mistä Thomsonit tulee?

manuelkala - 18:35, 10.9.2013 » 2013-09-10 11.27.40
Haha, vitun hyvä. Myyjälle disputea, 95% hinnasta takas hyvityksenä, pidät tolpan, slämmäät sen mutkaan saakka, kiristät clampin ja lähet tykittelemään. Tarjoon laagerin jos katkee.

ja sit ku se dispute tehää ni sitä ei poisteta enne ku massit on tilillä.

Muuten hyvä mut mun jalat ei yllä polkimiin jos laittaa mutkaan asti. Jalkojenpidennysleikkaus here i come.

Nojoo, kysyin myyjältä ja pyys lähettää takasin. Rahat tietenki takas. Mut nyt mulla ei olis sit salsan tolppaa. Mitä luulette, tääl yliopistol on kai metallipaja, saisko tota suoristettua?

Hommaa joku kunnon tolppa. Esim thomsonit on käytössä hyviksi todettuja.

manuelkala - 21:22, 10.9.2013 » Muuten hyvä mut mun jalat ei yllä polkimiin jos laittaa mutkaan asti.
Jos tämä on keissi niin mutkan kohalta poikki ja homma selvä. Kevenee kanss hei.
tnts - 21:24, 10.9.2013 » Hommaa joku kunnon tolppa. Esim thomsonit on käytössä hyviksi todettuja.
Kalliita. Täytyy kattoo mitä tapahtuu. Täähän oli [i]budjettipyörä[/i].
mankkis - 21:24, 10.9.2013 »
manuelkala - 21:22, 10.9.2013 » Muuten hyvä mut mun jalat ei yllä polkimiin jos laittaa mutkaan asti.
Jos tämä on keissi niin mutkan kohalta poikki ja homma selvä. Kevenee kanss hei.
Hyvin vahva mahdollisuus.

http://i.ebayimg.com/t/AMERICAN-CLASSIC-EQUIPMENT-27-2-x-240-SET-BACK-SEATPOST-BLACK-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/w30AAOxyl5lSIh5f/$(KGrHqJ,!lIFI!q52LddBSIh5flsuw~~60_57.JPG

osta toi.

tai tää jos pituus riittää

http://i.ebayimg.com/t/AMERICAN-CLASSIC-27-2-x-180-x-20-SEAT-BACK-SEATPOST-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$T2eC16NHJGIE9nnWpUn)BQtk(f3Hz!~~60_57.JPG

Onko noi titaanisia? Jos ei, niin näyttää aika hintavilta kun sain omani jollain 14 eurolla.

Toisaalta postit jenkkeihin on varmaan aika olemattomat et jos niin ajattelee.

manuelkala - 21:22, 10.9.2013 » Muuten hyvä mut mun jalat ei yllä polkimiin jos laittaa mutkaan asti. Jalkojenpidennysleikkaus here i come. Nojoo, kysyin myyjältä ja pyys lähettää takasin. Rahat tietenki takas. Mut nyt mulla ei olis sit salsan tolppaa. Mitä luulette, tääl yliopistol on kai metallipaja, saisko tota suoristettua?
Mittanauha käteen, ja pätkäiset taitoksen yläpuolelta jos pituus riittää.
waltsu - 21:52, 10.9.2013 » Onko noi titaanisia? Jos ei, niin näyttää aika hintavilta kun sain omani jollain 14 eurolla. Toisaalta postit jenkkeihin on varmaan aika olemattomat et jos niin ajattelee.
eivät ole titaania kumpainenkaan. halvemmalla saa jos on aikaa odottaa, nuo ovat myynnissä nyt.