joku GT Pulse Kinesis Track Bike Frame Fixed Pista NJS

saa toki vinkata jos jostain löydätte.

Salsan quillia oon ite kans ebaysta metskannu monta viikkoa. On aika hinnoissaan.

Ite ostin 25e posteineen, ei oo nii vaikeeta…

http://www.ebay.com/itm/SALSA-1-QUILL-STEM-90MM-VINTAGE-/121166719439?pt=US_Stems&hash=item1c361969cf

Tää nyt ei ainakaan kallis ole, mutta eri tarra kylläkin ja 90mm

Häh? Onhan kallis. +Lasten koko eikä edes avattava clamppi…

Älä johda miestä harhaan, kun muutenkin taloudellisesti ilmeisen tiukkaa.

EDIT: ebay ehotti samassa ruudussa, syncross 135

Toki helpompi ehotella, kun tietää minkä kokoisen ohjaamon sä tarvitset. Mikäli et vielä tiedä, ton syncroksen voin ostaa sulta henk. koht. pois, jos jää pitkäksi

nykaenen - 12:08, 1.9.2013 » Toki helpompi ehotella, kun tietää minkä kokoisen ohjaamon sä [u]tarvitset[/u]. Mikäli et vielä tiedä, ton syncroksen voin ostaa sulta henk. koht. pois, jos jää pitkäksi
mjoo, oon ite kans arpomas tätä. foorumeitten mukaan toi GT 56 on vissii about 54 fit, nii luulisin et joku 90-100mm on varmaan aika hyvä. luulen et 120 menee mukavuusrajoilla, koska ei oo kuitenkaa tarkotus ajaa niskoja rikki.

Laita vaan Syncroksen stemi. Niitä oli ainakin GTn maantiekompliiteissa ysärillä.

faktat tiskiin

s75

hups. tilasin kammet.

tulossa myos nailla nakymin Profilen stemmi, San Marco Concor satula, FSA eturieska, EAI takaratas.
kiekot ja tolppa viela auki. hataspeks paras speks.

e. syvää kehää vai laatikkokehää. hmm.

juu, projekti etenee harmillisten väärinkäsitysten jälkeen. eBay sanoi rungon arvioiduksi saapumispäiväksi 5.9., kuntaas FedEx arvioi että 10.9. no onneks oon juonu jonkin verran kaljaa niin aikakäsitykset muuttuu. eli muutamat hommelit saapui täl viikol postis, ens viikol meigän postilaatikkoon pitäs tipahtaa lisää lappusia - kammet, eturieska, takaratas jnejnejne.
2013-09-06 16.05.59
Internetpyöräilyn lyhyet alkeet?

mutjoo, kiekkoasiaa. oon pohdiskellu täs elahtihommia taas, ja tota, ois vaihtoehtoina Weinmann DP18 kirkkaana + formula navat tai sitten H+Son TB14 kirkkaana tai mustana & formula navoilla. syvää vai laatikkoa? annan skenen päättää.

mäkkii navoiks
fiks/fisk

mä en oo mannine.

kukaan ei o. paitsi muli

Ite kyl digailen noista laatikoista. Laittaisin siis ne. On toiminut omassa GTBssä. Onko kammet kirkkaat vai mustat? Ei ainakaan kokomustia kiekkoja mun mielestä.

osta weebaysta/gregzlistiltä käytetyt kiekot philin navoilla.

ei mitään vitun weinmanneja tähän. american classicit jos taaloja löytyy tai vaikka ei löytyiskään.

oh say can you see kova bättis-penaali

american calssicci ja weinmanni taitaa olla ihan samaa itä-kaketsua nykyäämmäs

tebbana14 modernisti kiva

new age fun with a vintage feel.

jos ei open pro niin joo hoosson. siisti stemi.

vaan mikähän se tämmöinen on?
http://www.amclassic.com/en/products/hubs/track-rear