Global Gutz 2012

Aloitetaan puhtaalta pöydältä.

Helsingissä ajetaan virallisena päivänä LA 14.7., lähtö on klo 23 täällä Suomessa.

Rata on ajettu kerran läpi, vielä pientä hienosäätöä tarvitaan, mutta siitä tulee nopea ja jossain määrin eeppisch. Ainakin itsellä oli perhosia vatsassa, vaikka vain tsekkailumielessä alueita rullailin.

Yhä tarvitaan 5 checkpointavustajaa, jotta rata pysyy oikeasti nopeana, ja jottei checkpointeille ole välttämätöntä pysähtyä. Homma on lunkki ja simppeli, mutta vastuullinen. Samalla voi osallistua tapahtuman järkkäämiseen ja haistella kisakireää tunnelmaa. Ilmoittautua voi mulle PM / tudeju@gmail.com.

Piti tulla ajamaan Gutzit Snadissa samalla, kun tuun tyttöystävää vastaan Hki-Vantaalle. Nyt en vissiin aja Gutzeja missään. Kiitti, Air Finlandin vajacciapinat.

http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/199/1exploitableiamdisappoi.jpg

Päivitystä tilanteeseen:

Rata kuosissa.

Kaksi rastityyppiä vasta kasassa, joten halukkaat hip-hip ilmoittautumisia ekan viestin osoitteisiin.

Checkpointtaajat ovat näillä näkymin kasassa, isot aplodit heille!

Tulevana la 14.7. klo 23 rysähtää siis. Global Gutz 2012!

Lähtöpaikka: Kanavakatu 9:n kohdalla olevan parkkialue. Karttalinkki.
Varustus: 2EUR, valot, kartta tai älyluuri (jos koet tarvitsevasi - todennäköisesti et, reitti on aika suorasukainen)

Reitti on mitaltaan 21km, kisa koostuu lähtöpaikasta, viidestä checkpointista ja maalipaikasta. Maalipaikalla jonkin verran olutta omakustannehintaan ja uimaankin on lyhyehkö matka, jos sellainen sattuu kiinnostamaan.

Jos aikoo ajaa, kannattanee valua paikalle hyvissä ajoin esim. viimeistään 22.30 niin saadaan ilmoittautumiset rustattua, infot jaettua ja pulssi koholle. Lähtö tapahtuu tasan klo 23, ei yhtään myöhemmin.

Uliuliuli öliöliöli!

edit. ULIULIULI ÖLIÖLIÖLI ÄÖÄÖÄÖ!

JEA!

takaisin stadissa. Jos sitä vielä iltalenkillä kävisi taas opettelemassa kaposilla renkailla tasaisella ajamista niin huomenna mukana :slight_smile:

planktoneille on pidempi kuin 21 km… maali ei siis ole siellä.

Pitääkö siis ajaa maaliin 21km ja sit vielä takasin keskustaan toinen samanlainen?

dpstyles - 21:13, 13.7.2012 » Pitääkö siis ajaa maaliin 21km ja sit vielä takasin keskustaan toinen samanlainen?
Joo, ja tapanahan meillä on yleensä ollut että ällärien maalista himaan määshätään sitten vielä enemmän täysiii! kuin itse skaboissa.

Ynnynnyy, onko pakko osallistua?

Tai ota taksi.

dpstyles - 21:13, 13.7.2012 » Pitääkö siis ajaa maaliin 21km ja sit vielä takasin keskustaan toinen samanlainen?
koska älleycat-race, reitti kulkee urbaanilla alueella (toivottavasti), maantietempot ovat erikseen.

En ymmärtänyt mistä nyt oli kyse, mutta vastasin silti.

Kare otti heti itteensä kun jotain ei innosta liiemmin urheilla lauantai yönä.mukana anyways.

^

AJAAAAAAAA!

Mulla olis GoPro-kamera jonkun nopeen kuskin tankoon tai vaikka kypärään laitettavaksi ylimääräisenä. Kuka haluaa ajonsa tallennettavaksi? Videoon ei tarvitse laittaa kuskin nimeä jos ei halua… Itse olen rastilla koska alkupäivä menee olutta nauttien.

Certi - 23:25, 13.7.2012 » Mulla olis GoPro-kamera jonkun nopeen kuskin tankoon tai vaikka kypärään laitettavaksi ylimääräisenä. Kuka haluaa ajonsa tallennettavaksi? Videoon ei tarvitse laittaa kuskin nimeä jos ei halua... Itse olen rastilla koska alkupäivä menee olutta nauttien.
Muuten voisin ottaa, mut oon virallisesti stadin hitain.
Iikeli - 10:10, 14.7.2012 »
Certi - 23:25, 13.7.2012 » Mulla olis GoPro-kamera jonkun nopeen kuskin tankoon tai vaikka kypärään laitettavaksi ylimääräisenä. Kuka haluaa ajonsa tallennettavaksi? Videoon ei tarvitse laittaa kuskin nimeä jos ei halua... Itse olen rastilla koska alkupäivä menee olutta nauttien.
Muuten voisin ottaa, mut oon virallisesti stadin hitain.
Eikö 2kg venäläistä suklaata herättänyt ajoliekkiä sille mallille, et nyt mennään täysiä?

Ei ollu rahaa ostaa, eikä kukaan myöntäny et saa kuitin lähettää perään. :confused:
Mut ehkä tänään en oo enää vika! Fingers crossed!

mulle ekat ällärit niin voi hyvinkin olla ettet ole. Tosin jos näissä ajo on pääasiassa rastien sijaan niin ehkä ei niin paha