Global Gutz 2012

Mun toiset :wink: pakko yrittää todistaa etten oo Stadin hitain!

Hitaimmalle kuskille tietysti kamera kiinni, ni näkyy sit mahdollisimman moni kuvissa ;-D

uumama. pitää tulla fiilistelee ainakin. viime gutzeista aikaa 6 vuotta ku tykitettii astron kaa. ei näillä läskeillä enää ajeta. vai ajetaanko.

http://tudeju.kuvat.fi/kuvat/fillarit/gutzkuva.jpg/_img900.jpg

ununu - 15:07, 14.7.2012 » uumama. pitää tulla fiilistelee ainakin. viime gutzeista aikaa 6 vuotta ku tykitettii astron kaa. ei näillä läskeillä enää ajeta. vai ajetaanko. http://i46.tinypic.com/fmjvi1.jpg
Kyllä ajetaan! :)

jos jollai menee reppuun työntömitta ja jaksaa ottaa messiin ni voisin lainata nopsaan ennen ajoa. Patterit loppu digistä ja ketjulinja ei varmaankaan ihan oikeessa mut en tiedä paljon

Tarkkaa on puuha, hah. Eikö ihan vaikka viivoitin käy?

heh nojoo, mut ei mulla ole kotona mitään missä olis mittayksiköt paitsi toi digitönäri


jollain on tuo kädessä

jos muistan niin otan tönärin matkaan reppuun. Tulossa ollaan. Välitystä ei kohdalleen saanut kun en säälittävänä rimpulana saanut lukkorengasta irti. Paskana olevalla takanavalla siis liikkeelle ja välitys se arkinen.

tai sit voit tulla negis-nelli lainaa ANALOGISTA tönäriä tästä 400m päästä.
ei löytys momenttiavainta 15mm hylsyllä vaihdossa ?

jooh se on jees, zykkelille grammoja vähemmän repussa nii kulkee täysiimmin

Tsemppiä jengille. Safe and sound + godspeed!

ps. Jos olisin paikalla, voittaisin! Suck it!

No miten meni? Piti tulla paikalle, mutta kuningas alkoholi vei miestä ja loput on historiaa…

Koko letka ajanut sillalta?

Eikös sen voittajan nimi ollu Lasse. Kuulin sivukorvalla, että 30sec olisi hävinnyt Pariisin voittajalle. Tämän täysin epävirallisen huhun huomenna varmaan joku varmistaa tai kumoaa. Itse tulin siellä peräpäässä, niinkuin sLOW kuskille kuuluukin.

Hauskaa oli ja isot propsit tudetskille ja muille järjestäjille. Todella hieno rata oli!

E:poliisi-setä (tai -täti) ilmeisesti jututti ainakin Jussia. Meikäläinenkin pysähtyi Sörkässä ajoradalla kiltisti punaisiin valoihin odottelemaan kun oli polliisi suoraan takana. Kukaan ei varmaankaan sakkoja saanut.

joo, Lasse oli vissiin voittajan nimi ja Mies-Kimi oli kagonen. Ei vaan omat jalat enää riittäneet loppukiriin. Huikea rata ja kisa. Vähän harmittaa, ettei alle 35 min päässyt kun sitä jo ehdin toivomaan ja aidosti yritin, mutta kunto ja setä poliisi vähän sotkivat kuvioita ja se 50sek paloi about siihen.
Tudelle iso käsi järkkäilystä ja radasta ja rasti-pirkoille tsempistä ja hyvistä kylteistä.
Kyllä näissä aina vanhakin nuortuu :slight_smile:

DFL! Ja tätä lakkia kannan ylpeänä!

E: Mut ei lippoja, joten tavoitteet 1/2.

parhaan lowkuskin palkinto repussa on helppo hymyillä

ei mut, oli aivan törkeen siistiä. Yhtään ei vituta ilosaarirockin missaus tän jälkeen

aika 37.30 (?)

Oli joo hienot gutzit. Itse pidin viimeistä rastia ennen maalia ja meninasin myöhästyä poliisisetien takia. Tuli ajettua heidän takis ns. täysii, onneksi hävisivät mulle niin ehdin minuuttia omalle rastille ennen kuin ensimmäiset ajoivat rastin ohi.

Low// miittikin onnistui jotenkuten.

Onnea Lasselle!