Fillariaiheiset unet

6 Likes

Telttailin jazzien aikaan Keski-Porin kirkon pihalla, ja yön aikana oli pyörästä viety ohjaamo, polkimet ja gatorskinit. Minä sitten etsimään Porin pyöräpajaa, joka löytyikin ja oli ihana kohtuullisuushomoanarkistinen kommuuni. Siellä oli paljon vilinää ja jäin sohvalle päikkäröimään - siis nukkumaan unessa, mistähän se sitten kertoo.

Vähänkö haluun sellasen kommuunin!

3 Likes

Unessa nukkuminen on khyl 5/5 blessed inception.

5 Likes

sit sitä herää ja toteaa “jaa se olikin unta” ja kattoo kelloa niin se on 27:50

8 Likes

Moon Cruiser-tanko alko vatkaamaan ja ihmettelin että “mites se nyt tolleen kun laitoin kitkatahnaakin”

Nyt oli kova, vedin yöllä Bromptonilla motaria autojen seassa (välillä täytyi hidastella kun tuli kuudenkympin rajoitus), välillä soraa ja erilaisia ramppeja. Mukana myös vapaasooloamista pitkin jotain rakennuksen rauniota pitkin.

Ei oo näköjään liekki sammunut vaikka käytäntö on keski-ikäistä, keskipulleaa täti-ihmisen elämää.

5 Likes

Mulla on aina välillä semmonen uni jossa oon menossa älläreihin tai muuhun pyöräilyeventtiin mut myöhästyn erilaisista syistä. Tällä kertaa se oli siksi että pyöräkellarin oli vallanneet hiukan antropomorfiset ilves ja bernhardinkoira jotka ei suostuneet antamaan ihmisten pyöriä sieltä.

6 Likes

Olin Velogin kanssa möyrimässä jossain mutavellissä jollain maastureilla.
Itse olin ihan pihalla kun tuttu maalaisreitti oli muokattu tuntemattomaksi, mutta onneksi Velogi löysi polut.

Tais varmaan spirit animal tulla uniin antamaan henkistä guidancea :smiley:

3 Likes

Näin viime yönä mukavaa brevet-unta, kaksisataista ajeltiin leppoisasti, joskin joku kummitusrekka taisi jossain kohtaa matkaa olla vastuksena, ja näkyi matkalla myös yksi sarvikuono. Ajoseuraa en tuntenut, mutta olivat melko genderfluideja, ja yhdellä oli kätevä saranallinen tukka. Paluusatasen aika sitten heräsin eli maalin ei päästy.

4 Likes

Näin tänä yönä unta, että ajoin kovaa mun SUPER Carlosilla jossain ehkä Pohjos-Karjalassa. Tie oli lempeän mäkinen kestopinnoitettu tie jossain kuusimetsien ympäröimänä ja oli vähän hämärää, muttei pimeää—kuten alkukesän öinä on. Carlosissa ei ollut jarrua ja vedin ihan täysiä, ja jossain vaiheessa vähän hirvitti, kun otin kiinni stemmistä. Sitten päätin ottaa taas kunnolla stongasta kiinni, kun ajattelin, että kivempi vetää kuin kaatua. Ja sitten jatkoin matkaani. Oli tosi kiva ajaa ja Carlos kulki hyvin.

1 Like

Teemu Pukki oli siinä ja harrasti jotain sellaista, lajia jossa ajetaan vanhoja kaivoksia alas niiden pohjalle ja sit siellä tehtiin joku tägi tai otettiin kuva, ehkä jopa polaroid joka jätetään sinne seinälle. Sanoi, että jos menee johonkin kaivokseen suomessa, niin on todennäköistä että on käynyt siellä. Hänen pyörästään en muista muuta, mutta siinä oli Rovalin vanteet sateenkaari logoilla.

1 Like

HT2-kampiin oli tullut silminnähtävä välys.

Viime yönä kolme erillistä fillariaiheista unta. Alkaa vissiin tää sairastaminen käydä mielen päälle, en muista millon ois viimeksi ollu kahden viikon kilometrisaldo alle 3km.

No enivei. Ekassa unessa poljin jäätietä Seurasaarenselällä. Sit siinä hangessa seisoi joku semmonen puolen kilon katurataohjus ihan yksikseen. Nostin selkään ja aattelin viedä rantaan, ja myöhemmin vasta tajusin että se oli ehkä jonkun selkien pyörä.

Toisessa unessa oli ällärit ja mulle näytettiin miten ajetaan portaita ylös.

Kolmannessa oli ällärien jatkot jossain hirsimajassa, ja kaikki paikalla olijat oli armottomia teehifistelijöitä. Siellä sitten analysoitiin puerhin ja lapsang souchongin suhdetta maaperään, käytävät oli täynnä pyöriä.

4 Likes

pannutin toissapäivänä ajamalla noin 15 asteen kulmassa jäälautan reunaan joka oli veden alla. EN MUISTA TAPAHTUIKO TÄMÄ SITÄ EDELTÄVÄNÄ VAI SEURAAVANA YÖNÄ, muistaakseni edeltävänä…

niin eli olin vaipumassa uneen kun yhtäkkiä tajusin että eturengas hinkkaa kanttariin perkele ja havahduin taas. Olikohan tämä nyt sitten enneuni?

Sit viime yönä ajelemista taas. “MITÄ HELVETTIÄ MIKSI MÄ AJAN PEILIJÄÄLLÄ NÄIN KOVAA?” ja sit hereille taas. “KOSKA SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ”

Välillä tosi ristiriitanen olo kun polkee unessa, varsinkin kun siitä tulee lucid-uni. Keho kans seuraa hetkittäin mukana.

1 Like

Suunnittelin eilen visiittiä Turun Maailmanpyörä Koroisille, niin se varmaan tuli viime yönä uniin. Olin jo ostamassa Nitton aheadia, kun huomasin että se oli kräkännyt. Matkaan lähti sit auringossa haalistunut hillittömän kokoinen randokuutio 5 € sopuhintaan :grinning:

Mun teki äsken hitosti mieli ostaa toi Tonkkisen tt-tanko, kunnes tajusin nähneeni viime yönä unta, jossa nojailin oman pyörän bullhorniin. Enne/sattuma?

joku juttu foorumilla oli et mulle sanottiin et bensaa ei saa säilöä viistoputkeen siihen pullotelineen kohille tai mitää ku se voi syttyä palamaan. Mun mielestä tää oli vähän stretch ja ei hirveen todennäköstä äkkiseltään mut totesin että “niin se varmaan sitten on”.

2 Likes

Tähän se internetissä kiertänyt kuva pyörästä jonka runko on valjastettu juomasäiliöksi, hana downtubessa tms.

Viime yönä unessa oli tilanne, että piti päästä Pasilan konepajan alueelle johonkin juhliin. Kaveri lainasi Mashin bulliksella. Ajaessa mietin, että onpa tosi hyvä ajaa. Unen logiikalla fläteillä ja tennareilla pysty hyvin vetämään fixillä ilman sträppejä. Ainoa ongelma oli kun olen tottunut kapeaan ratatankoon niin 40cm bullis kolhi kaiteisiin :joy:

2 Likes

jotain räidöötä, tällä kertaa fiksibuildilla missä oli BULLIS. Paluumatkalla löysin jotain pyöräkomponentteja joista pienimmät SÖIN, en tiiä ei ne kai muuallekaan mahtunut. Isoimmat laitoin sitten jonnekin muualle en muista.

2 Likes