Fillariaiheiset unet

Unessa olin jossain Pyöräpajan tyyppisessä mestassa ja asentelin 28" oloisia Spinergyjä johonkin runkoon. Tyypit tuli ihmettelemään ja epäili niiden kestävyyttä. Muistan myös pohtineeni sopiiko 70-luvun Dura-Ace stemmi samaan buildiin :grinning: Jossain vaiheessa joku tyyppi siellä sai sairaskohtauksen ja jouduttiin soittaa ambulanssi :eyes:

1 Like

Lohjan asemalta menee eeppinen gravel-polku Lahteen, jonka matkalla on mm. vaarallisia juoksuhiekkaesteitä. Valitettavasti herätyskello katkaisi reissuni jo ennen Nummelaa, joten tarkan reitin etsiminen jää teidän hommiksi.

5 Likes

poljettiin nimim. Walto kanssa Herttoniemeen, joka oli siis monta kymmentä kilometriä itään Helsingistä.

Myöhemmin kävin ostamassa ajohanskat Ruohonjuuresta ja myyjä valitti kun mun klossikengät veti matot makkaroille koko ajan.

3 Likes

While drifting off to sleep, dreaming of riding through the snow. Turn the front wheel and it starts to slip out on ice. Feeling of falling then suddenly jolt back awake. Usually get this sensation when dreaming of walking and stepping off of unseen curb, only this time it was cycle-themed. :smiley:

7 Likes

Näin unta et olin jollakin pyöräpajalla ja jouduin tappeluun siellä :grimacing:

Pyöräillessäni viereen ajoi auto joka kääntyi juuri kohdallani oikealle pihaan ja työnti minut etukulmallaan melkein nurin. Siinä nyrkkiä puidessani autosta nousi nainen konepistooli kädessä. Yhtäkkiä syy tilanteeseen olikin tietysti kokonaan minun. Tutkittuamme auton valmiiksi rusinaa muistuttavaa etukulmaa totesimme että vain likakerroksesta osa oli jäänyt polveeni. Ei uusia vaurioita, joten säästyin maksamasta korvauksia.

ostin lähettikollegalle uuden pyörän pArilla tontulla lahjaksi mutta jukkasin kuitin.

Mulla on läskissä ohjainlaakerin kanssa jotain häikkää mitä en saa selville ja oon nyt ainakin kolmena yönä sitä yöllä koittanu säätää. hemmetti.

2 Likes

viime yö oli vauhdikas

1. mul oli joku hullu kuitukelkka tms. ja päästelin sillä menemään unijakson murto-osassa Turusta Suomen ympäri Lohjalle ja edelleen Turkuun. Totesin et pääsee kyl todella nopee kuha on hyvä pyörä.
  2. ajoin nimim. Iibislinnun kanssa Mankkaalla. Se oli todella, todella lyhyt.
  3. Ajoin kierrätysroinaa kierrätyspisteeseen kuormapyörällä. Sitten lähettiin jollain porukalla pyöräretkelle, paitsi että mulla oli auto jonka kilvissä luki “Anyone delayed anything jotain en muista”
  4. olin lähössä pyöräretkelle mutta koska pääni välillä tulkitsee nukkuvan kehoni sensaatioita unessa, olin todella tokkurainen ja jonkun randomin piti auttaa mua eteenpäin kunnes pääsin pyörän selkään. Hoin vaan että “kyllä se aina siitä kun pääsee satulaan”.
  5. Olin taas ala-asteella ja liikuntatunnilla oli ällärit. En löytänyt pyörää kun se oli valtava useiden rakennusten kompleksi jossa oli monta pyörävajaa enkä muistanut mihin niistä olin mennyt laittamaan pyörän.
2 Likes

niin ja pari yötä sit selitin jollekki jonnelle et ei kantsi laittaa eteen 26" ja taakse 29". Eihän sellaista pysty ohjaamaan ku kulmat päin helvettiä.

2 Likes