Fillariaiheiset unet

While drifting off to sleep, dreaming of riding through the snow. Turn the front wheel and it starts to slip out on ice. Feeling of falling then suddenly jolt back awake. Usually get this sensation when dreaming of walking and stepping off of unseen curb, only this time it was cycle-themed. :smiley:

7 Likes

Näin unta et olin jollakin pyöräpajalla ja jouduin tappeluun siellä :grimacing:

Pyöräillessäni viereen ajoi auto joka kääntyi juuri kohdallani oikealle pihaan ja työnti minut etukulmallaan melkein nurin. Siinä nyrkkiä puidessani autosta nousi nainen konepistooli kädessä. Yhtäkkiä syy tilanteeseen olikin tietysti kokonaan minun. Tutkittuamme auton valmiiksi rusinaa muistuttavaa etukulmaa totesimme että vain likakerroksesta osa oli jäänyt polveeni. Ei uusia vaurioita, joten säästyin maksamasta korvauksia.

ostin lähettikollegalle uuden pyörän pArilla tontulla lahjaksi mutta jukkasin kuitin.

Mulla on läskissä ohjainlaakerin kanssa jotain häikkää mitä en saa selville ja oon nyt ainakin kolmena yönä sitä yöllä koittanu säätää. hemmetti.

2 Likes

viime yö oli vauhdikas

  1. mul oli joku hullu kuitukelkka tms. ja päästelin sillä menemään unijakson murto-osassa Turusta Suomen ympäri Lohjalle ja edelleen Turkuun. Totesin et pääsee kyl todella nopee kuha on hyvä pyörä.
  2. ajoin nimim. Iibislinnun kanssa Mankkaalla. Se oli todella, todella lyhyt.
  3. Ajoin kierrätysroinaa kierrätyspisteeseen kuormapyörällä. Sitten lähettiin jollain porukalla pyöräretkelle, paitsi että mulla oli auto jonka kilvissä luki “Anyone delayed anything jotain en muista”
  4. olin lähössä pyöräretkelle mutta koska pääni välillä tulkitsee nukkuvan kehoni sensaatioita unessa, olin todella tokkurainen ja jonkun randomin piti auttaa mua eteenpäin kunnes pääsin pyörän selkään. Hoin vaan että “kyllä se aina siitä kun pääsee satulaan”.
  5. Olin taas ala-asteella ja liikuntatunnilla oli ällärit. En löytänyt pyörää kun se oli valtava useiden rakennusten kompleksi jossa oli monta pyörävajaa enkä muistanut mihin niistä olin mennyt laittamaan pyörän.
2 Likes

niin ja pari yötä sit selitin jollekki jonnelle et ei kantsi laittaa eteen 26" ja taakse 29". Eihän sellaista pysty ohjaamaan ku kulmat päin helvettiä.

2 Likes

asuin Trailer Parkissa ja etukiekko pöllittiin

salee Ricky

1 Like

Takavanteessa oli liitossaumassa sentin rako ja tallinnurkkaan lentäneet ulko+sisärengas poikki kuin saksilla leikatut.

Sen verran jäi homma otsalohkoon että vielä aamun pyörälenkillä mietin että minkähänlaiset uudet kiekot hommaan, kunnes muistin nähneeni unta.

1 Like

Projektiromussa jolla ei oo ees ajettu hyvään toviin oli molemmat pierunkuoriset 28mm vitoria corsat tyhjinä ja rupesin kaivelemaan sieltä sepeliä ulos. Löyty monta murikkaa jotka ei kokonsa puolesta ihan mahtuis noihin renkaisiin vaikka miten venyttäis.

2 Likes

olin vajoamassa Unten Maille kun tajusin että HITTO SIELTÄ ON TULOSSA JOKU PYÖRÄILIJÄ VASEMMALTA JA MULLA ON KOLMIO ja sitten vaan vasenta kouraa kiinni ja havahdun siihen että eihän siinä ole mitään jarrukahvaa

varmaan tyylii siis itse asiassa unen paikka oli ViilarintiexMyllärintie

2 Likes

Tossa päikkäreillä äsken näin unta että yksivaihteelle oli tullut uusi ketju aiheesta “jos pyöräsi olisi kissa.”

Vähän kiehtoo valveillakin.

Näin unta et koulu tuli valmiiks, harjoittelupaikasta tuli vakituinen ja ostin sen suurempia miettimättä yksivaihteisen honda merkkisen sähköpyörän joka makso 35 000e. Unessa rahankäyttö on näköjään täysin vastakohtaista juoksemisen tai muun nopean liikkeen yrittämiseen, eli onnistuu liiankin helposti.

2 Likes

noita randounia tulee koko ajan mutta toissayönä semmonen keissi että joku kysy jeesiä jarrulevyn kaa. otin sen sitten irti ja se muuttui kaaliksi jonka revin silpuksi. totesin heti itelleni et joo muuten hieno homma mutta eihän sitä saa enää pultattua kiinni napaan kun rakenteellinen integriteetti on menetetty. kävin hakemassa omasta pyörästä levyn korvaamaan ja totesin että olipa tyhmästi tehty.

2 Likes

Mä olin älläreissä mut ne oli semmoset vanhojen aikojen MicroMachines-pelisarjan henkiset eli ajajat oli pieniä ja ympäristö ISOA. Takarenkaaseen tuli sit flätti mut se ei haitannu vaan tiukka etukeno (wou wou wou wou) ja yksipyöräisenä maaliin. En saanu pisteitä mut finishhasin kuitenkin.

5 Likes

Näin unta et löysin Tampereen kuvarastin, jäi selvästi kalvamaan kun en tunnistanut uutta rastia.

1 Like

Muussasin Malmilla rautatiesiltaa ylös mattamustalla jarruttomalla fixillä missä oli varmaan 80cm levee tanko ilman tuppeja tai teippejä

1 Like

Olin unessa jossain Pabsin järkkäämässä ällärissä. :upside_down_face: Oli hauska.

Viime yönä joku pölli mun Secanin Hämeenlinnassa. Vittu miten ahdistava uni :disappointed_relieved: :disappointed_relieved: :disappointed_relieved:

1 Like

noita pyöränpöllimisunia kyl kans parin kuukauden välein