Fillariaiheiset unet

retkipyöräilyä, huumeita, ystäviä ja uimista fantastisissa maisemissa. Koko vitun paletti. Sitten heräsin siihen ku lasku tipahtaa postiluukusta ja taivaalla on full HD harmaat pitsat blaa blaa blaa.

Vittu mitä paskaa

unessa oli semmonen pakohuone että olin ulkoäpäin lukitussa pyöräkellarissa jossa kaikkien pyörien kaikki ruuvit pultit mutterit yms oli löysällä ja työkaluja oli tasan yksi käytettävissä, putkipihdit. heräsin ennen kun pääsin kovin pitkälle kiristelyssä.

5 Likes

Sakenee, sakenee

Viime yönä ajoin huoltoon. Alettiin vaihtajia vaihtaa. Ne oli semmoset oudot tangot jotka tuli polkimien akselien tilalle. Totta kai. Mistään ei kuitenkaan tullu mitään. Totta kai.

Tänä yönä ajoin vuoren juurelle kiipeilemään.

Etsin säntillisesti 70 mm ohjainkannatinta kahdesta eri pyöräliikkeestä Vantaamaisessa seudussa. T
Ekassa ei ollut, toinen oli Pelican Storagen pohjakerroksessa ja valikoima vaikutti lupaavalta mutta sitten heräsin.

1 Like

Tää retkipyöräily ei lopu koskaan

mayhemeista asti on toistunut uni pieleen menevistä älläreistä. viime yönä taas.

Torkahdin tossa hetkeksi sohvalle ja näin unta että foorumin nimi oli vaihtunut muotoon yksisarvinen.net.

En ehtinyt vielä selata että oliko nimenvaihdos vaikuttanut myös sisältöön.

1 Like

viime aikoina mm. poljin katkennu ja sit oon hukannu ajokengät kännissä.

siis fillarointia tykittelee monta kertaa viikossa loppua ei toivottavasti näkyvissä. kaippa tuokkin auttaa depressioon…

n00biemcn00bface näin susta unta. teit jotain typerää foorumilla.

ööö, kiitos (:

1 Like

ajoin kovaa ja tienpinnan epätasaisuuksien vuoksi vedin holtittomat OTBt ja satulan nokka murtu. sama uusiks ja ulkorengas luiskahti vanteelta. En saanut sitä takaisin vanteelle koska ei ollut kiintolenkkiä avata kiekon muttereita mutta jotenkin se kuitenkin oli disassembloitunut yhtälöstä.

1 Like

Unessa piti jostain syystä purkaa osiin ja koota uudestaan joku vanhan liiton Saab. Sit siinä ruuvailin ja mietin että onpa tää helppoa kun oon pyörillä harjoitellut.

4 Likes

Unessa olin jossain Pyöräpajan tyyppisessä mestassa ja asentelin 28" oloisia Spinergyjä johonkin runkoon. Tyypit tuli ihmettelemään ja epäili niiden kestävyyttä. Muistan myös pohtineeni sopiiko 70-luvun Dura-Ace stemmi samaan buildiin :grinning: Jossain vaiheessa joku tyyppi siellä sai sairaskohtauksen ja jouduttiin soittaa ambulanssi :eyes:

1 Like

Lohjan asemalta menee eeppinen gravel-polku Lahteen, jonka matkalla on mm. vaarallisia juoksuhiekkaesteitä. Valitettavasti herätyskello katkaisi reissuni jo ennen Nummelaa, joten tarkan reitin etsiminen jää teidän hommiksi.

6 Likes

poljettiin nimim. Walto kanssa Herttoniemeen, joka oli siis monta kymmentä kilometriä itään Helsingistä.

Myöhemmin kävin ostamassa ajohanskat Ruohonjuuresta ja myyjä valitti kun mun klossikengät veti matot makkaroille koko ajan.

3 Likes

While drifting off to sleep, dreaming of riding through the snow. Turn the front wheel and it starts to slip out on ice. Feeling of falling then suddenly jolt back awake. Usually get this sensation when dreaming of walking and stepping off of unseen curb, only this time it was cycle-themed. :smiley:

7 Likes

Näin unta et olin jollakin pyöräpajalla ja jouduin tappeluun siellä :grimacing:

Pyöräillessäni viereen ajoi auto joka kääntyi juuri kohdallani oikealle pihaan ja työnti minut etukulmallaan melkein nurin. Siinä nyrkkiä puidessani autosta nousi nainen konepistooli kädessä. Yhtäkkiä syy tilanteeseen olikin tietysti kokonaan minun. Tutkittuamme auton valmiiksi rusinaa muistuttavaa etukulmaa totesimme että vain likakerroksesta osa oli jäänyt polveeni. Ei uusia vaurioita, joten säästyin maksamasta korvauksia.

ostin lähettikollegalle uuden pyörän pArilla tontulla lahjaksi mutta jukkasin kuitin.