Fillariaiheiset unet

pitkällisen uurastuksen jälkeen olen tullut tänne tänään tuomaan teille viihdetarinan mirtatsapiinin hengeltä; joku voorumilla oli antanut todennäköisin syin epäillyistä pyörävarkaista tuntomerkit jotka tunnistin niiksi epäilyttäviksi tyypeiksi jotka olin aiemmin kohdannut ja sain niiden toisen auton rekkarin 89 12 talteen päähän ennen kuin vaihtoivat toiseen autoon kun näin heti kohta. Sit heräsin ja pohdin mitä mun piti ilmoittaa foorumille.

Tapahtumat sijoittuivat välimerelliseen Helsinkiin.

2 Likes

630_300x300_Front_Color-White

1 Like

Unessa olin unohtanut fillarin illalla lukitsematta steissille, ja seuraavana päivänä sitten kipitin kattomaan onko se vielä tallessa. Oli se, mutta kiekot oli pöllitty. (Ei esim Brooks-satulaa.) Muistan kun aattelin että olipa huomaavainen rosmo kun vei vaan kiekot joita mulla on varastossa lisää.

1 Like

Viime yönä joku pölli mun genesiksen. No sehän löyty tosta lähi kipsalta uuden omistajan kans. Kun yritin ottaa pyörää takas se alko että älähän polli sitä.
Aloin kysellä tietääkö se ees mitä osia siinä on, paljonko bb droppia ynnä muuta, nii sehän ties kaiken. Yritäppä siinä sitten vakuutella paikalla olioille että pyörä on mun eikä sen.
Sitten uni vaihtuki johonki muuhun…

2 Likes

Super Nintendolle oli tehty Super Mario Kartista ratapyöräversio, jossa a- ja b- näppäimet edusti kampia ja ristinäppäimellä sit ohjattiin. Pelasin Yoshilla joka pystyi heittelemään munankuoria muiden pyörien tielle, paitsi että kuoret muuttui maahan osuessaan tappajasepeliksi. hävisin silti täpärästi, kun vasempaan käteen iski kramppi vikalla kierroksella ja näppäinten hakkaaminen hankaloitui.

4 Likes

Näin viimeyönä painajaista, jossa yritin korjata irronnutta kiilapulttikampea tien päällä :astonished:
Siin muka oli vieläpä toisella puolella nelikanttiakseli!

Unessa en myöskään tietenkään päässy risan fillarin kans sporaan, vaan jouduin kävelemään lähijunalle jossa laskeskelin että oisin vasta aamukolmelta kotona

tää ei ollu unta

En muista ikinä nähneeni mitään polkupyöriin liittyvää unessa. :shock:

Näin unta että ostin Velobiasta Rollerin rungon joka oli Tutamin maalaama keltainen/kakkacamo ja Kolkka pakkas sen mulle reppuun. Hintaa tais olla 200 €.

3 Likes

Kevät on nyt selvästi läsnä.

Fillariaiheinen uni: ajelin rollerilla alamäkeen ja tajusin, että jalat ei pyöri, vaikka pitäs olla fixed. Vissiin merkki et pitäs vaihtaa vaparille talven jälkeen.

Ei-fillariaiheinen uni: makoilin rauhassa kumiveneessä merellä. Aurinko paistoi ja kaikki oli hyvin, kunnes ohi lipui kalastusalus. Aluksen päällä kierteli lokkiparvi joka tietysti paskoi päälleni.

2 Likes

Näin unta että virittelin kaikkia ylimääräisiä osia hobomaastuuriin
Sit tajusin että mullahan on ne kaikki osat ja pitäs vaan tehdä tämä

1 Like

Näin unta että Pelago oli tehnyt Stavangerista uuden mallin jossa pääinspiraationa oli Minecraft/Lego. Tulos olis kelvannut tuonne Maailman kauheimmat pyörät -lankaan.

Unessa iloitsin kuitenkin samalla siitä että nyt varmaan semmosen “vanhanaikaisen” mallin (eli mitä reaalitodellisuudessa on oikeesti olemassa) saa jatkossa halvalla kun sitä ei oo trendikkäästi 3D-printattu.

4 Likes

Näin unta että fiksillä ajaessa oli yhtäkkiä Nitton For Shred tangostani toinen puoli katkennut. Tarkempi tutkailu osoitti, että stemmin clampin sisällä oli joku epämääräinen kiila ja shimmi, joka oli aiheuttanut katkeamisen.

Toivottavasti ei ollut enneuni.

Mul oli kaks punasta Bridge Clubia ja kaks samaa kännykkää.

Nää unethan alkaa olee jo ihan mukavia.

Näen todella harvoin painajaisia. Silloin kun näen; niin aiheena on aina, että kissa karkaa, tai että polkupyörä varastetaan.

Eka kerta kun tää mun uusin pyörä varastettiin unessa. Ainoa uutena ostettu pyöräni, ja muutenkin ainoa arvokas massipäällikköpyörä.

Uni jatkui vielä pitkät pätkät sen jälkeen kun varkauden huomasin, ja hädissäni etsin pyörää.

Vastasin hemmetin hemmetille johonkin kissa-aiheiseen juttuun “siinä sinä taas olet” ja sit läheinen sairaala räjähti koska niiden huoltomies ei osannut laskea joten se käytännössä pölli rahaa ja ihmiset oli tyytymättömiä ja tästä syytettiin TIETENKIN PYÖRÄILIJÖITÄ vaikka ilmiselvästi vika oli JALKAPALLOILIJOISSA!

Jooh en tiiä …

3 Likes

Pyöräkaupat toisensa perään totesi että vanhan kansan viisaudet voi yhdistää moderniin teknologiaan. Siksipä kaikkien myyjien tubeless-settiin kuului teippi, venttiilit, litku ja kukkopilli. Epäselväksi jäi oliko viimeinen ihan vaan tunnelmanluoja vai olisko sillä pitänyt nostaa rengas vanteelle, mutta lyhkäsen unen aikana asennus ei onnistunut.

20 Likes

Aijjai. Kiitos tästä!

2 Likes

Unessa oli satanut lunta ja olin että sviddu nytkö pitää jo talvirenkaat kaivaa esiin syyskuussa. Ratkaisin ongelman lähtemällä pulkkailemaan.

1 Like

Pääsitkö töihin?