ENTINEN Yksivaihde Twitter

oli siel tänään nazei ollu päivystämässä ja ihanataina turpa kii ja muutenki fuck nazis ja muutenki ei mitää pärinää eikä tärinää idioottien takia

No joo en kyllä niitä isämmaampulustajia lähtis hikoileen, mutta mitä siellä kahvilassa nyt näytettiin että täytyi maiharit kiristää ja lähteä tuulettamaan kainaloa?

Akira Kurosawaa, eli ei kyllä raina provonnu mitää. :smiley:

Mitä ihmettä douppilassa tapahtuu. Kuulu sisälle asti kun jengi on kerääntyny naapuritalon alaovelle ja laulaa. Wat :DD

^Seo joulu ny…

http://howtowritebetter.net/wp-content/uploads/2011/12/HTWB-Christmas-carols-1.jpg

AsfalttiMeijee - 0:36, 11.12.2015 » Turun kirjakahvilas pyörii torstaisin klassikkoleffoja ja oon välil käyny tsekkailee niitä, esim. tänään. Tän päivän kokemus oli kyllä täysin omaa luokkaansa; ennen leffan alkua tuli raikas tiedotus: "me pidetään tän brinkkalan sisäpihan portit kiinni tän leffan ajan, kun tuli noilta uusnatseilta uhkailuja tossa iltapäivällä". Mietin vaan että nyt tulee kyllä lähelle. Katoin leffan ja natseja ei näkyny mut huomasin kyl kotiin saapuessa et oli teepaita hiestä läpimärkä. Ihan vitun sairasta.
Olin kerran Tampereen ylioppilastalolla katsomassa Robert Bressonin "Kuolemaantuomittu on karannut" 16 mm kopiona. Elokuva on mustavalkoinen ja se tapahtuu pääosin sellissä ja osittain vankilan pienellä sisäpihalla. Poistuessani huomasin, että sukkani olivat litimärät jännityshikoilusta.

#nomorefixedgear

kansa sukeltaa paskaaan, keep up the good things vaan!!!

minkä ihmeen takia noi nasut uhkailee kirjakahvilaa? tuoko kirjat liian kivuliaasti mieleen niiden oman tyhmyyden vai mistä maihari puristaa? melko perseestä meininki, en ihmettele, että hikoilutti.

Kirjis on mädättäjäin kohtauspaikka.

tutam - 14:16, 11.12.2015 » minkä ihmeen takia noi nasut uhkailee kirjakahvilaa? tuoko kirjat liian kivuliaasti mieleen niiden oman tyhmyyden vai mistä maihari puristaa? melko perseestä meininki, en ihmettele, että hikoilutti.
Saattaa myös olla että historia on vähän huonosti hallussa ja netistä on googlattu kuvia palavista kirjaröykkiöistä ja siitä päätelty että kunnon natsi vihaa kirjoja? :D

Eihän tässä tohdi enää liikkua kylillä Saksan armeijan ylijäämäparkassa. Myykääs joku mulle pari Bike punx -hihamerkkiä hihalippujen tovereiksi.


toinen kuva on otettu 17.3.2015, toinen 11.12.2015

ja joo, omistan näemmä vaan yhdet shortsit ja sukat.

Koivulan dynamo - 14:53, 11.12.2015 » Eihän tässä tohdi enää liikkua kylillä Saksan armeijan ylijäämäparkassa. Myykääs joku mulle pari Bike punx -hihamerkkiä hihalippujen tovereiksi.
Mää kerran hakkasin mattoja ulkona saksan armeijan takissa ja yksi mies tuli multa kysymään: "Oletko sinä natsi?" Mää katoin sitä hämmentyneenä ja se luikki pakoon. :DD

haki ehkä vertaistukea ja säikähti, kun et myöntynyt?

Metti - 15:11, 11.12.2015 »
Koivulan dynamo - 14:53, 11.12.2015 » Eihän tässä tohdi enää liikkua kylillä Saksan armeijan ylijäämäparkassa. Myykääs joku mulle pari Bike punx -hihamerkkiä hihalippujen tovereiksi.
Mää kerran hakkasin mattoja ulkona saksan armeijan takissa ja yksi mies tuli multa kysymään: "Oletko sinä natsi?" Mää katoin sitä hämmentyneenä ja se luikki pakoon. :DD
oliko itämaisia mattoja???

Onko “matto” joku etninen ryhmä vai ketä se Metti siellä pihalla pieksi?

Koivulan dynamo - 14:53, 11.12.2015 » Eihän tässä tohdi enää liikkua kylillä Saksan armeijan ylijäämäparkassa. Myykääs joku mulle pari Bike punx -hihamerkkiä hihalippujen tovereiksi.
eiku tussaa vaan sen lipun keltainen viiru mvstaksi niin saat instant anarkosyndikalisti-merkit rotsiisi!

About 11 viikkoa meni viidellä vapaapäivällä.
Nyt on työpuhelin out of office -tilassa ja himassa bisse kylmässä, työharjoittelu ohi, kotimatka kepun hiekkateitä ja Kenda Happy Medium alla. Toi pyörä lentää. Kuten kuskinsakin =)

Eksä Aemilius ollut jossain kohtaa koditon ja työtön ja vaikka mitä?