ENTINEN Yksivaihde Twitter

da3bal - 20:08, 10.12.2015 » Mistä on/off huomiovaloja?
Lampputopsusta.
FF - 20:18, 10.12.2015 » Valopäät jotka sijoittaa vilkkuvan valon eteen voisin lähettää post nord logisticsia käyttäen etelä-navalle.
:D

Vilkkuvalon etenemissuunnan vielä jotenkin erottaa pimeessä pyörän selästä, mutta auton ratissa lähes mahdoton tehtävä joskus. Paras näkemäni on punainen vilkku edessä, siinä kohtaa meinas jo itku tulla.

Oon kans nähny vihreitä etuvaloja. En oo keksiny mihin tarkotukseen sellasta edes myytäs?? punanen vilkku eteenpäin on kans aika kestoklassikko työmatkan vastaantulijoilla.

qlt - 20:17, 10.12.2015 » must on iha hyvä et sit ku haluu tietää jotain valoista ni voi mennä valolankaan ilman et siel on sössötystä valojen vilkkumisesta.
Just aattelin, että tää on tasan oikea topsu tälle jokavuotiselle juupastelulle.

Tai fillarifoorumi vois olla parempi.

madutin - 20:35, 10.12.2015 » punanen vilkku eteenpäin on kans aika kestoklassikko
Syytän Ritari Ässää. Lain ja oikeuden Knight-säätiö oli oikeesti pahuuden asialla ja puhuvan pontiacin ainoa tarkoitus oli aivopestä viattomat lapset punaisten vilkkuvalojen väärinkäyttöön.

A-Studios joku somalialainen päällikköjen päällikkö. Haastattelussa tokas muutenvaan “jos mää oisin siel jossain päättämässä, niin mä pistäisin kaikki töihin just niillä tukirahoilla. Eipähä istuis saatana.” :DD Kunno hyvä äiä

IhanaTaina - 22:19, 10.12.2015 » A-Studios joku somalialainen päällikköjen päällikkö. Haastattelussa tokas muutenvaan "jos mää oisin siel jossain päättämässä, niin mä pistäisin kaikki töihin just niillä tukirahoilla. Eipähä istuis saatana." :DD Kunno hyvä äiä
Oon ihan samaa mieltä! Vastikkeetonta tukea ei tule todellakaan saada ja kaikki harkinnanvaraisuus varsinkin tulisi karsia pois. Oon esimerkiksi miettinyt, että euroakaan julkista rahaa saavissa ensikodeissa tai kodittomien majoissa loisivien hakattujen tai vähäosaisten pitäis vähintään tehdä jotain rekisterikilpien prässäämisen kaltaista tuloksellista työtä!!!!
leelee - 20:16, 10.12.2015 »
FF - 17:51, 10.12.2015 » voi vitu paketti dpd:n kyydissä :(
Sama täällä, saa nähdä tuleeko ikinä perille, en ois halunnutkaan jne. :----------------(
Mitäs mitäs? Onko DPD menny konkurssiin vai what?
Munccis - 22:56, 10.12.2015 »

Oon mieltä

nyt on huono provo munkkis tiiät itekkii
Npertj - 23:19, 10.12.2015 »
Munccis - 22:56, 10.12.2015 » Oon mieltä
nyt on huono provo munkkis tiiät itekkii
No juu ei ollu provo vaan ihan rehellistä vittuilua. Luulis sunki hoksanneen.

Joku e-lahtelainen sala-ampuja vei multa hyleksit.
Ostin sit hyrdit.

Vilske - 23:07, 10.12.2015 »
leelee - 20:16, 10.12.2015 »
FF - 17:51, 10.12.2015 » voi vitu paketti dpd:n kyydissä :(
Sama täällä, saa nähdä tuleeko ikinä perille, en ois halunnutkaan jne. :----------------(
Mitäs mitäs? Onko DPD menny konkurssiin vai what?
Taidat olla [uusi](https://www.google.fi/search?hl=en&ie=UTF-8&sitesearch=yksivaihde.net&q=dpd&btnG=Search+%C2%BB&gws_rd=cr,ssl&ei=SeRpVqikHMSWsgGqnq64Bw) täällä.

^^Tossa ninjaeditoinnin välissä?

Juuri siinä.
Meinasin ostaa hyleksit, kun olisi ollut niihin sopivat genevellekamat on kaapissa odottamassa, mutta meni nenän edestä. Ostin hyrdit sitten, löytyivät kanssa ebaystä kivasti. Aika pitkään noi hyrdit on kiinnostaneet, joten olihan se aikakin hankkia ne.

A man’s gotta have jarru when a man’s gotta have jarru.

Niimpä.
Hopen v-twin oli kanssa liipasimella, mutta ei vaan pystynyt.

Munccis - 23:21, 10.12.2015 »
Npertj - 23:19, 10.12.2015 »
Munccis - 22:56, 10.12.2015 » Oon mieltä
nyt on huono provo munkkis tiiät itekkii
No juu ei ollu provo vaan ihan rehellistä vittuilua. Luulis sunki hoksanneen.
Jos mulle tuli, niin itsehän postasin quoten vain huvittavuutensa puolesta, vaikka oon kyllä sitä mieltä, että sossupummeilulle pitäis jotain tehdä. Välttämättä tukea tarvitsevat sitten erikseen.

^ Ai, ai. Nyt taisi Taina sohasta ampiaispesää

Juu aitä vähän pelkään itekkin. Oon pyrkiny pitämään politiikka yms paskamyrskylangat kiinni, mutta nyt astuin ansaan kun mylly twitterissä.

Turun kirjakahvilas pyörii torstaisin klassikkoleffoja ja oon välil käyny tsekkailee niitä, esim. tänään.
Tän päivän kokemus oli kyllä täysin omaa luokkaansa; ennen leffan alkua tuli raikas tiedotus: “me pidetään tän brinkkalan sisäpihan portit kiinni tän leffan ajan, kun tuli noilta uusnatseilta uhkailuja tossa iltapäivällä”. Mietin vaan että nyt tulee kyllä lähelle. Katoin leffan ja natseja ei näkyny mut huomasin kyl kotiin saapuessa et oli teepaita hiestä läpimärkä. Ihan vitun sairasta.