ENTINEN Yksivaihde Twitter

tutam - 15:48, 11.12.2015 »
Koivulan dynamo - 14:53, 11.12.2015 » Eihän tässä tohdi enää liikkua kylillä Saksan armeijan ylijäämäparkassa. Myykääs joku mulle pari Bike punx -hihamerkkiä hihalippujen tovereiksi.
eiku tussaa vaan sen lipun keltainen viiru mvstaksi niin saat instant anarkosyndikalisti-merkit rotsiisi!
Anarkosyndikalismi mainittu!

Mietin, olisko ollut soveliasta käyttää aihetunnistetta thankyouhitler sosiaaliseen mediaan lisäämäni kuvan yhteydessä. Seikkailin siis Lapin maisemissa saksalaisten sotauria pitkin ja olin oikein tyytyväinen hyvistä ajoreiteistä. En sitten jakanut tunnettani.

tutam - 14:16, 11.12.2015 » minkä ihmeen takia noi nasut uhkailee kirjakahvilaa? tuoko kirjat liian kivuliaasti mieleen niiden oman tyhmyyden vai mistä maihari puristaa? melko perseestä meininki, en ihmettele, että hikoilutti.
kuulemam mukaan anarkistinen kahvi/teehetki ollut menossa, ja boneheadit siellä ilmeisesti ollu kyselemässä että kukas teistä heitteli kiviä sunnuntaina tms

päätoimittaja huomioi: kuuleman mukaan

also: seitan tekeytyy uunissa, ja torttu- ja piparitaikinat venailee uunitusvuoroaan

np 2Pac - Thugz Mansion feat Nas & J. Phoenix

Siis ai juma kohta siis kohta mä lähden!!! Tykittelen fixillä menee täyzii TÄYZIIIIIIIIII duunista pois ja aion vetää vähä äfter wörkkii ja kaikkee. Nauttii elämästä ku mä tätä mun elämää elelen!

Jos tarvii mölyä rituaalimenoihinsa tai haluaa pelottaa krapulaisen kaverin kuoliaaksi, tässä olis hyvä valinta:

Sit tämmöstä Tom Waits -henkistä doom-poppia:

Näissä tunnelmissa viikonloppuun.

saatanan “loppukäyttäjät”, palakaa helvetin tulessa.

rustbadger - 16:00, 11.12.2015 »
tutam - 15:48, 11.12.2015 »
Koivulan dynamo - 14:53, 11.12.2015 » Eihän tässä tohdi enää liikkua kylillä Saksan armeijan ylijäämäparkassa. Myykääs joku mulle pari Bike punx -hihamerkkiä hihalippujen tovereiksi.
eiku tussaa vaan sen lipun keltainen viiru mvstaksi niin saat instant anarkosyndikalisti-merkit rotsiisi!
Anarkosyndikalismi mainittu! [kingarthur.video]
[i]Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.[/i]

Dennisillä muutenkin aika 5/5 yhteiskunta-analyysiä <3

Lumikko - 17:06, 11.12.2015 » Jos tarvii mölyä rituaalimenoihinsa tai haluaa pelottaa krapulaisen kaverin kuoliaaksi, tässä olis hyvä valinta: https://www.youtube.com/watch?v=-f7BaakLPdc Sit tämmöstä Tom Waits -henkistä doom-poppia: https://www.youtube.com/watch?v=-93blwbSTE8 Näissä tunnelmissa viikonloppuun.
tästä tuli mieleen tää hämmentävä/pelottava/en tiiä

https://soundcloud.com/birdfeeder/jurassic-park-theme-1000-slower

vittu mikä työviikko. onneks on voinut pyöräillä töihin ja takaisin niin saa stressit karistettua matkalla ja pystyy loppuillan sit tuijottamaan vaan tyhjyyteen kun aivokapasiteetti on käytetty. tänään sentään vaan bout puoli tuntia menee päivä pitkäksi ja ehtinyt katsoa moneen kertaan kelloakin päivän aikana.

e@e - 17:01, 11.12.2015 » Siis ai juma kohta siis kohta mä lähden!!!!! Tykittelen fixillä menee täyzii TÄYZIIIIIIIIII duunista pois ja aion vetää vähä äfter wörkkii ja kaikkee. Nauttii elämästä ku mä tätä mun elämää elelen!
ÄI'Ä

Ei helevetti, yritän neuvoa puhelimitse todellista keittiömestaria ostamaan ruoka-aineita. Otti kaiken oikein ylös ja soitti nyt onnistuneen kauppareissun jälkeen.
Minä: Ostitko niitä kidneypapuja?
Appiukko: Juu, ostin mutta aika kauan etsin.
Minä: Hyvä. Mitä siinä purkissa lukee, onko ne mausteliemessä?
Appiukko: Tai siis tässä lukee että “Luomu kikherneitä”. Ajattelin että tän on oltava lähellä niitä kidherneitä.

:smiley:

Vanhuus ei tule näemmä yksin. Keskiviikkona pikkujoulut. Olot päällä edelleen.

Munccis - 15:56, 11.12.2015 » koditon ja työtön ja vaikka mitä?
Koditon olin kahdeksan vai yhdeksän kuukautta, viime talven läpi. Työtön en oo juurikaan ollut, paskaduunia ja pimeitä hommia on kyllä tehty ja tili nollan rajoilla kiikuttu jossain vaiheessa.

Tulee jotenkin hankala olo, kun näkee natseja kutsuttavan nasuiksi. Vähän kuin istuisi Rädyn Timpan polvella ja kirjoittaisi muistiota

Mites ois ihan vaan skinhead eikä nazi?

eikös skinhead ja natsi oo ihan eri juttuja ainakin alunperin?

peltsip - 21:00, 11.12.2015 » eikös skinhead ja natsi oo ihan eri juttuja ainakin alunperin?
Kyllä.
Hikky - 20:56, 11.12.2015 » Mites ois ihan vaan skinhead eikä nazi?
Mitä jos ei, ihan eri asioista kyse. Edit. täällähän oltiinkin jo vastattu. Niijoo Mindw moro vaan kun nähtiin aiemmin!
tutam - 15:48, 11.12.2015 »
Koivulan dynamo - 14:53, 11.12.2015 » Eihän tässä tohdi enää liikkua kylillä Saksan armeijan ylijäämäparkassa. Myykääs joku mulle pari Bike punx -hihamerkkiä hihalippujen tovereiksi.
eiku tussaa vaan sen lipun keltainen viiru mvstaksi niin saat instant anarkosyndikalisti-merkit rotsiisi!
Mä oon repinyt ne liput samantien vittuun mut tussukaan ei oo huono vaihtoehto.

Mä en tohdi enää kulkee mun n.15 vuotta sitten hankitussa flektarn-maiharissa kun niitä on nykyään joka hemmetin teinillä ja Jone Nikulalla. Sillon niitä ei vielä näkynyt katukuvassa.

peltsip - 21:00, 11.12.2015 » eikös skinhead ja natsi oo ihan eri juttuja ainakin alunperin?
Aika hyvin jälkimmäiset on omineet tuon edellisen. Käyny niinku hakaristille.