Eka kerta

eilen ekaa kertaa VAPE. ei liity pyöriin mutta oli niin päräyttävää.

nysimum - 22:50, 7.10.2014 » Eka kerta droppitangolla ja STI-kahvoilla. Droppitankokokemuksen miellyttävyyttä himmensi aivan liian pitkä stemmi, en tajua miksen vaihtanut sitä alun alkaen. No, pitää kokeilla ylihuomenna passelimmalla.
eka kerta alle 100mm stemmillä dropin kanssa oli itellä kyllä ihan hemmetin pelottava. siihen tottui aika äkkiä mutta aina välillä kikkaillessa se unohtui ja meinasi viedä keulan alta. never again.

Eka kerta, kun oon ostanut uuden rungon. Noh, onhan toi nyt pari päivää jo ollut käsillä. Jos tänään sais ajokuntoon.

Tänään vaihdoin ekaa kertaa ohjaustangon mun ensifiksiini. Dropista biltsun raiseriin, näin niinku talvea ajatellen. Otin molemmista päistä 5cm poies. Tuntu ainakin ihan hyvältä ekan testiajon jälkeen.

Ekaa kertaa piti testata kaverin pyörään sitä solmu+nurmituppo -niksiä flätin paikkaamiseen :smiley:

Pääs sillä kotiin. Rastit jäi hakematta ja kuhat mereen.

Ekakerta iha vitu levee riseri feels höpö

Ekaa kertaa molemmat kumit puhki :frowning:
perkeleen turku kun repivät asvaltin päälikerroksen pois ni siihe jää tosi ikävä kulma mihin täräytin liian lujaa

aldee - 23:24, 10.10.2014 » Ekakerta iha vitu levee riseri feels höpö
760mm

Ekaa kertaa tilasin jotain Ebaysta :3
Toivotaan et kympin bullhorn sopii stemmiin ku en jaksanu mitata :smiley:

^ Kyllä ne yleensä stemmii kiinni menee. mutta auta varjele jos joudut laittamaan siihen jarrua muualle kuin päihin.

Eiks OS-clampin viereen mene CX-lisäkahva oikein nätisti?

Eka kerta ku laitoin valkoista tankonauhaa

Koeajoin ekaa kertaa sähköavusteista fillaria.
Muutama päivä sitten meinasin jäädä ekan kerran ruohonleikkurin alle.

Edit: Näin ekaa kertaa valkoisen valon fillarin takaosassa. (Punaisiahan näkee etuvalona jo varsin usein.)

Ekat kiekot tuli kasattua. Etukiekossa meni 2h ja takakiekko meni sitten kasaan 15min. Vähän on jännäkakka kun en tiedä onks noi ny safe vai ei :smiley:

Ekaa kertaa pätkäsin hiilikuituriserii. Molemmista päistä yhtä vituilleen halkeililohkeili, symmetrinen sentään jeee

Kai pätkit putkileikkurilla?

Kuviosahalla pistin kyl menee (en suosittele)

molemmat kiinakuidut oon pätkässy sahalla, pienellä kuviolla. Olen elänyt siinä uskossa ettein kuidun kanssa saa edes käyttää putkileikkuria :¨(

Joo tuo putkileikkurijuttu hiilariin nähden on vähänku kysyis että kai sulloit molemmat kivekset kondomiin.

Elikkäs rautasahaan hienohampainen terä ja sillä menemään. Jotain rasvaa kun suttaa leikkuukohdan tietämille niin se hienojakoinen hiilipöly ei lähde joka paikkaan. Tästä huolimatta hengityssuojain aina naamalla ja tämä ei ole mikään vitsi.

Lumikko - 19:32, 27.10.2014 » Joo tuo putkileikkurijuttu hiilariin nähden on vähänku kysyis että kai sulloit [b]molemmat[/b] kivekset kondomiin.
Ei helvetti :D Kumman muuten itse laitat? Täällä aina vasen mukana kortsussa.