Eka kerta

ite sain just muutama tunti sit scammerilta omat takas huijaamalla scammeriä.

2 Likes

Tän inspiroimana jätin just kauppojen hieromisen kesken. Tyyppi vastas 2 viikon viiveellä ja nyt oli vähä kiirus saada mp:llä fyrkka siirtymään.

2 Likes

Lähetä raha saa tavara Suomitreidaus taitaa olla nähty nyt. Oli hauskaa niin kauan ku kesti.

Ja täälläki jotkut ihmetteli aiemmin miksi toiset haluaa myydä tavaransa vain kasvokkain ja vaihtaa tavarat ja rahat saman tien :slight_smile:

Uudet tankoteipit aivan minttiin yhdellä pyörittämisellä MOLEMMILLE PUOLILLE eikä tarvinnut edes pähkäillä pyörityssuuntaa tai miten se kasin pyöritys kahvan kohdalla menikään. Kai sitä lopulta on tehnyt tuonkin vihdoin tarpeeksi monta kertaa. Olin kyllä vähän, että mitäs tässä nyt tapahtui?

7 Likes

Life goals.

Ittellähän toi kuuluu osastoon inhokki-inhokki

4 Likes

Löysin Pasilan pajalle ilman yhtään kunniakierrosta tai muuta eksymistä!

9 Likes

Mulla on ollu parikin asiakasta jotka on kasannut itse koko pyörän ihan täysin asialliseen toimintakuntoon, ja sitte tuoneet liikkeeseen tankonauhat laitettavaksi.

Et ei sitä tartte hävetä jos ei oo lempihommaa.

Btw Konsta, en tiedä muistatko mut mä oon se tyyppi joka soitti perään koolstopin peräkärryn kiinnityskappaleesta, joskus jo aika monta vuotta sitte :slight_smile:

2 Likes

En muista! Yleensä muistan kaiken. Sen tiedän että Koolstopin peräkärry on visusti mun kellarissa kyljellään ja niitä kiinnikkeitä on kai kahdet. Mihin soitettiin ja millä asialla?

Mula jääny vaan mieleen, kun sulle oli menny kärryn mukana kaks saman puolen kappaletta, sitte se oikee tuli myöhemmin ja laitoin viestiä et se on tullu.

Sit 3 kk myöhemmin huomasin et se palikka on edelleen siellä kun siivosin, ja soitin sulle, ja sä sanoit et sä olit just aatellu ekaa kertaa sitä et et ollu hakenu sitä palikkaa vielä ja mä soitin just samalla hetkellä.

1 Like

Mitä saatanaa. Kerroin, kumppani muisti tän mutta mä en edelleenkään muista mitään! Pitääkö olla huolissaan.

No mutta kiitos hyvin tehdystä työstä! Mikä kauppa? Oliko Velo&Oxygen Brakun laidalla? (Tätä ehdotti kumppani.)

1 Like

Oli kyllä :slight_smile:
Se on jännä miten jotkut asiat jää muistiin, olin ihan varma et sä muistasit sen kanssa kun olit niin fiiliksissä puhelimessa et mä soitin just samaa aikaa ku sä mietit et unohtunu hakee se palikka :smiley:

1 Like

Eli pitää olla huolestunu. Voi saakuti.

Voi ei, mä aattelin et tää olis ollu hyvänmielenjuttu…

1 Like

Olihan se varmasti! Mutta tuli vaan ehkä vähän huonoon saumaan kun oon viime aikoina unohdellu tavaroita eri paikkoihin ja unohdellu kaikki tärkeitä mitä piti muistaa ja sekoillu muutenki sillai vanhustyyppisesti. Laitetaan stressin piikkiin! Ööö

3 Likes

Eka kerta kun ketju pitää vaihtaa rikkoutumisen takia. Ei varmasti ole reisiä tollaseen toimintaan. Pahoittelut likaisesta ketjusta. Izumin varastorasva on tosi tököttiä

Mikä ketju tarkemmin (izumi 410?) ja millaisella käytöllä on ollut? Kiinnostaa tietää kun kerran varastorasvaakin on vielä pinnassa, että oliko miten uusi ketju?

Ostokuitissa lukee Izumi Jet Black Track ja ketju ostettu jo neljä vuotta sitten, mutta tää pyörä ei paljon ajoa ole nähnyt. Sillon wayback kuulin jostain, että varastorasva on paras rasva, mutta se on nyt tullut tajuttua vääräksi. Viime kesänä ja syksynä tuli ajettua tällä pyörällä enemmän arkenakin, mutta ajattelisin silti että ketjulla maksimissaan 1000 km. On tullu skidailtua ja ajettua, mutta ei kyllä ole kolaroitu eikä tule mieleen muutakaan sellaista tilannetta, missä ketju olisi ottanut osumaa.

1 Like

no voi peräreikä. pitäiskö tässä nyt sitte huolestua tai jotain.

Ei. Mulla on ollu noita ketjuja neljä ja ajettu lukemattomia kilsoja ilman mitään ongelmia tai akuutimpaa venymistä.
Kuvan tapauksessa olisin jopa niin härski että jos ketjussa ei putsauksen jälkeen näy muita murtumia tjms. niin vaihtaisin tohon ketjuun tuoreen pätkän samaa ketjua. Varmasti jäänyt yli ensimmäisen lyhennyksen yhteydessä.

3 Likes