Eka kerta

Kyllä sillä ehkä sitten on väliä kun olet murjonut sen lukkorenkaan aivan muodottamaksi tai se halkeaa skidatessa ja lennät tulipallona lähimpään vesielementtiin.

3 Likes

Haka-avain.

oiskohan aika tilaa niitä 300€ yv-kaluja taas sarja?

9 Likes

Heti dumataan mut asd vaa sendaa.

16 Likes

oispa enemmän täntyyppistä meininki of tekeminen

11 Likes

nyt ymmärrän, mitä josba tarkoitti puhuessaan

1 Like

Parempi pelotella jengi pitämään näppinsä irti niinkin hurjasta mekaanisesta laitteesta kuin polkupyörä sen sijaan, että käyttää käsillä olevia välineitä ja lähtee ajamaan.

Keskustellaanko seuraavaksi jakoavaimen ylivoimaisuudesta?

1 Like

Lukkorengasta ei kuulemma ees tartte, ku rotafiksaa niin lujaa, että kuulu narsk!. Sitten se ratas on hitsautunu kiinni siihen napaan.

1 Like

Kyllä ne kädet ja hampaat saa rikki, vaik oikeita työkaluja käyttäski. Toki riskit kasvaa ja osien irrottelu voi tommosten kiristelyiden jäleen olla hankalampaa, mutta pääseepähän ajamaan :slight_smile: Nauti!

lol ihme hommaa taas.

Kyllä mä nyt sanoisin et ihan ok laitella osat kiinni kunnon työkaluilla eikä hakata vaan vasaralla lukkorengasta kiinni.

Mitä se halvin haka-avain ketjupiiskakombo maksaa jossaki motonetis 30€ about

2 Likes

jäbät täällä ei ole eläneet jossain pattijojella, jonne postikin jaetaan vain kerran viikossa. minun mielestä lukkorengas kiinni vasaralla ja tuurnalla ihan ok, et pääsee vetään. eihän sitä lukkorengasta olla avaamassakaan ennenku vanhasta rattaasta on vaan hampaiden tyngät jäljellä.

6 Likes

asd vaa lähesty ongelmaa samalla tehokkuudella ku nimimerkin valintaa

3 Likes

Täytyy myöntää et oon itekki vetäny vasaral ja tuurnal lukkorenkaan kiinni, mut se olikin semmone viiminen keino kun kaikki osat oli jo pilalla. Myös knipex cobra toimii tässä.

Pitäs tehä varmaan joku topsu jossa ihmiset sais paljastaa pahimmat ranetuksensa ilman hirveetä tuomitsemista. Eise aina oo niin vakavaa, pääasia et vetää täysii.

Itseä ainakin vituttais jos joku fiksinöösi pamauttais kylkeen neljänkympin vauhdista menetettyään polkupyöränsä hallinnan sen takia että lukkorengas on kiristetty kengännauhalla ja stemmi salamitangolla.

Eikä siinä, itsekkin olen kiristänyt (keskiön) lukkorenkaan ruuvarilla ja vasaralla mutta paskahan se lopputulos oli sekä toiminnallisesti että komponenttien kunnon osalta.

Polkupyörähän on parhaimmillaan mitä yksinkertaisempi se on ja työkalut mitä tässä puuhassa tarvitaan ei mitään sen erikoisempia tai kalliita ole.
Ei tässä ole tarkoitus gatekeepata. Antaa mennä vaan. Mutta älä aja mua päin kun rottelosi prakaa.

Sen verran monta kevättä ja kesää on tässä saanu lukea näitä nimimerkki joined 2 days ago postauksia lipsuvista lukkorenkaista ja takarattaista…

6 Likes

Eiköhän kylkeen pamauta todennäköisemmin ilman jarruja ajava foorumiaktiivi.

1 Like

Alkaa olee semi off topic mut ne kaks kertaa ku oon johonki kylkeen pamauttanu on molemmat ollu jarrullisel pyöräl.

Ekaa kertaa trackstandasin pohjoisen napapiirin molemmin puolin yhtäaikaa.

27 Likes

Asensi Pelago Rasketin. Ens kerran menee alle tuntiin

2 Likes

Ekat ällärit ajettu! Oli niin lystiä, kiitos @eli !

12 Likes

Jumiutunutta, lekalla asennettua satulatolppa irroittelemassa.