Cyclo Cross/Gravel Grinder/Monstercross -speksauslanka

kyl toi 58 on sun kokoo pakko olla

ite 180cm ja 56 day one disc ja oon ruennut miettimään että 58 vois kyllä olla bout kaikilla mittareilla fiksumpi koko itelle.

Npertj - 14:12, 13.8.2016 »
> hupinen laite
on päivitetty voi hyvänen aika jos kuitenki pidettäis vähä tasoa yllä ettei alettaisi nishikeitä postaamaan
Ei se nimi fillarista paskaa tee. Ihan yhtä hyvä aihio tuo Nishiki on kuin moni muukin tänne postattu vaihdepyörä. Monsteroidulla Nishikillä ajettiin ihan kivasti viime viikonloppuna Jämillä (minä en ajanut). https://db.tt/oLYXx3vJ Totta tietty on, että vaihdefillarit ei tänne kuulu ellei ne ole jonkun tietyn valmistajan tai postaajan.

Juu, ei tollasella kukaan pole.

snowie - 13:14, 16.8.2016 » 55cm runkoa suositeltiin 188cm kuskille. Runkokokopohdinnat ei taida loppua koskaan...
[i]"A note on sizing: our test bike was a 55cm by All-City’s specification, but it had a 56.5cm top tube and 57cm seat tube, which is bigger than claimed and made it perfect for a rider of 6ft 2in or thereabouts."[/i]

Tyypit eivät ole tajunneet, mitä stack ja reach tarkoittavat. 188 cm kuskille 58 cm on oikea koko.

Sizing oikeaoppisesti ja lyhyesti: kato sopiva stack ja reach. Älä välitä noista putkien pituuksista tai Bikeradarin höpöjutuista.

ei voi muuta sanoo ku all-cityt kauppaan jättää

näkisin et tollane 853 naturaboiiii ois iha mukava omistaa

tarvetta täydet 0% mut 44mm emäputki kuitenkin eli tikkailis ainaki yhen aikaisemmin tyhjäksi jääneen boksin

kyllä sä mun mielestä tartteisit ainakin pari teräksistä droppitankopyörää vielä lisää

oma fleet alkaa pahasti mennä alsan puolelle :confused:

negaatio - 18:32, 16.8.2016 » kyllä sä mun mielestä tartteisit ainakin pari teräksistä droppitankopyörää vielä lisää
yhen [i]krossarin[/i] vois kyllä hankkia

^hyvät putkilaiset juu, mutta muistaakseni rankasti ylihintanen tuokin + ottasin vähän toisenlaista ratkasuu tonne takahahlojen & tolpan kiristimen tienoille

no juu ei ole nykypäivää integroitu tolpan kiristin.

Toptube tuossa on just se mitä geotaulukko lupaakin. Satulaputki on ilmoitettu vissiin C-C, joten ei ihmekään jos päähän asti mitatessa tulee pari senttiä lisää.

61 cm voi kans olla hyvä koko. Se olis korkeampi, sopii vähemmän kilpailevan ajoasennon laittamiseen ja jollain 90-100 mm stemmillä aivan OK. S&R on hyvin lähellä 60-senttistä Wolverineani, ite oon 188 cm pitkä, josta puolet sisäsaumaa.

FF - 18:30, 16.8.2016 » näkisin et tollane 853 naturaboiiii ois iha mukava omistaa tarvetta täydet 0% mut 44mm emäputki kuitenkin eli tikkailis ainaki yhen aikaisemmin tyhjäksi jääneen boksin
Mä laitan sulle seuraavaan ceewayn tilaukseen yhden 44mm emäputken, niin ei tarvii erillistä pyörää speksaa sen takia. Aina vaan kun [i]joku[/i] kritisoi potentiaalin puutteesta niin tempaiset sen holsterista esiin ja kerrot et sen vois koska tahansa juottaa paikalleen ja sit olis potentiaalinen potentiaali aktualisoitu.

Mites pitkä pannaan, noita löytyy 220mm mittaan asti?

mikäs niitten transitionin raptureiden euroopan saatavuustilanne olikaan…?

jotta ei menis ihan höpsöttelyn puolelle niin onkohan kukaan noteerannut/kiinnostunutRawlandin pre salesta?

Odie - 18:36, 16.8.2016 »
FF - 18:30, 16.8.2016 » näkisin et tollane 853 naturaboiiii ois iha mukava omistaa tarvetta täydet 0% mut 44mm emäputki kuitenkin eli tikkailis ainaki yhen aikaisemmin tyhjäksi jääneen boksin
Mä laitan sulle seuraavaan ceewayn tilaukseen yhden 44mm emäputken, niin ei tarvii erillistä pyörää speksaa sen takia. Aina vaan kun [i]joku[/i] kritisoi potentiaalin puutteesta niin tempaiset sen holsterista esiin ja kerrot et sen vois koska tahansa juottaa paikalleen ja sit olis potentiaalinen potentiaali aktualisoitu. http://www.framebuilding.com/NEWPARTSPAGES/NEWIMAGES/ht44.jpg Mites pitkä pannaan, noita löytyy 220mm mittaan asti?
erottaisin kuitenkin emäputken tyypin potentian (causa materialis) ja rengastilan potentian (causa finalis) toisistaan. vasta jälkimmäinen on todellista potentiaa.