Cyclo Cross/Gravel Grinder/Monstercross -speksauslanka

Eipä tuossa, ainakin on keksironin antamassa haitarissa. Näitä saa kyllä välillä aika edullisesti. Omat olen hankkinu n. 200-250€:llä.

Tähän samaan kategoriaan taitaa mennä esim. Octane one kode ja bombtrack arise. Googlaamalla löysin Motobecane Fantom cross unon joka vaikutti aika edulliselta, mut saatavuus voi olla huono.

-ahma
-muuttohaukka

halpuus suhteellista

1 Like

Ei kehtaa kyllä yhtään parempaa runkoa ostaa ku pääasiallisesti tulee vaan roikkumaan auton (kodin) perässä pyörätelineessä… Alumiini tuon suolauksen takia jopa ehkä kiinnostavampi vaihtoehto.

En oo vieläkään opetellu quotailemaan kunnolla, mutta kiitokset ValleroX ja amt, varmaan jopa Genesis Flyerin suuntaan kääntymässä

Saatoin olla heikko, mutta onko tuolta CNC:ltä ennen porukka tilannu? Tuleekohan sieltä tuotetta? Minkäänlaista tilausvahvistusta ei tullut muutakun paypalilta.

YV-luottokauppa.

4 Likes
1 Like

Oon ostanut CNC:ltä monta kertaa kamaa, masit on hyviä runkoja. Mulla on tuolta ostettu speciale strada ja cxgr supremo ja niistä olen molemmista mainiot pyörät rakentanut. Siellä on nyt myynnissä joku suora teräshaarukka satkulla mikä varmasti sopii tohon randoon.

Kiitoksia kommenteista, vieläkään ei ole tilausvahvistusta tai mitään CNC:ltä tullut, mutta DPD ilmoitti että paketti on matkalla. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: Ehkä sieltä joku laatikollinen kiviä nyt ainakin tulee.
Tämän ankkurin taisin keulaksi valikoida, ja tosiaan tuohon 60cm randonneuriin. Ihan varmaksi en nyt tosin muista ja mistään en voi tarkistaa mitä oon tilannut. :slight_smile:

Aikalailla vissiin kaikki osat on pyörään joko käsivarastossa tai jo tilattu. Pitää tehdä joku topi kun pääsee kasaamaan. Nuo raw tuotteet on vissiin ihan tyystin raudalla eikä mitään lakattuja?

edit: Your parcel is on its way but we are sorry to inform that your packaging was damaged :poop:

:sweat:

Toivottavasti siellä on vaan pahveissa vaurioita :crossed_fingers:

Tuolloin 5.1 laitoin CNC:lle sähköpostia että saisiko jonkinlaisen tilausvahvistuksen tuosta että mitä tilattu, niin voisi paketin sitten saapuessa tarkistaa. Ei vastausta, aspa 0/5. :angry:

Paketti pitäisi olla seurannan mukaan tänään jakelussa.

CNC:llä on meilin kanssa jotain ongelmaa, ilmeisesti ainakaan Microsoftin meileihin ei tuu mailit perille, puhelimitse sain itse hyvin kiinni. Tilauksen speksit löytyy asiakastilin alta ja DPD:n seurantailmoitus oli mulla ainakin roskapostissa.

Joo DPD:n seurantailmoitus tuli perille.

CNC:ltä ei ole tullut ensimmäistäkään meiliä koko aikana, ei tilausvahvistusta, ei kyselyyn vastausta, ei tule salasanan aktivointi meiliä tilin teossa nettisivujen kautta, ei kertakaikkiaan mitään.

edit: Laitoin työmeilistä viestiä ongelmasta, niin Günther sieltä vastasi että outlook ongelma korjattu, varmaan painoi mut pois roskapostilistalta. :smiley: Nyt on tiedossa sentään mitä oon tilannut.

Edit2: kalut tuli, laatikon nurkka vähän rutussa mutta ei vaurioita. Kaikki mukana mitä pitikin. Win!

1 Like

Onko kammet muuten EA90 ja miltä on tuntunut?

On. Pitää palailla asiaan, kunhan kilsoja on enemmän kuin 15.

2 Likes

Mulla oli Stigmatassa noi, kunnes vaihdoin EC90:een. Q-factor taitaa olla vähän isompi kuin toisen pyörän Force-kammissa. Ei ne muuten tunnu sen ihmeemmin kuin mitkään muutkaan modernit kammet. Maalit kuluu aika nopsaa ulkosyrjiltä pois. Keskiöt tuntuisi kestävän gxp:tä enemmän kilsoja, mutta keskiön välyksen poistoon tarkoitettu muovinen säätöregas on lelu. Kiristysruuvi alkaa pyöriä tyhjää tosi nopeasti. Onneksi uudet renkulat ei ole kalliita ja joku korvaava alumiininenkin olisi internetin mukaan olemassa.

EA-kammet (172,5 mm) on mulla vailla käyttöä, jos joku sellaisia halajaa.

Melko hellävaraisesti sai kyllä kiristää sitä muovihärpäkettä. DO NOT OVERTIGHTEN tais olla parikin kertaa siinä.

Muc-Off tekee noihin kampiin alumiinista välyksensäätörinkulaa jos kaipaa elämään vähän blingiä

2 Likes

No tottahan sitä kaipaa.

On One Poopsniffer Surly Karate Monkey/Krampus kekellä. Keula muutaman sentin pidempi A-C niin voi Corner Barilla mukavasti rullailla. ISPit heitin just alle ja lähössä testilenkille. Advent X, GX gammet AB 34t ovaalilla, BR-M400, KS Lev 150mm, Cambium, Bontragerin jotku peruskiekot, SKS loksu, Pizza Rack. Tällä on gravelia ja työmatkaa ajeltu aika paljon ja hyvä on.

Keulaan laitoin vähä roiskeita.

8 Likes