AMA: UNIT (ympyrä sulkeutuu)

tavallaan arvostan päivittämättömyyttä. ite en kyllä pystyis. kokemusta on. unitista siis.

Og lundiat on lasihyllyt :smiley:
Ja juu, kiekothan tuohon päivittyy seuraavaksi mutta vanhat jää nastarengaskäyttöön.

Kattilat on taas täynnä puuroo, sillä uudet kirkkoset. Easton Arc 27/Sapim race/Hope pro evo 2/Problem solvers Carrier+18t ratas.

Jos luoja suo niin loppuviikosta litkut sisään. Vaan decalssit saa ehkä jäädä paikalleen kun ei ne näemmä pahasti silmille hyppää.

Bottom baguette natisee perkeleesti, sille pitäis vielä jotain tehdä. Tai ehkä jopa uudet kammet, jos jostain sais hyvät ja huikeat ei kun huokeat 175-180 mm / 104 bcd vääntiöt

Edit ja nythän olis myös vaihdeoptio avoinna :wink:

Makeet kiekot! Muutenki paras unitbuildi ever.

Ai ai.

Nesteet vielä jarruihin.

kovin ss29 runko tää oranssi unit pl. boutiquesetit

hyvä buildi muutenkii

Kyllä o kivannäkönen unitti.

negaatio - 11:43, 16.12.2015 » Tää oranssi unit
??
Munccis - 10:52, 28.1.2014 » No mä ostan tän sit sulta pois, ns dibsattu ja paikka jonossa varattu

hilloset kiekot

Top Dog - 11:41, 16.12.2015 » Nesteet vielä jarruihin.
Epätodennäköistä.

Kuten oon aiemmin foorumilla todennut vaahdonnut esittänyt subjektiivisen mielipiteeni niin vuorimallin BB7:jen teho on vallan hyvä ja verrattavissa samanhintaisiin hydraulisiin varsinkin kun vaijerit on lineaariset ja muutenkin kunnossa. :slight_smile:

Ai niin ja enpäs muistanutkaan miten kivoilta tanwall-kumit näyttää. Jos ei nyt mitään satu niin uskoisin että em. lihat sais lähiaikoina vähän rapakuorrutetta päälleen.

RTZ - 12:00, 16.12.2015 »
negaatio - 11:43, 16.12.2015 » Tää oranssi unit
??
mietin mielessäni "oranssi-harmaa" mut jotenki sit lyhensin sen tietämättäin

näissä pitkäaikaisissa menopeleissä on aina hyvä meno. ja hyvä kiekkopäivitys. litkuistukseen vaan.

jos kammet on orkkikset, niin ihmeen hyvin kestäneet. styloja löytyy 180-millisinä. aivan hyvät.

ja jarruissa alkaa löytymään eroa jahka kuskaa rukin näreeseen…

^^Oge. Mun mielestä nimittäin se oranssi on ehkä siistein Unitin maalijobi.

^^ pitkäaikaisissa :o tää on ollut mulla vasta reilut kaks vuotta, ja on mun toiseks uusin pyörä!

En vieläkään suostu allekirjottamaan sitä etteikö mekaanisilla pärjäis aivan riittävän hyvin vrt. samassa hintaluokassa olevat hydrot. Itse asiassa just pari viikkoo sitten olin näreessä läskillä ja vaihdoin kahden tunnin ajelun jälkeen kaverin Krampukseen jossa oli BB7:t eikä mulle tullut missään vaiheessa sellainen tunne että jarrut olis loppuneet kesken.

Noh, ehkä ne erot tosiaankin huomaa kunnolla vasta siinä vaiheessa kun kädet huutaa hoosiannaa ja sormet on jäässä ja pitäis saada fillari pysähtymään just nyt eikä sen jälkeen kun ruumis on levännyt ilmassa ja päätynyt epämääräiseksi kasaksi fillarin alle johonkin kivikkoon. Sitä odotellessa

stylot check! en oo vielä päättänyt 175 vai pidemmät. Kummillakin oon pärjännyt aivan hyvin.

Ei se hydraulisten blissi edelleenkään niin siitä tehosta tule, vaan itsekeskittyvistä paloista ja sormituntumasta. BB7:n kanssa joutuu omaan makuuni liian usein säätämään paloja sisemmäksi kompensoimaan kulumista, ja joka kerta siitä tulee pieni muutos bite pointtiin. Hydraulisten kanssa jarru toimii ennakoitavammin ja tehon käyttö on mukavampaa. Näkisin ite SLX:t aivan hyvänä lisänä tähän fillariin.

Näenkö väärin, vai onko osassa kuvia satula vanhanaikaisten putkien sijaan I-palkilla kiinni? Mitä oot tykänny systeemistä?

Kerrotko Lumikko tuosta palkkihommasta, että mitä
#maalainen

i-beam saddle organization very rare such potent

Tämän näköinen homma:

Eli yksi satulakisko kahden sijaan.

SDG I-beam. Enempi säätövaraa eestaas, kevyempi ja kestävämpi samaan aikaan. Etenki tuhtien kavereiden kiskorikot voi loppua tuohon.

Perinteisillä kiskoilla on puolellaan vain laajempi valikoima satuloita ja tolppia.