AMA: UNIT (ympyrä sulkeutuu)

^ juu. Mä tykkään, pysyy hyvin paikallaan ja vaikka se ei oo niin helppo säätää kuin aikoinaan mainostettiin niin kun kerran kohdillaan niin se on siinä. Lisäks toi sdg formula fx on yks mun lempisatuloista aah.

Ajelin kans i-beamilla jossain vaiheessa ja säätöjen puolesta kyllä mainio. Sdg i-fly oli vaan jumalattoman joustamaton satula mutta eipä sillä maastosinkilässä paljon väliä ollut. Sinänsä systeemi kelpaisi edelleenkin mutta tykkään hissitolpista ja niissä i-beam valikoima on kokolailla ohut.

Unit kyllä siisti kuten Unitit on.

kyttyra - 19:03, 16.12.2015 » ^^ pitkäaikaisissa :o tää on ollut mulla vasta reilut kaks vuotta
Mitäs tää nyt sit on yv-vuosissa? 15?
Lumikko - 23:21, 16.12.2015 » Etenki tuhtien kavereiden kiskorikot voi loppua tuohon
Tämä nauratti, koska Tampereen ainoa näkemäni kiskosatula on kaverilla, joka painaa hyvässä lykyssä maha täynnä paskaa 28 kiloa. Mutta vaikuttaa kyllä oikeasti toimivalta kiinnityssysteemiltä ja sellaiselta, joka on keksitty muustakin kuin keksimisen ilosta.

Aattelin tulla kertomaan Munccikselle, että Unitissa on taas Super Motot alla. Nykyään tosin ilman sisureita nekin.

mukavan pullea meno.

mitkä välit sileemmille alustoille?

34ovaali/18 tällä hetkellä. Täytyy vaihtaa taakse 16 ensi tilassa.

ok. itellä toi 34-16 vastaavassa käytössä. aivan hyvä, mutta kesäkeleille ehkä piikki poies takaata…

32/15 oli yhdessä vaiheessa mutta totesin sen hiukka liian pitkäksi. Sitä paitsi, ton eturieskan kanssa 15-piikkinen ei enää olis ees optio.

Aaaaah, niin hyvää. Niin hyvää. Itte ajattelin laitella sittenkin Surlyyn nää koska ei paina tota 1.2 kiloa kipale :smiley:

Myös tubeless kiinnostais.

Hmm ei super motot paina kai kuin 680g/kpl. Big onet olis kyl kiinnostanut mutta se olis tiennyt taas rahanmenoa. Onneks noi sm:t lopuilta tuntuvat tiivistyneen vaikka kyllä ne aluks hikoili kyljistä kovin ja ruiski kulutuspinnan rei’istä litkua suorastaan huolestuttavasti.

Eikös supermotoissa ole kahta mallia joissa painoero valtava?

Tota joo, on. Mulla on Super Moto X, jotka painaa siis aivan helvetisti. Muut supermotot on kai aika normaaleja.

Big One LiteSkin. Toistaiseksi vielä sisureilla. Ihanat.
https://farm8.staticflickr.com/7420/26346854393_3f30f15378_c.jpg

^no kiitti >.< arvaas miten noi (tosin snakeskin-versiot) kutkuttelis vaik omissa super motoissa on vielä aivan hyvin pintaa jäljellä?

Paljos isosilla on leveyttä noilla vanteilla?

Noilla vanteilla ja 2bar= 59mm. Mun piti ostaa myös SnakeSkin versio mutta olin kiihkossani ja tilasin nämä erheestä. Kulkee hämmästyttävän kepeästi.

miten perkeleessä noita youtubevideoita linkattiin

Pelkkä url-osote vaan

ei tääkää ihan putkeen mennyt?

Eniveis kävin hyppelehtimässä unitilla eilen. ei oikein saanut hirveesti ilmaa mut kyl se siitä. oispa dropper post mut sit pitäis vaihtaa raami :confused:

Nyt laitoit sen osotteen linkkinä. Laita se osote ilman mitään koodeja niin näkyy videona tässä.