AMA: UNIT (ympyrä sulkeutuu)

Kun kerran täällä uhosin, niin piti tulla tänne tunnustamaan. Emmä sit hommanukaan Unittia vaan piisysin. Toivottavasti gintonicin jumalten suojelus on riittävän väkevä ettei tästä seuraa mitään vakavampaa.

Tää sai tan wall Ardentit alle. 2.4" ja yläfemmasta toki. Jotenkin tuntui paremmalta kanttailla pöpperölumessa kuin slikseillä. 32/17 pitäis ehkä vaihtaa piikkiä isompi takaratas - jos jaksaa.

Noh, aika paska ama-kuva, mut menköön nyt. Satula on kans saatanan ruma, mut mukava

https://farm8.staticflickr.com/7506/16147271715_fdc1b4d4bc_z.jpg

Oi hitto. Ardentit melkein ku nenä päähän, koska Supermotojahan tää rakastaa. Kova, olen aina kade.

Yksinkertaisen tyylikäs. Just hyvä.

Tää on paras markettipyörä, mikä mulla on ikinä ollut :slight_smile:

Vähän kuin omaansa kattelis… Tosin mulla rallinaaman oranssit kammet ja stonga, Charge Spoon satula ja talvisin supermotojen tilalla suomi tyresin 29x2.1 Gazza extreme nastat… Myös onniwannin jäätävän näköinen hiilarikeula tuli taiteiltua paikoilleen… terästä takas kuhan jaksaa…

Vrad - 17:37, 30.12.2014 » Vähän kuin omaansa kattelis.. Tosin mulla rallinaaman oranssit kammet ja stonga, Charge Spoon satula ja talvisin supermotojen tilalla suomi tyresin 29x2.1 Gazza extreme nastat.. Myös onniwannin jäätävän näköinen hiilarikeula tuli taiteiltua paikoilleen.. terästä takas kuhan jaksaa..
Oisko kuvaa onnivannin keulalla? Ja kuin isoa kumia syö? Myös jarrulevyn mahdollinen kokorajoitus kiinnostaa.

Super Motoista sellainen kysymys, et kuinka kaposelle vanteelle mahtavat istua?

Mulla katkes (muistaakseni viime keväänä) sen verran pinnoja etukiekosta, että jouduin väliaikaisratkaisuna asettamaan SM:n 19 mm sisäleveyksiselle vanteelle. Noh, kyllähän se siinä istui, enkä huomannut asvaltilla mitään luiruamista tai muutakaan outoa käytöstä…mut toisaalta suurimman osan niistä kilometreistä taisin ajaa kännissä kun piti baaripyörä saada käyttöön joten en oo ehkä paras henkilö arvioimaan asiaa :smiley:

Ehkä tässä langassa olis parempia tietäjiä vastaamaan siihen miteen kapeelle vanteelle tollasta renkulaa uskaltaa laittaa?

Sheldon tietää paremman puutteessa kans: http://sheldonbrown.com/tire-sizing.html

…eikö tossa eräässäkin projektissa viritelty yli kahen tuuman kumia 15 mm leveille ratakehille?

kona unit, tuo 29ereiden paddy wagon - kohtuuhinnalla paljon pyörää.

Juu mulla on tossa Shitmanon XT M785 alla ja ne on muistaakseni juuri tuon 19mm. Hyvin niissä pyöri ISP:t 2.25 leveenä talven, et eiköhän noi Super Mototkin mahda jotenkin toimia.

Top Dog - 18:35, 30.12.2014 » Oisko kuvaa onnivannin keulalla? Ja kuin isoa kumia syö? Myös jarrulevyn mahdollinen kokorajoitus kiinnostaa.
Paree myöhään kuin ei milloinkaan, rumahan toi onnikeula on, ei siitä pääse yli.. olis paljo paremman näköinen väärinpäin. Voin huomenna ottaa kuvaa, ja samalla vaihtaa keulan ihan ulkonäkö syistä :D

Vois varmaan ajaa nastat sisään ennenkuin tulee jäätä. Vittu noi 2.25" kumit näyttää jotenkin aneemisilta. Olis pitänyt varmaan ostaa nicotinet, mutta.

https://lh3.googleusercontent.com/-MfkCEcPpQ-k/VlHA8acFOAI/AAAAAAAACyI/OevTYRJoQFE/s800-Ic42/DSC_0005.JPG

Edit oli pakko myös laittaa puntariin. 12.4 kg >.<
valmistuispa uudet kiekot pian

ISPt? Pitäs kyllä itekki hommata talveksi.

P.S. Kuva ei toimi.

ISP:t juu. Hmh mulla kyllä näkyy kuva, mikähän meni pieleen

Näkyykö nyt?

Kyllä näkyy, hyvännäkönen lattia pyörä.

jeppis.

onks noi lasihyllyt diy vai ihan og