AMA: gaselli krossipalkinto

inforest - 11:52, 26.10.2013 » Kaffat ilman vaihderämpsyttimiä vois istua paremmin, mut mitäs sit...
samaa ajattelin mut vaihteet tulossa tähän myöhemmin ja noi on hyvän malliset omaan käteen.

Tämä hyvä. Vaihteiden kanssa runko päässee vielä paremmin oikeuksiinsa.

hienohan se, onnea!

Olin ihan unohtanut että tässä on hätätapauksen takia NJS ohjainlaakeri, pitäs vaihtaa johonki vähän paremmin suojattuun.

Onks muuten kaikki kolot ja kierteet ihan BSA-hommia?

on joo. perä oli 126 mut nykyään 130 kongan jäljiltä.

Helvetin hieno!

Vinkki jarruihin liittyen: Jos saat kuluteltua orkkispalat loppuun tai muuten vaan tympäännyt niihin, niin kannattaa vaihtaa tilalle tällaiset muut vastaavat. Muuttuu nimittäin jarrujen säätäminen aika paljon kivemmaksi, kun palan kulmasäädön saa riippumattomaksi muista säädöistä.

Cowa! Dura-ässän laakeri vielä maube?

Ok!

Kävin eilen illalla ajelemassa vähän polkuja, aika kankeeta se oli kun ei oikeen uskaltanut mut yllätyin kyllä pidosta tän kanssa ja ihan vakaaltakin se meno tuntu, pitää käydä ajamassa vähän lisää ja vähän parannella asentoa.

  • välityksen keventäminen vois olla ok

Miksei tää ollut eilen Silvolassa?

En uskaltanut tota.

Noni, ajoin tällä sitten noi tänpäiväset hel cx:t. Kun takarenkaassa on chainstayihin eroa sen 2mm per puoli ja mutanen rata niin aikanopeesti menee tukkoon. Mut tosi hyvä tatsi tällä oli ajella, nautin niin kauan ku sitä kesti.



Siisti nähdä et tää pyörä pääs ihan kunnon krossipoluille! Toi takarenkaan tilaongelma on toki mutakelissä vähän huono juttu ja myös se, ettei tohon saa varmaankaan 33-millistä leveämpää tai kuviollisempaa kumia taakse.

Mut siis hieno pyörä!

Näemmä VPCX-kelpoinen pyörä ja kulkee keskioluella kuten me muutkin. Uliuli!

Mua kyllä tosissaan harmittaa, että tämä on liian pieni, menin tämän tilalle ostamaan vielä jotain sielutonta palpaa. Ehkä tulevaisuudessa saan vielä uuden erän, sopivamman vintage-krossarin kanssa.

Crusty - 23:21, 16.12.2013 » Mua kyllä tosissaan harmittaa, että tämä on liian pieni, menin tämän tilalle ostamaan vielä jotain sielutonta palpaa. Ehkä tulevaisuudessa saan vielä uuden erän, sopivamman vintage-krossarin kanssa.
Mitäs palpaa?
Jukksd - 16:54, 17.12.2013 »
Crusty - 23:21, 16.12.2013 » Mua kyllä tosissaan harmittaa, että tämä on liian pieni, menin tämän tilalle ostamaan vielä jotain sielutonta palpaa. Ehkä tulevaisuudessa saan vielä uuden erän, sopivamman vintage-krossarin kanssa.
Mitäs palpaa?
Samaa jäin miettimään eilen. Ostitko tricrossin? Edit. Ja multa saa vertaistukea sit, itsekin ostin just palpakrossarin ja vielä parillakymmenellä yksivaihteella...

Onko tää siis myynnissä?

edit. Hmmmmm…

Zigura - 17:21, 17.12.2013 » Onko tää siis myynnissä? edit. Hmmmmm...
Kyllä vain