Allroad Race 6.-7.4.2019 // Kaikkea oli.

Pidä Matti sauna lämpimänä, mää oon 40km päässä

Laitoin just lisää puuta.

Neljäntenä Seba klo 22:55.

Jesse 5., saapui 23:35.

Kolkka 6. Klo 23:50.

  1. Rosco, 00:10
tnts - 20:39, 6.4.2019 » Randoukot!
Undo rakot! (ctrl+z)
  1. Leevi 00:51
  1. Teemu 02:42

Uvex lasit valkoisella raamilla: kiitos ajoseurasta ja toivottavasti vielä tavataan - vaikkapa Helsingissä tai YV11V-viikonloppuna Lahdessa!

Kiitos myös kaikille ihmisille jotka olitte tässä asianosaisina. Hyvän mielen tapahtuma ja todella miellyttävä yösija!

Kiitos kaikille.

Ajonjälkeiskokoontuminen on iso osa tätä. Harmi että piti aamiaiselta jo kiirehtiä bussiin.

Startti muuten tapahtui 7:07, jos laskeskelette ajoaikoja.

Olipa taas sitä parasta, kaikenlaisissa tapahtumissa tulee käytyä, mutta tämä on yksi ehdottomia suosikkeja. Iso kiitos kaikille ja erityisesti Samulille ja Matille. Parhaita teitä (ja polkuja) ja eeppisen hieno maali saunalla, huikealla safkalla ja loistavalla jengillä!!!

Olipas huippua! Hyvä reitti & sauna/tarjoilut maalissa mahtavat. Kiitos Samuli ja Matti!

Huhhuh

Mukava järjestää kun on osallistujia ja aikuista väkeä joka osaa olla. Ens vuodeksi joku uus kiinteistö harkintaan taas.

Voisin myös tarjota mökkiä Saimaan rannalla linnuntietä 200 km Malminkartanonhuipulta maalipaikaksi ensi keväälle.

Täältä kans vielä iso kiitos Vantteralle ja Samulille kaikesta!

Saimaa vois olla kova! Riittäs mäkiä loppuun asti. :smiley:

Oma matka jäi taas lyhyeksi.
Reitti itsessään oli (sen mitä ajoin) vallan mainio, mutta itselle näemmä pikkaisen rankka.
Kiitos kaikille osallisille.

Tässä draamaa ja liikkuvaa kuvaa aiheesta.

Kiva kun videoit! Ostoslistalle joku viiden kympin eTrex sitte vaan. Lahjoitan tankotelineen, mulla on kaksi.

jäikö meiltä muuten paljon löytötavaraa Pyhäjärvenrannan kuntaan? Yhdet semi pränikät mustat lycrasuccikset on hukassa. Ei henkseleitä eikä säämiskää. Ja ne Uvexin lasit.

E. Kunta korjattu. Mah bad, oon yhä hieman usvassa kaiken jäljiltä.

Mainio rehellinen rapsa.
Toi reitti oli semmoinen, ettei sitä kevyesti voinut ajaa, hitaastikin raskas. Ja noi paksummat hanget kantoi vielä sinne aiemmin ehtineitä suureksi osaksi, paitsi mistä aurinko oli ehtinyt enemmän jo lämmittää.