Allroad Race 6.-7.4.2019 // Kaikkea oli.

Joo hemmet mitkä säät, myötätuulen lupaileminen vetää ihan hiljaiseksi ja noin lämpimään on taas outoa pukeutua. Yöllä toki on vielä kylmä.

Aloitin pakkaamaankin jo eilen, kerrankin ajoissa. Pakkasin lähinnä takas kaappiin, hyvin kevyillä kamoilla taidan lähteä. Mut se toki tarkoittais, että ei sovi asioiden mennä pieleen ja jäädä sinne auringonlaskun jälkeen pohtimaan asioita jotka aukeaa ajamalla tms.

Mahdollisuus olis lähtee taas yhtä kevyellä setillä ku viimeksi (tai siis joo, ottaisin kyllä lompakon/rahaa mukaani tällä kertaa), jopa viihtyäkin, mutta toisaalta nyt on hirveesti uusia ja kiiltäviä leluja jotka huutaa käyttöä ja kyllähän laukuillekin joku test run pitää tehdä.

Ps. Bussi Turkuun ja juna Hesalaan varattu: 22€ ja tähän päälle varmaan Satakunnan liikenteen rahtimaksu pyörälle. Lebensrauman bussiasemalla pitäis olla 12.50 eli se on jonkinlainen DL mun matkalle :—)

Seurantakin järjestyi!

Viimevuotiseen ja Ruskastakin tuttuun tapaan träkkeri toimii niin että lataatte puhelimeenne Team Locator -sovelluksen ja toimitte seuraavasti.

Joukkueen nimeksi ‘allroadrace2019’ ja salasana on ‘kaikkiontie’.

Pane nimesi perään #live niin se näkyy sitten siellä kartalla. Nimi saa sisältää kirjaimia ja numeroita, mutta ei muita merkkejä eli esimerkiksi välilyöntejä.

Ja sitten seuranta näkyy livenä netissä osoitteessa:

https://www.randonneurs.fi/live/allroadrace2019/

Aaaah jes seuranta best

Satakunnan Liikenne ei oo iteltäni vuosien saatossa ottanut erikseen maksua silloin, kun olen omatoimisesti nostanut pyörän kyytiin ja maininnut asiasta vasta jälkikäteen kuskille. “mnöööm jossnää sen itte laittosis sin ni mitä mää mittä raha siit sit ottasi”

E: niija toi siirtymä maalista Raumalle on iisi ja blissi jos vaan ei oo edellisen päivän matka tuhonnu esim. pyllynahkaa.

^ kiitos tiedoista, nää on hyvä tietää. Aattelin kans että asemalle asti ei ole pakko ajaa kun matkan varrella on yksi pysäkki myös, mutta pyörän kanssa vekslaaminen varmasti smuutimpaa linja-autoasemalla

Muutenki koko tää asia miellyttää mua ihan vitusti.

Ei tos muuta pehmeyttä oo, ku et asemalla on penkki, jolla voi istua.

Siinä ABC:n kohdalla ei nimittäin ole.

It’s on. Hito hullut…

https://www.randonneurs.fi/live/allroadrace2019/

Koirannopeutta vaan kaikille.

On täs ihan tekemistä. Mut hemmetti mikä keli!!!

Oon satasen kohalla 18km/h about taukoineen joita en oo siis pitänyt ennen ko nyt. Ja keula menee jossai en ees tiiä haluanko tietää

Kartalta katsottuna näyttää kivalta reitiltä.

Myötäisiä tuulia kaikille. Kuis monta kuskia tänä vuonna on osallistunut? Ei varmaan ole kaikilla träkkeri päällä.

Koivaa ajoa kaikille!

10 lähti.

Ajoin kimin kans somerolle, se jäi sinne tauolle. Muut lienevät jossain perässä.

Ihana meno.

Menoa täällä päässä kuvaa hyvin havainto, että viimeiseen pariin tuntiin on mahtunut useampi sitruunaperhonen kuin jalkautuminen. Ne perhoset on söpöjä kun ne jää hetkeksi vierelle liihottelemaan. :3

Joutui keskeyttämään, sorppa.

Käytit sisäkumeja?

Tahmatassu - 16:52, 6.4.2019 » Käytit sisäkumeja?
Ukosta loppui happi
Smurf - 17:16, 6.4.2019 »
Tahmatassu - 16:52, 6.4.2019 » Käytit sisäkumeja?
Ukosta loppui happi
Kovat Kehtaa Keskeyttää (tm)

Ite ajoin 100km 30/70 päällyste/soralenkin eilen ja oli ihan tarpeeks tähän aikaan vuodesta.

Eka kolme maalis kymmenen minsan sisään.
Mä 21:09
Kim 21:17
Sami 21:18

Randoukot!