Ajamattomuus - vertaistuki


All work and no cycling makes Jack a dull b-boy

^Tämä. Plus kahden antibioottikuurin jälkeen tulehdusarvot edelleen tapissa. Pitäis varmaan pyöräillä kuolemiskuoppaan kuolemaan.

Vajaa 2kk sitten auto päälle ja oikea solisluu kolmeen osaan. Eilen uus röntgen, ortopedin mukaan “hienoista utua kuvassa on eli jottai luutumista tapahtunut”. Seuraavat kuvat tammikuun puolvälissä — jos sillon olis enemmänkin luutumista kuin utua niin helmikuun lopulla saisi ajaa :confused: :frowning:

cannondale tuijottaa huoneen nurkassa.

Joo avaudutaan nyt täällä, kun topicci on ylhäällä. Pari kk sitten oikeaan polveen lumpion alle sekä sisäsyrjälle ilmaantui ajaessa ihme särkyä. Sellaista tylsän puukon kärjen tapaista. Käyty parilla hierojalla ja osteopaatilla, jotka eivät oikein päässeet yhteisymmärrykseen syystä. Bursaa, hyppääjän polvea, kireitä lihaskalvoja jne. Nyt on tämä pari kk jumpattu ja venytelty ja tänään ekaa kertaa taas pyörällä duuniin. Sama särky taas. FAK. No eiköhän tää tästä jossain vaiheessa. On kyllä vittumaista.

Tämän vuoden aikana tullut ajettua yhtään paljon kun keskimäärin parissa kuukaudessa edeltävinä vuosina. Eikä tälle ole mitään kiirettä ihmeempää syytä. Kunto varmaan tippunut aika reippaasti ja tällä hetkellä vielä mykoplasma ottaa viimeisetkin voimat pois :frowning:

Vidstige - 23:08, 7.12.2016 » Joo avaudutaan nyt täällä, kun topicci on ylhäällä. Pari kk sitten oikeaan polveen lumpion alle sekä sisäsyrjälle ilmaantui ajaessa ihme särkyä.
Noiden selvittely on kyllä. Oletko säätänyt jo? Puhtaasti pyöräpohjalta tuollaista oiretta lähdettäisiin ratkomaan siirtämällä jalkaa sisemmäksi ja mahdollisesti satulaa himpun korkeammalle (mutta ei samaan aikaan).

Toistaiseksi pyöräily ja ylipäätänsä liikkuminen kielletty. Jalassa todennäköisesti tukos. Maanantaina mennään taas lekuriin tutkimaan ja selvittämään. Voi kurjuuden kurjuus.

Mulla oli Vidstigen kuvaileman kaltaista kipua muutama vuosi sitten. Se meni tosiaan pois klossin ja satulan säätämisen jälkeen. Internetissä kerrottiin – ja piti jopa kutinsa!

Mulla ollut samoja kipuja, osaksi tuo mitä kuvaltu säädöistä, osaksi tulee kun väsyessä tekniikka huononee, ainakin itselläni…

sanoisin pitkään polvien kanssa taistelleena ja sittemmin valaistuneena että väsymyksen aiheuttama huonontunut tekniikka vain vahvistaa sitä alunperinkin huonoa asentoa

eli sitten kun on satula sijoitettu oikein ja tukilihaksia treenattu ei se väsymys enää haittaa

jatkot polvitopikissa

fullsteezies - 22:10, 7.12.2016 » Vajaa 2kk sitten auto päälle ja oikea solisluu kolmeen osaan. Eilen uus röntgen, ortopedin mukaan "hienoista utua kuvassa on eli jottai luutumista tapahtunut". Seuraavat kuvat tammikuun puolvälissä — jos sillon olis enemmänkin luutumista kuin utua niin helmikuun lopulla saisi ajaa :/ :( cannondale tuijottaa huoneen nurkassa.
Kai se kuitenkin leikattiin?

Puhtaat kelvit vs. mä selkävaivoissa ja jossain kuolemantaudissa. 4 viikkoa ollu bussikortti taas käytössä.
Kostan speksaamalla

luucutusmotivaatio 1/5
speksausmotivaatio 1/5
asennusmotivaatio 1/5
vetämismotivaatio 4/5
postaamismotivaatio 2/5
poolomotivaatio 0/5
ahmamiitti/bönthöparkkimotivaatio 0,5/5
vapauteenpakenemismotivaatio 5/5

ens tiistaista ilmeisesti lähtee 6kk ajastin käyntiin. jopolla voi ajaa selkä pystyssä sinä aikana mutta siihen se sit jääkin.

e: no on mulle tulossa perheenlisäystäkin että tota.

6kk aikaa speksata bulsu

Havahduin miettimään etten oo satulassa oikein aikaa viettänyt huhtikuun lopun jälkeen.

Asia ratkaistaan speksaamalla uusia palikoita, jos jonkinhenkistä hassuttelubiitteriä talveksi.

Tiedättekö ajamattomat kilsat.

Luulin ennen tietäväni ja nauroin: ei minulle noin käy.

Nyt peukun sijoiltaan menon takia olen missannut huippuja ajotapahtumia ja ajeluja… jopa tässä ruudun ääreessä riipii syvintä.

NYT tiedän ajamattomat kilsat, vaikka kilsoja on tulevaisuudessa tulossa ihan tarpeeksi.

Hei olen Paulus, olen polkuholisti.

Pitäis olla Haaveita '19 -topsussa mutta oonki täällä. Eilen tuli täyteen 10 päivää ilman pyörällä ajamista. Oon kyl kävelly mut eniten vihaan Turun talvea 6/5

Huomenna vois kyllä mennä esim: uimaan

Olipa aika savotta saada ajokatko katki. Se alkoi ihan mitättömästä kalusto-ongelmasta marraskuun lopulla ja ennen kuin huomasinkaan olin koukussa mahdollisuuteen käydä duunin jälkeen vaikka leffassa tyylikkäästi ja varmasti haisemattomasti pukeutuneena.

Koivulan dynamo - 0:28, 2.1.2019 » Pitäis olla Haaveita '19 -topsussa mutta oonki täällä. Eilen tuli täyteen 10 päivää ilman pyörällä ajamista. Oon kyl kävelly mut [i] eniten vihaan Turun talvea [/i] 6/5 Huomenna vois kyllä mennä esim: uimaan
[s][Tosta](https://www.hibike.com/salsa-blackborow-1-26-fat-bike-bike-metallic-p495c0606e3fa341dd91ba59874c0b602#var_T2730833)

ni ei tarvi jäädä lumihankeen tunkkaamaan.

M-koko vois kyl olla vähän nafti ja jos tolla haluis nauttii ajosta esim. kesällä niin varmaan toista kiekkosettii huutais[/s]

EDIT ohoh test biekkiä ei näemmä lähetetä. 1200€ blackborow olis kyl ollu ihan ookoo diili