Ajamattomuus - vertaistuki

Tuntuu kamalalta pitkän tauon jälkeen. Mutta samalla hiton mukava tunne, kun tietää että se tekee vaan pirun hyvää.

Tänään silmäilin jo ja hellästi fiilistelin tossa kadulla Nelsonilla.

nalle wheelroos - 15:17, 17.3.2016 » kumman kanssa sulla on ongelmia?
Jaa niin mulla vai? Sanoisin että elämäni em. asioihin liittyvä tasapaino on verrattain hyvin kohdillaan vaikka ajoittain ratkaisujani rajoittavatkin kotini toinen asukas puolisoineen.

Ja varsinaisesta aiheesta: aah, kohta on projektipyörä kasassa ja nastaton ajo mahdollista.

Hufflepuff666 - 15:09, 17.3.2016 » Luulin tulleeni alastomuuden vertaistukitopicciin ja pohdin mielessäni liittyykö vertaistuki siihen ettei osaa olla alasti vai siihen ettei saa olla alasti.
Luin myös väärin..

1/5 tai ei, lähen vittuvetää hampaat irvessä. pitäkää ittenne miehinä.

wehola - 15:23, 17.3.2016 » En oo ajanu marraskuun jälkeen. Koht tarvis taas ajaa. Nyt jo ahistaa ku tietää et kunto on rapa. Mut siit se sit taas lähtee.
Ruhaha. Joo kuule. Jouluna vielä muistan ajelleeni mutta sit on ollu vähän hiljasempaa ku täs on nyt ollu kaikkee.

No. Tänään aamusella kumminki tykittelin autoradalla hoitamaan yhtä jutskaa ja ihmettelin et miten voi pyörä kulkeekki näin kovaa ja helposti. Ehti jo pikkuse käydä mielessä et ehkä tää pohjakunto sit kuitenki on jonkunlainen…

Kun askat oli hoidettu nii lähdin polkeen takas. Eipä enää kulkenukkaa.

Koska myötätuuli oli loppunu.

Kävin nilkkaleikkauksessa. Nyt viikko takana kyynärsauvoilla, viis viikkoo jälellä. Ei muute hirveesti vedellä.

Minulla on lukuisia hius-murtumia nilkoissa.
Haluaisin tietää miten ja kuinka pahasti nilkka murtui että, jouduit leikkaukseen?
E: vai murtuiko se edes

Ei ollu murtumaa, joku mystine rustovaurio.

ununu - 14:35, 17.3.2016 » speksausmotivaatio 0/5 asennusmotivaatio 0/5 vetämismotivaatio 1/5 olikohan tää yv lyfe sit tässä
tänhetkiset yv-masennus levelit:

http://i.imgur.com/YnTqlZY.jpg

kesän tulo epävarmaa

Ajoin fiksil just viimeks tos elokuussa 2014 flowhun ja takas. Huomen kyl ajattelin taas ajaa.

kundit tsemppiä.

Olkkari täys pyörää, mut ei kiinnosta vetää. Harkitsin jo hetken verran myyväni kaikki, kun ei tunnu maistuvan.

Ne joita ei kiinnosta vetää, niin onko joku erityinen syy olla vetämättä ja/tai miksi ei kiinnosta?
.
.
.

Kokeiltaa talvella punttisalia ja kuntopyörää, siis jos vain fyysisiltä kyvyiltänne pystytte, lupaaan, että sen jälkeen pyöräily ulkona on aivan tosi jees juttu.

Niille, jolla on fyysinen este, niin, ei oo helppoa, jaksamisia vaivojen kanssa.

^En kyllä nää että noi asiat ois mulla ainakaan liikuttanu pyöräilyhalua suuntaan tai toiseen.

Ite vedin koko viime talven tsygällä oli sää mikä tahansa. Nyt jäi joulun jälkeen ajamatta kokonaan. Vaihdepyörällä tossa viime viikolla kävin kokeilee ja olihan se ihan mukavaa, mutta jotain tuntu puuttuvan. Luulen että kun saa konversion ensi viikolla toivottavasti kasaan niin vedän.
Oon huomannut että opiskelu ja vetäminen ei myöskään oo hyvä pari. Liikaa joutuu säätämään, osa kerrallaan. Ehkä viime talvinen pyöräilyinto johtui siitä kun pyörä oli uusi ja kunnossa. Tänätalvena kun ei ole ollut varaa ja kiinnostusta uusiin paloihin ja kunnostukseen niin eihän se nyt kauheen siistiä oo tehä kompromisseja ja ajaa pyörällä joka on ihan ok meh.

Onneksi kesä tulee ja vetämisen himo kasvaa. Alkuvuoden olen ollut aika huolissani.

Ununu. Voimia!

hässäkkäviikkojen vuoksi vissiin melkein kuukausi ajamatta. mieli harmaa ja turhautunut. onnex tänään ällärit.

väkisin ei kyllä kannata vetää, äkkiä käy niin että touhusta tulee tympeää pakkopullaa eikä se oo enää hauskaa ja voi käydä niin että sit jää kaikki ajamishommat kokonaan.

itekin harkitsin jo pariin kertaan vitutuksissani kaikkien pyörien myymistä kun piti istua lenssun takia sohvalla viikon verran ja katsella pihalle kun oli nätit kelit.

ei haittaa ajamattomuus. en oo mitää velkaa kellekään

Ite en esim aja talvisin tai sateella ja syynä se, ettei huvita. Fillarointi on siitä asti kun fiksin hankin ollut kiva asia mun elämässä ja oon nauttinut siitä että fillari haastaa ajamaan kovaa ja haastaa keskittymään ajamiseen kun jarrulaitetta ei ole.

kid_scientifik - 14:37, 17.3.2016 » mites luucutusmotivaatio, asteikolla nollasta viiteen?
keskivaicea luukutusmasennus iski puskista eli täl hetkel mennää 0/5:llä, ei saa edes basaaria nostettuu etusivulle

sen sijaan asennusmotivaatio hyväs 3/5 nousus sentään ja speksausmotivaatio akuutisti hypomaaniset 4/5 minkä kaa korreloi kans toi uus 5/5 foodoralletöihinmotivaatio.

suurimpana yllättäjä kuitenki on toi vetämismotivaatio mikä on kasvanu 1/5 → 2/5 mitä vähän ihmettelen, että onkohan täs kesää sittenkin vielä jäljellä ja pitäskö sitä pienelle merenneidolle laittaa yksärii kohta aiheesta.

sheivausmotivaatiot terveet 0/5 toistaseks, mut katotaa nyt kuinka pahasti lähtee taas tumpusta ton spandexpaljastelun ja vierintävastuskokeilun kanssa.

bullittinskidillemyyntimotivaatio 0/5->1/5 eli odottamatonta liikettä on viimeisimmän hankinnan jälkeen tapahtunut