Ajamattomuus - vertaistuki

Hetikun autokortin sai niin pyörä on seissyt tallissa ja ajoa kokokesänä ehkä 100km. Mikä avuksi? Poltanko korttini? Vaiko auton? Nimim. Huolestunut

Heräsin äskön siihen, että intti ja kohta 8kk ajamatta. Pitääpä skarpata.

Kapteeni - 9:38, 10.6.2015 » Kohta kolme viikkoa ilman pyöräilyä flunssan takia. Alkukesän maantielenkit nolla, velokausi avamaatta. Erinomaisen mälsää.
Tää on venynyt kahteen kuukauteen. Jospa nyt helpottaa. Toisaalta kesääkään ei ole ollut eli ei sen väliä.
Kapteeni - 12:22, 14.7.2015 »
Kapteeni - 9:38, 10.6.2015 » Kohta kolme viikkoa ilman pyöräilyä flunssan takia. Alkukesän maantielenkit nolla, velokausi avamaatta. Erinomaisen mälsää.
Tää on venynyt kahteen kuukauteen. Jospa nyt helpottaa. Toisaalta kesääkään ei ole ollut eli ei sen väliä.
joo elikkäs itse olin joulusta alkaen kaksi kuukautta putkeen sairaana elikkäs koko vitun paska talvi tuli aika pitkälti lusittua siinä. Aina välillä vitutti.
aldee - 10:10, 14.7.2015 » Hetikun autokortin sai niin pyörä on seissyt tallissa ja ajoa kokokesänä ehkä 100km. Mikä avuksi? Poltanko korttini? Vaiko auton? Nimim. Huolestunut
Myy auto, saat speksausrahaa.

Loppukeväästä todettiin jännetulehdus koko oikean jalkapohjan alueella. Tihkuu verta, mätää, ties mitä smägmää. Kuukausi antibiooteilla.

Kahteen kuukauteen lähimmäs pyöräilyä oon päässy kun tein keskiörempan 26"-projuun. Ahdistaa. Onneks ei oo oikein ajokelejäkään ollu, niin vähän helpottaa.

Leo - 17:57, 14.7.2015 »
aldee - 10:10, 14.7.2015 » Hetikun autokortin sai niin pyörä on seissyt tallissa ja ajoa kokokesänä ehkä 100km. Mikä avuksi? Poltanko korttini? Vaiko auton? Nimim. Huolestunut
Myy auto, saat speksausrahaa.
ajelen mutsin autolla, se ei tykkäis kai jos menis myymään :D

Alat maksaa mutsille kilometrikorvausta jokasesta ajetusta kilometristä, luulis vähentävän ajohaluja.

Tai kerrot äiteelle, että oot huolissasi siitä, että kunto rapautuu ja susta tulee läski kun ei oo tullu pyöräiltyä → auton avaimet takavarikkoon?

Eipä sillä, hyvä niitä kilsoja ratin takanakin on kerryttää tuoreeeltaan kortin saannin jälkeen, jos on autoilua tarkoitus missään mittakaavassa harrastaa. Saaphan semmosen perusvarmuuden siihen touhuun.

joo kyllä helpoin tapa vähentää autoilukilsoja ja lisätä pyöräilykilsoja on verrata noita keskenään esimerkiksi sellaisessa casessa että pitää päästä kaupungin keskustaan asioille alle 5 kilsan päästä sellaiseen ajankohtaan kun on muitakin liikkeellä. jos meinaa pitää autoilutaitoa yllä niin se vaatii kilsoja ja kyllä se uutuudenviehätys siitä katoaa viimeistään siinä vaiheessa kun joutuu itse tankkaamaan autoa.

Pyöräilijänkin on kyllä hyvä olla saanut kymmeniätuhansia autolla ajettuja kilometrejä perseen alle niin tietää miten ne autot oikeasti liikkuu. Tietää sitte paremmin että milloin esim voi fillarilla vetää punaisia päin huoletta ja milloin taas ei kannata :smiley: ja muutenkin oman terveyden vuoksi ihan hyvä tuntea vihollinen.

Kyllä itselläkin autolla on kilsoja tullut, mutta 18 ikävuoden aikoihin en niinkään fillarointia harrastanut muutenkaan. Madutinia komppailen tuossa liikenteen kokonaisvaltaisessa hahmottamisessa, jota lisää oma autolla ajelu, kun huomaa miten hankalaa auton sisältä on ulos nähdä vrt pyörällä ajelu. En olisi niin huolissani jos ajokortin saadessa fillarointi jää vähemmälle.

carrbon - 8:45, 15.7.2015 » Alat maksaa mutsille kilometrikorvausta jokasesta ajetusta kilometristä, luulis vähentävän ajohaluja.
Itse maksoin joskus aikanaan faijan meille sisaruksille ostamaan kimppa-autoon kilsakorvaukset. Niihin aikoihin hankin myös ekan kunnon pyöräni.

Pelottavaa kyllä, miten nopeasti ajamattomuus vaikuttaa. Eilen oli ällärit ja kaikenlaisesta ajosta hyvä tauko. Jalat hapoille ekan kilsan aikana.

Esikoinen syntyi kolme viikkoa sitten ja on aika vatsavaivainen: voi olla, ettei ihan hetkeen tuu hirveesti ajettua. Sais jossain vaiheessa taas nukuttua riittävästi niin oltais jo voiton puolella. Ens kesäks pitää varmaan speksata jotain kuormapyörää.

speksausmotivaatio 0/5
asennusmotivaatio 0/5
vetämismotivaatio 1/5

olikohan tää yv lyfe sit tässä

mites luucutusmotivaatio, asteikolla nollasta viiteen?

no toi o vaikee ku jotenki nii perverssillä tavalla polarisoitunut konsepti. tavallaa haluisin edelleen teidän massit mut toisaalt en jaksa uppailla enää yhtään.

luucutusmotivaatio 2.5/5

Luulin tulleeni alastomuuden vertaistukitopicciin ja pohdin mielessäni liittyykö vertaistuki siihen ettei osaa olla alasti vai siihen ettei saa olla alasti.

kumman kanssa sulla on ongelmia?

viime talvena olin 3kk ajamatta, ei varsinaisesti ahdistanu, mutta ei kyllä ollu sit mitään kondistakaan keväällä.

En oo ajanu marraskuun jälkeen. Koht tarvis taas ajaa. Nyt jo ahistaa ku tietää et kunto on rapa. Mut siit se sit taas lähtee.