YV-työkalu

josbanse - 16:46, 12.7.2015 » Mulla on katurata malli ja retromallin proto. Molemmat käytössä. Vastahan palstalla myytiin parilla kybällä. Uusi tuotanto heikompaa kuin vanha.
Urban legend in the making.

Justha tos todettii näin. Itsellä second handina ostettu ylimääränen v1 koska en ollut kuvioissa kun tilaus tehtiin. Sama ku gangstassa: v1 > v2

Mä en ymmärrä mitään noista lujuuksista ja niiden arvoista mut sen niistä ymmärrän et ero on helvetin pieni.

Pakko kysyy sulta danieli, että etkai nyt mee vähän postaajaan? Ollu aikapaljon tollasta koulukiusaamista lähiaikoina sulla… Tuntuu että tulit tännekkin vaan että pääsisit sanomaan josbulille.

Ei. Mietin vaan yleisellä tasolla noita eroja. Niissä arvoissa on sen verran vähän eroa että menee enemmän fiilistekijöiden puolelle.

jos nyt kerrataan niin v1 ja v2 ero on se, että todennäköisesti v1 on vähän kovempaa ehkä. mutta on myös täysin mahdollista että v1 on pehmeämpää. ja ihan 50-60 että v1 voi olla vähän lujempaa ja 50-60 että ei ole. eli erot niin marginaalisia että voipi olla jne savolaisittain.

e: ja pehmeys on sitä kun tiputetaan esim kuula metristä ja katsotaan kuinka syvälle uppoaa materiaaliin. lujuus sitä että vedetään molemmista päistä ja katsotaan että millä voimalla alkaa venymään (ja millä voimalla ei enää palaudu entiselleen kun vetämisen lopettaa).

matsku ei muuten ollu ainoo ero noissa

Mahtaakohan nuita työkaluja olla enää kaupan, tai lojuuko kellään ylimääräsiä/ylimääräsenä?
Tarttis molemmat… Alotin lukee topsua alusta ja pääsin 10 sivua kunnes … mukulat.
Retro enempi haussa mutta molempi parempi. tattis.

YV-työkalun puutteessa tällä Pedron vehkeellä pärjää aika pitkälle myös. Kolmisenkymppiä eBayssa.

^^ lue nyt tätä sivua vähän ylöspäin;)

Voisin poistaa kans retromallin jos tulee uutta tilausta.

Ihmettelivät Münchenin lentokentän turvatarkastuksessa vähän, ku olin unohtanu 1V-työkalun bägin toiseen taskuun. Onneksi sit se jamppa tajus: “Radsport!?” Ja!

Jaaahas olenkin tähän(kin) topsundeerokseen viimeksi kirjoitellut

no ei se mitään katsokaas

Tuossa päivänä muutamana oli tarkoitukseni avata fiksinaabelista lukkorengas+ratas poissa. Aiemmin hienosti palvelleella YV-työkalulla normaalisti lukkorengasta avasin, mutta avaimen kärki katkesi :(:frowning:

Katkenneella avaimellahan ei mitään tee joten :(:frowning:

:(:frowning:

Mulla katkesi melkein heti.

Ite en oo koskaan muuta haka-avainta käyttänykkää

tää kaikki draama sai mut miettii käyttämättömän 2.0 katuratamallini kierrättämistä tai seuraavan basaaripakettiin piilottamista.

http://www.hey.fr/fun/emoji/android/en/android/644-emoji_android_face_with_cold_sweat.png