YV-työkalu

täällä yks! 2.0 jos parannettavaa löytyy.

e. katurata toki

mukana

Mitenkäs paksusta raudasta toi yv-kalu on valmistettu?

Nimim. Ei oikee kiinnosta lovelliset mutterit…

E:
Eli 5 mm paksua. Riittää.

Katurata mallista voisin olla kiinnostunut. Sellanen kuitenkin tulee… ennemmin tai myöhemmin.

Sanoista tekoihin ja voisko joku tehdä jne…

KAUPPA ON NYT AUKI!

Ostin ojn:lltä pienen sarjan erikoistyökaluja jo ennen massatuotantoa. Kehuin ja tykkäsin. Istuvat kuin nenä päähän, eli hantaaki erikoismutteriin. Kuten yhä, ei pyöristy kulmat tai rikkoudu rystyset. Jos ei kaupasta saa, pitää tehdä itse, siis kun kerran osaa. Hienoa jos yv-avainsatsin jälkeen on kysyntää toiselle sarjalle, päivitettty tai ei. Hattu päästä kun ei tarvitse kaljua peitellä.

Hinta?

nii joo 30€/kpl ja sisältää toimituksen. Maksetaan sitten kun tilaus varmistuu.

Sen verran pitää sanoa tuosta työkalun materiaalista että ei välttämättä ole Ruukin Raexia vaan saattaa olla myös SSAB:n Hardoxia, riippuen mitä laserleikkaajalla on varastossa. Vastaavia ovat kuitenkin.

haa, olipas kowa nosto (vaikka ite sanonki), tillaus sisässä, rok!

nopeaa toimintaa, KIITOS!

Onkos työkalujen ketjupiiskalla merkittäviä toiminnallisia eroja? Puntaroin kumpaa lähtisi tilaamaan. Ohjainlaakeri avaimelle voisi olla käyttöä, mutta katurata mallissa toi ketjupiiska osuus näyttää "“tukevammalta”. En sitten tiedä miten käytännössä?

Käytännössähän ratukatamallissa on vähemmän vääntövartta ketjupiiskalle. Itse oon sillä saanu rattaat auki ihan “hyvin”, paksu hanska kädessä.

Ordered, cool!

Reissueissa pitää kyl sit lukea tosi isolla esim EI OG

vanttera - 19:30, 20.1.2014 » Reissueissa pitää kyl sit lukea tosi isolla esim [b]EI OG[/b]
kiitos betatestauksesta, turku !
vanttera - 19:30, 20.1.2014 » Reissueissa pitää kyl sit lukea tosi isolla esim [b]EI OG[/b]
Näis pitää lukee new gen.

Ja site originaaleihin pitäis saada ilmanen “VANHA PASKA” -kaiverrus.

oisko NewOldStockshit?

Kai näis on sit eri vuosiluku eli, XXIV?

jiiteee - 20:24, 20.1.2014 » Kai näis on sit eri vuosiluku eli, XXIV?
Tämä!

Mites paljon hinta nousee jos tekee vähän paremmasta tavarasta?

Mielelläni maksan enemmänkin jos saa Paremman ja vähän Kevyemmän, kun OG malli.