Yskivaihde Twitter

FF - 13:20, 23.2.2015 »
negaatio - 13:19, 23.2.2015 » veikkaan et ne on ajatellut hsl matkalipulla lunastettavaa kaupunkipyörää, mutta ihan hauska quote noin niinku yleensä
mä veikkaan et ne aikoo tehdä jatkossa mun yksityiskaturatailusta maksullista ja rajoittaa sitä samalla tavalla kuin kuin esim kännykkäliittymän netin käyttöä. sitku oon ajanu 80% kuukauden kilsoista ni vauhti saa nousta korkeintaan 10km/h.
et kai vaan ole jo ostanu sähkövaihteita?
walto - 13:20, 23.2.2015 » Tosta oli jo joku aika sitten jossain artikkeli, mutten nyt löydä. Liikenneministeriö oli hahmotellut jotain kiinteällä kuukausimaksulla olevia paketteja, joihin sisältyisi vaihteleva määrä matkoja eri julkisilla kulkuneuvoilla ja/tai taksilla. Kai siinä koitettiin yksityisautoilua vähentää, mutten ihan ymmärrä miten.
no jos asuu järkevien julkisten yhteyksien varrella niin taitaa jo subventoimaton autopaikka maksaa saman verran kuin tuollainen kaavailtu kokonaispaketti.

pelkät julkiset kun ei pysty koskaan täyttämään kaikkia tarpeita ja toisaalta hyvinkin pienillä taksi- ja vuokra-autoajeluilla julkisten lisäksi taas päästäis siihen 100%.

e: ei kelpaa isäm maam tyypeil le jotka tahtoo omistaa iki omam auton vaan koska siksi!

Liikkuminen palveluna, Sonja Heikkilä jne.

Visionääristä, sanovat.

#innovaatiohöpsis #sosiaalivisioyliinsinööraus #palvelutuotteistus #vitustitekesmassii

Nää on näitä, kun julkishallinto yrittää keksiä, mihin se kaikki keräämänsä veroeurot syytää. Syntyy kutsuplussaa, kaivetaan metrotunnelia peltojen alle ja tilataan visioita tulevaisuuden liikkumisesta. Aletaan toteuttaa niitä perustamalla selvitysryhmiä ja virastojen välisiä yhteistyöelimiä.

Viiden vuoden päästä suomalaiset huomaavat ulkomailla käydessään, että siellä liikkuminen on kätevää, kun on erilaisia mobiilipalveluita, joilla voi käyttää eri liikennevälineitä siten kuin tarvitsee. Miksi Suomessa ei oo?

Oon muute pohtinu miksei tääl oo semmost unelmapyörä lankaa. Sais postata just semmosta osalistaa mitä haluis, niin saatais ihmisten kuolaukset julki.

Oha meil sellane… Eti kovempaa.

lammaspaimen - 14:51, 23.2.2015 » Nää on näitä, kun julkishallinto yrittää keksiä, mihin se kaikki keräämänsä veroeurot syytää. Syntyy kutsuplussaa,
Kutsuplussa on muuten yksityisen sektorin firma, jolta kaupunki ostaa kuljetuspalveluja. Tiedän, koska olen töissä kilpailevassa firmassa samalla akalla.

Että haukut mielestäni väärää puuta.

Tai Kutsuplus tekee sitä tietojärjestelmää. En muista oliko autot HKL:n vai yksityisen.

samalla akalla kaks kilpailevaa firmaa

kielipoliisi- ja seksismitopaashit tulille heti

Jäin kiinni housut kintuissa. Nyt ei auta edes ninjat.

:smiley:

asb - 15:42, 23.2.2015 » Jäin kiinni housut kintuissa. Nyt ei auta edes ninjat.
Joo kannattais ehkä vähän miettiä ennen ku rupeet haukkuun pomoos.

E: VAU, tuplat! Käytetään tämä resurssi sitten vaikka sen tuuletukseen että yliopistolle tulee pakettiautomaatti :smiley:

tilasin pakettitoimitukset joskus lipaston vahtimestarille, sai käydä hakee aarteita piristämään koulupäivää

^Nerokasta. Tänään tuli kolmanneks viimestä tentistä tulokset. Arvatenki kolmonen. Kaks vielä…

Olisikohan jossain olemassa jotain pyöräaiheisia patcheja eli siis kangasmerkkejä jolla voisin peittää mun repun nolot merkit. Vanhat rustipätsitkin oon jo hävittäny jonnekin enkä tiiä edes oonko niin hurja.

Onko olemassa jotain überskene-tussia, jolla tussailla juttuja piiloon?

ziGo - 17:59, 23.2.2015 » Onko olemassa jotain überskene-tussia, jolla tussailla juttuja piiloon?
Molotovin tussit o hyviä.
naitsirK - 17:35, 23.2.2015 » Olisikohan jossain olemassa jotain pyöräaiheisia patcheja eli siis kangasmerkkejä jolla voisin peittää mun repun nolot merkit. Vanhat rustipätsitkin oon jo hävittäny jonnekin enkä tiiä edes oonko niin hurja.
bc paja koittaa saada pätsitehtailun pian käyntiin, pysykää kanavalla!

saattavat olla krustihenkisiä

asb - 15:38, 23.2.2015 »
lammaspaimen - 14:51, 23.2.2015 » Nää on näitä, kun julkishallinto yrittää keksiä, mihin se kaikki keräämänsä veroeurot syytää. Syntyy kutsuplussaa,
Kutsuplussa on muuten yksityisen sektorin firma, jolta kaupunki ostaa kuljetuspalveluja. Tiedän, koska olen töissä kilpailevassa firmassa samalla akalla. Että haukut mielestäni väärää puuta. Tai Kutsuplus tekee sitä tietojärjestelmää. En muista oliko autot HKL:n vai yksityisen.
HSL järjestää ja ostaa kaiken pk-seudun joukkoliikenteen, myös Kutsuplussan. Liikennöitsijät ovat yksityisiä (Veolia, Nobina jne). VR:n (+ Pohjolan liikenne) ja HKL:n (raitio, metro, bussi) voi laskea julkisen sektorin omistamiksi.

Se on sejasama, kenen autoilla Kutsuplussaa ajetaan tai kuka vastaa tietojärjestämästä. Kyse on HSL:n lempilapsesta, jolla tehty matka on kustannuksiltaan samaa luokkaa kuin taksilla ja koska poka ei maksa, veronmaksaja subventoi.