Yskivaihde Twitter

nielurisat tulehtuneet vittu että vituttaa. Perjantaina synttärit vittu että vituttaa jos olen kippiä silloin

Arvostin viime talvena työmatkareitin suht pitkän osuuden aurausaikatalua, joka osui tasan niin, että kun lähdin vakioaikaan töistä oli kelvin viereinen ajorata aurattu ja kaikki röynä toki kelvillä, mutta kelvi aurattiin vasta sen verran myöhemmin että aina sai puskea siinä vittumasien paksussa muhjussa. Aamuisin taas reitti oli juuri aurattu ja ajo silkkaa blissiä.

Paketteja odotellessa.

+3

Päivän keliraportti: piha on liukas.

nysimum - 12:56, 14.1.2015 » piha on liukas.
I dee what U sid there.
nysimum - 12:56, 14.1.2015 » Päivän keliraportti: piha on liukas.
Kaatuivatko pulutkin?

Kyllä, vaikka puluilla oli kannukset.

Onneksi ei sellainen sää kuitenkaan, että kanat mustuisivat.

Puluihin liittyen, päivän (ensimmäinen) ääneen nauraminen:

@ Shit My Reviewers Say

Edelleen peräänkuulutaan siirrettävien käymälöiden parasta yritystä, PasiKuikka Oy:tä.

Eilen töihin ajaessa riimittelin kylmässä aamussa.

se tunne kun tuntuu kuin ois vaan pyöritellyt puoli päivää peukaloita tyhjänpanttina töissä kun ei keksi mitään tarpeeksi järkevää ja sit tulee yhtäkkiä mieleen sellainen ratkaisuidea jolla ratkeaa myös n+1 muuta ongelmaa samalla kertaa.

Tänään rikoin omat ennätykseni melkeinkuolingissa. Keskipäivä ja valoisaa. Lillukelistä johtuen todella hidas matkavauhti. Vain yhdessä risteyksessä huono näkyvyys. 9 Autoilijaa yritti ajaa päälle. Normaalisti duunimatkan varrelle osuu vain about 3 kolmion takaa päälle hyökkääjää.

Viime vuonna saavutettu n+1 vaihtui vuoden vaihtuessa n+3. Miten tässä näin kävi?

n+7

Eli kiillotettavaa riittää.

domppa92 - 10:00, 14.1.2015 » Muistin koulumatkalla hyvin elävästi, miksi töin pyörän sisälle rengas vaihtoa varten. Pyörätie oli aivan peilijäässä heillä höystettynä. Hiekoituskin auttoi erittäin paljon jään alla. Pyörähdin jalka maassa 2 kertaa ja tajusin siirtyä nurmelle, missä oli lunta. Ihana tää Turun talvi. E. Jos tänään vaihtaisi ne Hakkapelitat...
Ei kiva 26x2.25->1.95 500g->1050g. On muuten hölmönnäkönen vanhoillla lokarisäädöillä.

Googlasin koulutehtävän aiheen ja ekassa hakutuloksessa esiintyy Mandelbrotin joukko.
Let’s call it a day.

DanielBraun - 19:51, 13.1.2015 » Jos jotain plussaa ni ainakin helvetin kiva kuunnella musiikkia.
Mulla on repun hihnassa kaiutin soittelemassa hissukseen taustamusiikkia. Jonkunlaisiin mukavuuksiin oli pakko investoida, kun stadista tuli syksyllä mun olohuone ennalta määräämättömäksi ajaksi. Kun toi soittaa Dillan Donutsia ja aurinko paistaa kasvoille aamuruuhkassa rullaillessa, se on maailman paras äänentoistojärjestelmä =)
konkeli - 14:23, 14.1.2015 » Edelleen peräänkuulutaan siirrettävien käymälöiden parasta yritystä, PasiKuikka Oy:tä.
+1

Onks täällä muuttunut fontti vai ottiks mun silmät/näyttö loparit?

Pasi Kuikka ja Ari Liukko.