Yskivaihde Twitter

jos huomiseen asti sataa näin niin sulaako kaikki lumet pois? sataispa

Paikalla
[X] Peltsip
[X] elegantti_kakkosnikki

oli kyllä ihan ok kiekkosetin markkinointiluukutusyritys kun vanhoja kaivelee.

vissiin ollu aika kova päivä palstalla…

juo teetä ja naputtelee esitarkastuskorjauksia. vähän ottaa koville kyllä. tähän aikaan.

Eiliset pannutukset saa henkistä balsamia: 1,5v ajossa ja nyt vasta löyty täydellisyyttä hipova ajoasento. Geometriset seikat ratkeaa vaan ajamalla *tun paljon.

^^foorumilta saa sitten kompetenssia itse tilaisuuteen: “vastaväittäjä voi ns. painua vittuun”.

Edit. kompetenssiä ei ollut laittaa hattulainauksia kerralla oikein

Gonnorz - 10:18, 14.1.2015 » nielurisat tulehtuneet vittu että vituttaa. Perjantaina synttärit vittu että vituttaa jos olen kippiä silloin
paljo rauman vahvistus täyttää bileet

Eletään jänniä aikoja. Uus vuos, uudet kujeet.

manuelkala - 9:23, 15.1.2015 »
Gonnorz - 10:18, 14.1.2015 » nielurisat tulehtuneet vittu että vituttaa. Perjantaina synttärit vittu että vituttaa jos olen kippiä silloin
paljo rauman vahvistus täyttää bileet
i say 20

grtz

Hahhah, appiukon pajalla on moottoripyörien tehonlisäyksissä tarvittava dynamometri. Monta kertaa on ollut ajatuksena lyödä siihen fixi ja tsekata, paljonko reisissä on voimaa ja vääntöä. Täytyis vaan sitten varmistaa riittävä pito takarenkaan ja rullan välillä. Mutta eihän se ole ongelma. Nyt hoksasin, että juu, kun se pito on riittävä niin “skidaus” ei ehkä ihan tule kyseeseen. Dynossa pyörii 450-kiloinen hyvin karhennettu teräsrulla. Joten jos tätä joskus kokeilen niin todella toivon, että irtoaa jalat lukoista :smiley:

Veikkaan, että laitteen tarkkuus ei riitä alle kilowatin mittaamiseen. :slight_smile: Mutta noin niinkuin muuten asia kuulostaa sellaiselta, että se pitää koestaa. Jos ei kännissä, niin läpällä.

kilowatti pitäis mennä hetkellisenä huipputehona rimpulaltakin, tiedä sit minkälainen näytteenottotaajuus noissa on

Fiksipyörät tekivät läpimurron viimeistään viime vuoden aikana myös Turun katukuvaan. Kapearenkaisilla muotipyörillä ei kuitenkaan kovin moni uskalla enää polkea talven pahimmilla pääkallokeleillä.

Munarkki - 10:41, 15.1.2015 » Hahhah, appiukon pajalla on moottoripyörien tehonlisäyksissä tarvittava dynamometri. Monta kertaa on ollut ajatuksena lyödä siihen fixi ja tsekata, paljonko reisissä on voimaa ja vääntöä. Täytyis vaan sitten varmistaa riittävä pito takarenkaan ja rullan välillä. Mutta eihän se ole ongelma. Nyt hoksasin, että juu, kun se pito on riittävä niin "skidaus" ei ehkä ihan tule kyseeseen. Dynossa pyörii 450-kiloinen hyvin karhennettu teräsrulla. Joten jos tätä joskus kokeilen niin todella toivon, että irtoaa jalat lukoista :D
tää ois vähän kun hauska rullilla ajamisen yritys -kama youtubesta paitsi että pelottais katsoa yhtä paljon kun ne haulikon paukku suutari ja ensimmäinen reaktio on katsoa piippuun -videot.
asb - 10:43, 15.1.2015 » Veikkaan, että laitteen tarkkuus ei riitä alle kilowatin mittaamiseen. :) Mutta noin niinkuin muuten asia kuulostaa sellaiselta, että se pitää koestaa. Jos ei kännissä, niin läpällä.
Läpällä tietenkin, kaudenaloitusjuhlissa kännissä varmaan. Mutta kyllä se kilowatti vissiin pitäis hetkellisesti kiihdytyksessä mennä rikki, kuten netspikin totesi. Noissa on itse asiassa hyvin tarkka mittauskyky jo alhaalta lähtiessä. Täytyy raportoida kun kokeilen, välit tietysti 52-11 :D

Hitto että täällä on kylmä. Istuin äsken kuuma teemuki korvaa vasten että pää lämpiäisi :smiley: Varsinaista selviytymistaistelua tää arkistomöyrintä.

2x24" näytöt taas töissä. Nyt kelpaa taas selata YV:tä.

rikkinäiset farkut tullu takas muotiin? shiieee, miks heitin viime kesänä menee mun levikset

Ei ne koskaan oo poistunutkaan.

Hitto kun levee tanko on mukava tuolla!