Yskivaihde Twitter

Muumit best.

Lasertetsailu kuulostaa kans ihan siistiltä.

Jatkoa ajokeliraportille: keskustassa on ihan karseeta. Onneks tulin tänne suunnalle julkisilla.

nysimum - 14:29, 13.1.2015 » Lase[b]rte[/b]tsailu
http://koti.kapsi.fi/~lkaila/gifs/Megazone.jpg Tai sit http://www.pkreservi.fi/lehti/Kuvat3_06/tasi06_2.jpg

Laseretsailu
http://www.tuaw.com/media/2006/04/bunnypowerbook.jpg

e: AAAA tylsää.

Rolf - 13:09, 13.1.2015 »
asb - 12:14, 13.1.2015 »
Rolf - 11:58, 13.1.2015 »
asb - 11:25, 13.1.2015 »
sani - 21:03, 12.1.2015 » Meilläpäin on haukuttu tila-autoja muumibusseiksi pennusta asti. Ei muuta.
Höh, ihan hönösti. Muumit on isoja. Korrekti nimike on smurffibussi.
Muumit on isoja vaan siellä huvipuistossa. Oikeesti ne on pieniä.
Perustuuks tää johonkin semmoseen argumenttiin, että niiden on oltava pieniä jotta ne mahtuu kahvimukin kylkeen? Meinaan alkuperäisessä kaanonissa Muumipeikko on samankokoinen Nuuskamuikkusen kanssa ja esimerkiksi "Muumipeikko ja pyrstötähti"-kirjan kuvituksessa ovat samankokoisia ihmishahmojen kanssa.
No, nyt kun tivaamaan lähdin niin tuo muumi-tietolähde rupesi perumaan aikaisempia muuminkoko valeitaan ja sanoi yks kantaan että 'on ne aika pieniä, mut niitten koko vaihtelee.'. En tiiä sit onko kirja-, sarjis-, huvipuisto- ja mukimuumit keskenään saman kokoisia?
Muumien koko riippuu tietty siitä, paljonko niiden sisälle on ehtinyt kertymään paskaa.

Klossinrei’istä vettä sisään 666. Liquisole save me.
Vihaan kävelyä. Oispa kesä.

thericochet - 14:43, 13.1.2015 »
nysimum - 14:29, 13.1.2015 » Lase[b]rte[/b]tsailu
Lase[b]re[/b]tsailu
T-ero oli just se (huono) vitsi.

Mun pitää varmaan ruveta filtteröimään (enemmän) briljantteja huumour pläjäyksiäni jos/kun joudun kahdesti yhden päivän aikana ajautumaan “se oli läppä” -linjalle :smiley:

Ymmärsin vitsin täysin. Sehän se ajoikin mut tylsistyksissäni googlailemaan megazoneja. Älä vaan filtteröi mitään.

nysimum - 18:03, 13.1.2015 »
thericochet - 14:43, 13.1.2015 »
nysimum - 14:29, 13.1.2015 » Lase[b]rte[/b]tsailu
Lase[b]re[/b]tsailu
T-ero oli just se (huono) vitsi. Mun pitää varmaan ruveta filtteröimään (enemmän) briljantteja huumour pläjäyksiäni jos/kun joudun kahdesti yhden päivän aikana ajautumaan "se oli läppä" -linjalle :D
Tiedän tunteen. En vain suostu myöntämään että "vitsini" on aivan uskomattoman paskoja eivätkä hauskoja, syytän aina niitä, jotka eivät ymmärrä.

merinoa goretexin alla polvessa. Välit 46->42 / 20. Blissss

Aemilius - 17:57, 13.1.2015 » Vihaan kävelyä. Oispa kesä.
Mä oon nyt vajaan kuukauden duunimatkan kulken julkisilla/jalan. Jos jotain plussaa ni ainakin helvetin kiva kuunnella musiikkia.

Mä olin sitte tilannu vahingossa itelleni toiminimen ennakkoveroja 36k euron edestä vaik piti vähän nostaa ansiotulon prosenttia. Meinas naama tippua kun tuli täys kuorellinen yli 400e laskuja.

Munarkki, älä viiti, mä rakastan sun vitsejä.

No mut sulla onkin äärettömän kieroutunut huumorintaju.

Eka kertaa Brooks pyllyn alla, ihmeellisen mukava.

DanielBraun - 19:51, 13.1.2015 » kulken julkisilla/jalan.
Brotherkrossari?
Ismo Repi - 20:59, 13.1.2015 »
DanielBraun - 19:51, 13.1.2015 » kulken julkisilla/jalan.
Brotherkrossari?
Pitäis kovistuu.

Edit: tossahan se nojaa vaatekaappia vasten.

Aaa okei.

Meinasin jo et meniks jako vituiks.

Aurailusta vielä, joku valitteli renkaiden jäljet kevlillä nähtyään, et miks ajaa, jos ei aja aura alhaalla. Ajavat ymmärtääkseni tahallaan välillä niin, jos on liikaa lunta ja liian vähän auroja. Ehtii ajella tuplamäärän ja jalankulkijoille helpompaa. Pyöräilijälle taas ei auta mitään.

ilonanne - 8:12, 14.1.2015 » Aurailusta vielä, joku valitteli renkaiden jäljet kevlillä nähtyään, et miks ajaa, jos ei aja aura alhaalla. Ajavat ymmärtääkseni tahallaan välillä niin, jos on liikaa lunta ja liian vähän auroja. Ehtii ajella tuplamäärän ja jalankulkijoille helpompaa. Pyöräilijälle taas ei auta mitään.
Tää nyt on missä tahansa hommassa kerrassaan huikeen paska filosofia, että kun ei resursit riitä ni tehdään vähän enemmän ja paskaa jälkeä. Tehdään se mikä tehdäään kunnolla!!!

kyllä muuten lämmitti ajaa renkaanjälkien vieressä auraamattomalla kelvillä johon oli vielä kaksikaistaiselta ajoradalta aurattu kaikki lumet että varmasti ois tarpeeksi muhjuksi tamppaantunutta lunta pohjilla että pyöräilijät saa kunnon cyclocross -fiilistä eikä mitään kevyttä pakkaslunta renkaiden alle.

^samoi fiiliksii Malmin läpi. Ylämäkiä taluteltiin ja tasamaalla muussattiin tangolta. Alamäessä ei tarvinnu jarrua… piti polkea ettei hidastunu

Muistin koulumatkalla hyvin elävästi, miksi töin pyörän sisälle rengas vaihtoa varten. Pyörätie oli aivan peilijäässä heillä höystettynä. Hiekoituskin auttoi erittäin paljon jään alla. Pyörähdin jalka maassa 2 kertaa ja tajusin siirtyä nurmelle, missä oli lunta. Ihana tää Turun talvi.

E. Jos tänään vaihtaisi ne Hakkapelitat…