Yskivaihde Twitter

mohnomishe - 0:34, 11.12.2014 » brotip: yo-kokeisiin ei kande lukea, tee vaa niitä vanhoja yo-kokeita t. 3 ällää no effort
Tää on ollu mielessä, vaikuttaa aika iiseltä tehtävät kun on tullu kursseilla tehtyä. Ainoa oikeesti paha homma noissa YO-kokeissa on tehtävien laajuus ja tietysti kuunteluissa on aina vittumaisia vastauksia (tyyliin: valitse näistä paskoista vastauksista vähiten paska)

Maksoin just laskuja. Vittuku vituttaa. Joululahjoja pitäis vielä pierasta ja näyttää siltä et loput palautukset hukkuu yhteen lahja-ipadiin. Onneks varustauduin jouluun etukäteen ja kaapissani on aftereightejä joita nyt aion syödä.

e: vaikka täällä nyt on nähty eroahdistusta niin pakko kertoa henkilökohtainen ilouutinen aiheeseen liittyen: oman mimmin kanssa on tällä päivämäärällä oltu nyt yhdeksän vuotta yhdessä. Jee. Joka vuosi kumpikin unohtaa koko päivän.

mohnomishe - 0:34, 11.12.2014 » brotip: yo-kokeisiin ei kande lukea, tee vaa niitä vanhoja yo-kokeita t. 3 ällää no effort
wowii ei kannata ruveta pelaa YO-keväänä

onks merenneito kadonnu

en kestä system ilman ariel

Biciolli - 19:54, 10.12.2014 » Miksi ihmeessä se ei mene jengin kaaliin, että pyörässä pitää olla tasaisesti palava valo ja että sen pitää olla kiinni pyörässä eikä vaatteissa eikä päähineessä. Takana voi olla valo tai hejastin eikä se takavalokaan saa vilkkua. [u]Kysykää vaikka poliisilta![/u]
Juu. Poliisiltahan asiaa kannattaa kysyä.

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/62586-poliisin-pyorailynakemyksille-kritiikkia-saannoksi-ei-kay-viidakon-laki

Yritin lopettaa kahvin juonnin, oli muute elämäni pisimmät 24h. ai että AI ETTÄ on hyvvöö

Bruuttus - 8:40, 11.12.2014 » Yritin lopettaa kahvin juonnin, oli muute elämäni pisimmät 24h. ai että AI ETTÄ on hyvvöö
Juu ei tuu mitään. Kahvia koneeseen.

Kahvia, lisää, nyt heti! Vetelen pikakahvia, kun en jaksa keittää oikeeta. Hyvin toimii.

Tuossahan tuo valuu

taas

Leo - 23:29, 10.12.2014 »
tutam - 23:16, 10.12.2014 »
Leo - 17:42, 10.12.2014 » Bullitt-kimppa, Kullit - Bimppa
Oot Leo kipee ukkeli.
:DDD
haluaisin täst jonkun t-paidan tai jotain

suomileijona-riipus:
postironinen suomileijona kiinnostais, oma hovitatuoija oli joskus luvannu mulle suomileijonatatsan ilmaseks jos otan suht isona johonkin näkyvään paikkaan

kesä2015:
hyvä kesä, odotan merenneidon paluuta suomen turkuun, sekä 1v7v jkl maakuntamatkaamista läpi läänin ja biirua ulkona

yo-kirjoitukset:
en kirjottanu, olin IB:llä 8)

eroasia ja pitkä seurusteluasia:
kurja homma ja kiva homma
kyl se siitä DanielBraun, elämä voittaa, aurinko paistaa ja pbj4lyfe

kahvinjuonti:
oikeastaan paras asia koko suomen talvessa

Pikakahvia en kyllä oo ikinä ymmärtäny, en missään olosuhteissa. Siinähän jokatapauksessa mitataan vesi ja jauhot ja sillä vaivallahan sitä onkin jo keittänyt oikean kahvinkin, joka on vielä parempaa.

on se ratkaisevasti nopeampaa: ei tartte odotella tippumista, mittaaminen mun tapauksessa perstuntumalta, vettä päälle ja täts it. Maku on mun mielestä oikeastaan ihan sama, mutta mulla onkin vissiin aika epäskarppi maku- & hajuosaston aistinta. Mikä on useimmiten vain hyödyksi.

Mutta ethän sä kylmää vettä sinne laita kuitenkaan?

^^useimmiten hyödyksi:) kuitenkin silloin tällöin jäät paitsi niistä tajunnanräjäyttävistä kokemuksista;)

Slovakialainen pikakahvi oli oikeasti hyvää! Ei hajuakaan merkistä, koska sitä tarjoiltiin minulle suomessa.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/1476397_10152670291544160_7136245419200258870_n.jpg?oh=a797e25bcfea88646295cbf84f82a98a&oe=5513AED8&__gda__=1426414931_e754bd551130c351b2bc300140206f25

susijussi - 9:15, 11.12.2014 » Pikakahvia en kyllä oo ikinä ymmärtäny, en missään olosuhteissa. Siinähän jokatapauksessa mitataan vesi ja jauhot ja sillä vaivallahan sitä onkin jo keittänyt oikean kahvinkin, joka on vielä parempaa.
kiinnostais kyllä tietää että kuinka iso ero maussa on psykologista. käsittääkseni kemiallisesti pitäis olla ihan identtistä kun eka keitetään kahvi ja siitä poistetaan kaikki neste. sit lisätään neste. ainakin teoriassa pitäisi maistua samalta kahvikuppi ottaako sen sit sammiosta joka on menossa nesteenpoistoon vai itsetehdyn pikakahvin.

itse siirryin tosin mutteripannuun kun joku päivä tajusin että en jaksa kyllä enää pelleillä suodatinpussien kanssa.

No eihän se nyt mitenkään oo kemiallisesti samanlaista. En usko ainakaan. Tuommosessa kuivaus ja uudelleen nesteenlisäys prosessissa varmasti haihtuu ja hajoaa paljon enemmän aromaattisia molekyylejä yms. kun mitä tuoreessa, vaikka olis miten näppärät systeemit tahansa sen prosessin toteuttamiseen.

Edit. Kemian Laudatur

itse juon pikakahvia jos muut juovat teetä, koska vesi valmiina jo keitettynä.
Tosi monet pikakahvit rupee olemaan superhyviä, vähän liiankin hyviä

T: 8 kuppia kahvia päivässä.

päriseekö?

haluutteko päätyä tnts:n crosshaireihin?
kahvee kiinostaa -topsuli

uskon jussin selityksen kyllä, joten selkeästi ei missään nimessä kahvitopikkiin asiaa pikakahvijutuilla :wink: