Yksivaihteen pakettiseuranta ja kuriirifirmojen kanssa puljailu

Tilasin bikesterilta kamaa kotiini (tampere) ja postnord vei paketin Lempäälään. Noh postnordin asiakas-ei-niin-palvelija sanoi että bikesterin vika, bikester korvaa. Hieno homma että on olemassa tämmöinen postnord firma joka pystyy kuseen muiden firmojen bisnekset ja syyttämään vielä niitä siitä.

Tampereella Postnord on kyllä ihan syöpää.

1 Like

Semmoista, että tuli tuossa paketti DHL:ltä ja jossain kohtaa matkaa olivat päättäneet ilmoittaa sen tulliin alvimaksettuna.
Mutta kun ei ollut, niin siinä oli itsellä ja tullilla hieman päänvaivaa. IOSS-numero oli, mutta ei minulla, joten ei ollut mitä osoittaa.
Näin jälkikäteen sitä tietysti miettii, että jos olisi pulittanut sen DHL:n vaatiman pari kymppiä käsittelymaksuja, niin olisiko sitä säästänyt tullit ja ALV:t. Tokkopa. Mutta ainakin olisi säästynyt roimasti aikaa.

Aion silti tullata itsekin jatkossa, koska ei se yleensä ole ollut hankalaa.

Viidestä eri firmasta tulos paketit, vähä jännittää mikä tulee ekana ja mihin noita viedään

Vika voi tosiaan olla joskus lähettävässä tahossa. Mulla meni aikoinaan CRC:n paketit järkiään aivan väärään postiin, vaikka osoite oli kyllä oikein. Kaikki muut paketit tulivat kyllä oikein. Postin mukaan virhe tapahtui tosiaan CRC:n päässä eivätkä he voi siihen vaikuttaa.

Täksi päiväksi oli paketin toimitus sovittuna DHL:n kanssa.
Mitään toimintaa ei kyllä näy seurannassa, joten päätin kysyä chattibotilta missä mennään.
Vastaus: “I’m sorry, we are experiencing technical issues right now. Please, would you try again later?”

Onko käytössä niiden sovellus?

Viimeksi tuli viesti, että “ei pystynyt toimittamaan, koska kuka ei ollut kotona.” Siellä kyl oltiin. Nyt vaan suosiolla tilannut lähimpään r-kiskaan.

Tänään pitäisi tulla kiekot Postnordin kyydissä. Tää vasta jännittää. Lukee, että toimitus tänään, ja sit vähän alempana, että 5.12.

Ihan nettisivua kattelen.
Hieman nyt jännittää, kun ilmeisesti on iltajakelussa että mitenhän käy, kun alaovi on auki vain tuohon iltaseitsemään.

Mulle respa väitti kans, että syynä ehkä se, että ovi ois ollut kiinni. No sanoin, että auki 21 asti. Ongelma se, että kuriiri ei oo tullut edes alaovelle. Käski sit kirjoittaa itse näin ^.

Jotenkin naurattaa.

Ebay paketti jäi tulliin, ja sen hoidettuani posti hukkasi paketin kuukaudeksi.
Olivat laittaneet kirjeenä eteenpäin niin ei ollut seurantaa, ja kuulemma vain lähettäjä voi valittaa näistä.

No, tänään tuli viesti Matkahuollolta, että pakettinne on noudettavissa ja kadonnut kirjehän se siellä. Siis mitä helv?

Ja haistakaa paska, olisin tarvinut ne perjantaina.

Tilaa paketti Varkaudesta Myyrmäkeen pakettiautomaattiin, paketti kävi jo Vantaan puolella mutta sittemmin lähti jostain kumman syystä Helsinkiin.

En oikein ymmärrä tätä logiikkaa, kun paketit muutenkin tulee milloin minnekin. Rajatorpan ja Martinlaakson vielä jotenkin ymmärrän, mutta Kannelmäkeä ja Koivuhakaa en sitten yhtään.