Yksivaihteen pakettiseuranta ja kuriirifirmojen kanssa puljailu

käsittääkseni välillä vaan menee tilttiin tuo viestienlähettely jonka takia viestit tulee myöhässä perille.

Paketti rekisteröidään, kun se otetaan kuljetettavaksi. Eikai silloin mitään koodeja lähetellä?

Tänne sopivaa kamaa.

Posti on hukannut viimeisen viikon aikana kahdesti toimipisteessä mun paketin eli kaksi turhaa reissua on tehty saman pakettikortin kanssa. Kuulemma koodi hukassa/väärä/ei löydy sellaista pakettia jne. Eilen Postin aukioloajan jälkeen ko. toimipisteen työntekijä soitti ja henk.koht. kävi yhdksän aikaan illalla pahoitteluiden kera tuomassa paketin minulle kotiin. Tapahtuiko tuo oikeasti? Olin päivällä aika vihainen, mutta pakko oli antaa positiivista palautetta tästä korjauksesta. Nyt päästään poikasen kanssa asentamaan Omniumiin uus ja tarpeellinen eturengas. Mutta iloisempi olen silti tuosta palveluasenteesta, joka ei ole nykypäivänä ihan tavallista täällä pohjolassa…

Toivottavasti toi työntekijä saa jonkun vuoden asiakaspalvelija -tittelin soveliaan bonuksen kera (tuskin saa…).

eiköhän se saa soveltuvan rangaistuksen rajojensa (= “sovitun prosessin”) ohittamisesta.

vähän kyllä sääliks käy postin työntekijöitä, miettii noita työnteon edellytyksiä kankeine prosesseineen ja sit kuinka joustavasti kuitenkin saa asioita hoitumaan kiitos työntekijöiden joustojen.

e: plus firman ainut motivointikeino ainakin uutisotsikoiden perusteella on perus pelolla johtaminen ja jatkuvat yt:t

Postin kanssa käy joskus tuuri. Olin joskus lähdössä Malesiaan ja tilannut jotain kamaa reissua varten netistä. Vartti ennen bussinlähtöä seisoin Tampereen Pääpostin tiskillä jono perässäni ja meuhkasin kun kama ollut Tampereella kolme päivää eikä löydy. Ystävällinen työntekijä seisautti aika pitkälti puolet koko toimistosta ja lähti kaivelemaan kaikkialta sitä pakettia ilman mitään laitteita vaan puhtaasti mun nimen kanssa. Se löytyi jostain aivan väärästä rullakosta pohjalta sen vartin jälkeen. Olin niin iloinen, että halasin sitä postineitiä. Aivan huippupalvelua. Sittemmin kuulin että se oli siskoni koulukaveri ja oli kokenut sen halaamisen aika creepyksi :confused:

Sitten taas DPD näytti kyntensä. Tilasin paketin megatarkkana extraspesifinä toimituksena itselleni tiettynä päivänä tiettyyn paikkaan tiettyyn kellonaikaan ennakkoilmoituksella. Siitä sai maksaa 40 euroa. Pääsin töihin niin paketti oli toimitettu edellispäivänä ilman ennakkoilmoitusta toimiston aukioloajan ulkopuolella (onneksi oli työkaveri töissä) eri henkilölle. Se henkilö on niin utelias että mun lootahan oli revitty auki koska “tää on varmaan jotain yhteistä kamaa”. No vittu olihan se mutta kaikki oli aika vitun sekaisin siinä vaiheessa (“mikä lähetyslista, ei niitä tarvitse lukea?”).

Jees omalla ajallaan hoiti varmasti tuon. Toivottavasti sain omilla kiitoksillani tilanteen ja päiväni pelastamisesta hänellekin hyvän mielen aikaiseksi.

Munarkki - 10:11, 12.2.2015 » Sitten taas DPD näytti kyntensä. Tilasin paketin megatarkkana extraspesifinä toimituksena itselleni tiettynä päivänä tiettyyn paikkaan tiettyyn kellonaikaan ennakkoilmoituksella. Siitä sai maksaa 40 euroa. Pääsin töihin niin paketti oli toimitettu edellispäivänä ilman ennakkoilmoitusta toimiston aukioloajan ulkopuolella (onneksi oli työkaveri töissä) eri henkilölle. Se henkilö on niin utelias että mun lootahan oli revitty auki koska "tää on varmaan jotain yhteistä kamaa". No vittu olihan se mutta kaikki oli aika vitun sekaisin siinä vaiheessa ("mikä lähetyslista, ei niitä tarvitse lukea?").
No huh, pitää ihan eräänlaisena kollegana äimistellä. Tietty tuohon 40 erppaan liittyy aika paljon enemmän händläystä kuin mitä itse teen, mutta jos jostain veloitan 40 erp, melko lailla toimisin ohjeiden mukaan.

Status from Tue, 03.03.2015 14:23
The shipment has been posted by the sender at the retail outlet

KESTÄÄKÖ PUOLASTA KAUAN

mikähän tässä nyt sitte maksaa ku paketti ei liiku… o-laageri ja nivaska puolia… huoh!

no oisko vaikka huonohermone alotteleva nettispeksaaja jolla on mielestää eeppine projekti menossa johon tarvii palasia nopeammin ku kukaa muu ikinä

ei ollu ununu-kimppa

manuelkala - 21:59, 3.3.2015 » Status from Tue, 03.03.2015 14:23 The shipment has been posted by the sender at the retail outlet KESTÄÄKÖ PUOLASTA KAUAN
ei menny mielecissä, mackissa tai orlowskissa kauan. alta 5 työpäivää.

odottavan aika kuitenkin aina pitkä. :–D

FF - 0:43, 4.3.2015 »
manuelkala - 21:59, 3.3.2015 » Status from Tue, 03.03.2015 14:23 The shipment has been posted by the sender at the retail outlet KESTÄÄKÖ PUOLASTA KAUAN
ei menny mielecissä, mackissa tai orlowskissa kauan. alta 5 työpäivää. odottavan aika kuitenkin aina pitkä. :--D
joo näin on, ei voi mitata missään yksiköissä tätä
niq - 0:39, 4.3.2015 » http://i.imgur.com/Xfs0ioH.png mikähän tässä nyt sitte maksaa ku paketti ei liiku.. o-laageri ja nivaska puolia.. huoh!
Se on rekassa halki Ruotsin, siitä laivalla Turkuun josta se roudataan sulle.

Kannattaa tsekata Postin seurannasta näkyykö DHL:n paketti siä. Ainakin tampereen mansessa posti tuo DHL-paketit.

"Hi Jussi,
We are sorry to hear that your order has not arrived, your order was shipped Air Mail with Royal Mail on 11/02/15, this service normally takes 2-5 working days to reach you, however Royal Mail stipulate that we must allow up to 15 working days for delivery. If your order has not arrived quickly we apologise for any inconvenience you have been caused.

. . .

Regards
Superstar team

Superstar Components LTD / Tibolts.co.uk"

e. Eiku ei mitää. Löyty tiedot jo Postinki seurannasta.

http://i7.aijaa.com/b/00125/13742356.jpg?d6e979c101c26e58c1fed490370147ce55552837619d7afa6fcd2793bc797c457a9079c19734ceb1f062877869eff1f1

mikä mättää kun ei paketti liiku moneen päivään