Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

mul on kai joku taktiilisten sensaatioiden yliherkkyys

verisuonet rakko hengitys suuontelo kynsinauhat silmät ja kun katon liian pitkään tota mun ainoaa viiltelyarpea, alkaa heikottaa

sillon ku katoin sen moto GP-dokkarin lääkereflojen alussa niin aloin kiemurtelemaan ja verenpaine tippu ihan vittuna just ku joku vetäs pannut ja jarrukahva amputoi pari sormea yms. luin tosin jälkikäteen et sillee ihan perus juttu.

keho on vihollinen mutta mitään ei ole tehtävissä

Omat inhokkini: maiskutus ja tussin rapina paperia vasten vedettäessä. Kylmät väreet menee varsinkin jälkimmäisestä.

1 Like

Kaikissa yllämainituissa on toki oma ärsyttävyytensä, mutta yksikään ei haasta sitä päänsisäistä nirskahdusta, jonka kuulee joko vahingossa tai masokismin puuskassa puraistessaan hammaslääkärin suuhun asettamaa pumpulitukkoa.

1 Like

lomaterveiset Madridista! tähän asti havoinnoitu pyöräkulttuurissa:

-kaupunki on mäkinen ja pyöräilijöitä näkyy vähän
-ne harvat pyöräilijät on lähinnä urheiluasuisia miesoletettuja gravelpyörien selässä
-fiksihavaintoja 0
-sinkulahavaintoja myös 0, ks. mäkisyys
-hihnavetoisia fillareita muutama
-pyörämerkit ihan vieraita; pari Canyonia ja Specializedia nähty mut muut paikallisia
-yksi sähköpyörä jossa tarakan tilalla aurinkokenno

etelänkirjeenvaihtaja kuittaa.

11 Likes

Ois käyny hyvin tohon Terveisiä Madridista topiin tai en tiiä

1 Like

katokato! hei kiitos, hyviä vinkkejä siellä.

Täällähän on joo säikeet lähes kaikille miljoonakaupungeille olemassa, nyt pariin vuoteen eivät ole sattuneesta syystä juuri päivittyneet ja Madridin kohdalla voi olla hyvinkin ikääntynyttä dataa. Antoisaa lomaa!

1 Like

mä en vois elää tällaisen asian kanssa :sob:

Hitto tätä ulkomaanhommaa (joka on siis muuten erittäin miellyttävää kyllä) . Mut siis oon viimeksi ajanut pyörällä perjantaina ja nyt jo hirveet vieroitusoireet. Kävely ja museot ja metro, joo, aurinko joo, mut kyl se kun fiksil vetää niin ah.

5 Likes

Viikko kipeenä (iso K tavattu kans), niin kyllä tässä kohtaa alkaa vähän kaipailee edes sitä työmatkaa.
Kävin kuitenki kurkkaamassa pyörävarastossa että kaikki hyvin : D

3 Likes

Kolme viikkoa ajamatta ku flunssa iski viikoksi kanveesiin ja jäi kahdeksi asumaan nieluun. Huomenna jos pystyis vetää. Ihan parhaat fillarikelit menny ohi tähän asti

1 Like

Kaupunkipyörää vaan haltuun ja kovaa ajoa :slight_smile:

pizzan liikahtelu pizzalaatikon kattoa vasten tuntuu pahemmalta tbh

2 Likes

Mä en oikeesti uskalla :relieved: tunnustan tässä nyt julkisesti

1 Like

Miettii pitäiskö järkätä sadan kappaleen Crust Clydesdale haarukan kimppa suoraan tehtaalta.

15 Likes

Tuskin sais pelkästään Suomeen uppoamaan, mut Pohjoismaihin varmaan :thinking:

Just eilen mietin, että hemmetti kun noita ei saa Euroopasta.

do it!!!

Toivottavasti teille kelpaa tuumaset kierteelliset :evil:

6 Likes