Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

oon just nyt aika ylpee itestäni:

kävin lähestyvän kevään kunniaksi nyt lopulta hakemassa nastarenkaat. ja no sitten tuun sieltä kotiin ja mietin että noniin. ruvetaas äheltämään (renkaiden laitto on mun absolut inhokki toimenpide).

mut siinä kohtaa tajusin että

  1. nälättää
  2. väsyttää

ja sen sijaan että oisin ruvennut äheltään ja tullut pahalle mielelle, teinkin lounasta ja meen kohta päikkäreille, ja sen jälkeen sitten katon niitä renkaita.

ennakoiva tunnesäätely ja perustarpeiden huomioiminen. aika kova. en oo aina osannut. joku hyöty siitä että töissä niitä päivästä toiseen kertaa muksuille :smile:

10 Likes

En ihan osan nyt ajatella, että mihin triidin laitan hyvän biisin johon oon tehny videon joka ei liity pyöräilyyn.

Sisältövarotus: tosi melankolinen biisi.

4 Likes

55 posts were merged into an existing topic: valtio / Πολιτεία / res publica

mitä meinaat konsta?

1 Like

Hirvee flow päällä. Pannutin eilen lenkillä (tosin taluttaessa) ja räsähdin kyynärpää edellä jäiseen kevyenliikenteenväylään. Kuului aikamoinen RÄKS ja luulin jo pienellä kokemuksella, että nyt naksahti sitten käsi, mutta ilmeisesti ääni tulikin jäästä, jonka pinnan massiivinen käsivarteni lävisti. Siinä sitten hämmentyneenä pyörittelin kättä, että toimiiks tää. Toimi!

Ja tänään oli kellarista nyysitty työkaluja sekä lastenrattaiden istuinosa. Asioilla ei ole yhteyttä.

3 Likes

Hus → Jääkendo

Jos metroissa ois kylppärit.

4 Likes

5 posts were merged into an existing topic: Jääkendo

Voihan mähnä, sössin jotain takarenkaan akselia säätäessä enkä tiedä mitä. Jokos Hgin pyöräpaja on taas auki? Voisin käydä neuvoa kysymässä.

Kyllä se vaan hyvinkin auki on.
Juur tänään kävin sinne kyöräämässä jouto-osaa. Eli siis se Pasilan paikka.
Seur. kerran auki taas keskiviikkona klo 16.30-20.00.

3 Likes

Jee, kiitti!

Lähtemisen vaikeus: todellista

Tokavika lomapäivä ja tässähän sitä vielä neppaillaan kun olisi voinut olla jo pari tuntia ajelemassa polkuja.

Hyvä minä.

3 Likes

Minä joka ikinen vapaapäivä

4 Likes

siis mulla on yllättävinä vapaapäivinä (eli suunnittelemattomilla vapailla) sellanen ongelma että on liikaa tekemistä, erilaisia projekteja, mutten saa päätettyä että mihin käytän aikani, ja sit oonkin sohvan pohjalla edelleen ja Gilmoren tyttöjen neloskausi pyörii vaa edelleen näytöllä

9 Likes
elätkö vapaudessa joka päivä
  • elän vapaudessa joka päivä
  • en elä vapaudessa joka päivä

0 voters

ostin heart-curved kylmänsävyiset hippiaurinkolasit kirpparilta jäänaskalia vastaan.

1 Like

Oli tota aika punkeminen Pasilasta Itähesuleissöniin tässä iltapäivällä.

1 Like

Ja nyt on iha totaalinen myrsky kehissä. Sähköavut turbolla ja 3" nasta-Freddiet kulki vielä, kunnes jääty vaihtajan rissat jumiin ja niitä sai vähä raksutella auki.

Joku tuli vastaan kuormapyörällä Myllypuron Shellin takana, otan osaa. Ei näyttäny yhtään kivalta vaikka siinäki tais olla sähköt apuna.

1 Like

Elättelen toivoa ettei toi paskamyrsky osuis Tampereelle vaan menis eteläpuolelta ohitse.

Pääsis vielä huomenna ajaan polkuja ilman lumihangessa tunkkaamista.

1 Like

Sehän alkaa vähitellen olla mielessä kesä ja lyhyehköt bikepacking -harrasteet. Aj että.

1 Like