Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Sehän alkaa vähitellen olla mielessä kesä ja lyhyehköt bikepacking -harrasteet. Aj että.

1 Like

Vahva sama. Olin myös säästellyt 34 lomapäivää kesälle, mutta nehän paloi nyt kun työpaikka vaihtui. 'elvetin helevetti :frowning_face:

Nollasopparissa ja epäsäännöllisessä vuorotyössä on puolensa. Helposti saa järkätty vaikkapa 5pv get awayn. Se toinen puoli sit on se että joutuu esim. nyt arpomaan että mistä fillaristaan vaihtaa vaihtokuntoiset osat kun kaikkia ei ole vara laittaa kuntoon kerralla.

1 Like

Olipas ärsyttävää, kun puolet matkasta oli aurattu aura 10-15 senttiä kadun pinnasta. Taluttamiseksi meni.

1 Like

Useempi kilometri oli sähkömaasturin kantoa, talutusta ja työntöä itelläki ohjelmassa. Ajoa kuitenki enemmän, seki isoks osaks yliajoa odotellen ajoradalla.

Huomiseksi katoin jo valmiiks maiharit, kevyemmän repun ja kävelymielen. Onneks on vaan reilu 5 kilometriä suuntaansa. Jos vielä laittas teetä termariin ni tuntuu ihan ku ois retkellä.

4 Likes

Aamuisin vähärreilu 11 kilsaa ajettavaa, siitä umpihankea oli nelisen kilometriä. Parikymmentä metriä piti taluttaa, kun oli ajorata kapealle väylälle aurattu muuriksi ja yhdet pannut. Pannujen seurauksena kolhin polvea sen verran että ei tällä kyllä huomenna ajella mihinkään, mutta takaisin pääsi ihan ongelmitta.

1 Like

Pomo huomautti taas että haukottelun vois tehä hiljasemminkin. Rustasin tiedoksiannettavan irtisanomisilmoituksen.

Sit vaa jatkaan tän työnantajatilkkutäkin kokoamista… Vittu mikä ala tämäkin, opiskelen kohta pintakäsittelijäksi. Eiks maalarit saa usein tulla töihin vähän myöhemmin ku perus raksajäbä? Varsinki jos on freelanceri? Kertauksen vuoksi; ongelma on insomnia.

8 Likes

Hails ja tsempit!

Voi vittu mulla on paska lihaskunto. Läpällä ennen saunaa kokeilin 3x10 istumaannousuja, oli ihan tuskaa.

Mikäs ala sulla kyseessä? Elämä on liian lyhyt paskassa duunissa lusimiseen. Ite laskeskelin tossa että nykynen työnkuva on järjestyksessään 19 mistä mulle maksetaan liksaa. Onnistuuhan se toki näinkin mut jos joskus haluais järkevää liksaa, niin erikoistua pitäis.

henkilökohtasena avustajana toimin. näillä tutkinnoilla tosiaan toinen vaihtoehto ois varmaa joku asiakaspalveluammatti missä kohtaa ainajotain mun kaltasia kovaäänisiä urpoja jotka luulee olevansa aina oikeessa, mikä ei oikeen hotsita.

sillee sanoisin et omalta kannalta ja varmaan myös heidän kannaltaan, vaikkakaan en ole tätä niin aktiivisesti observoinut ja analysoinut, mutta jonkun verran, suurin ongelma on vammaisten huono asema. jos useampi sais täydet avustajatunnit niin ois enemmän konsistenttia työtä.

1 Like

A post was merged into an existing topic: valtio / Πολιτεία / res publica

“Älä koskaan ole sen aiheen tai teeman ekspertti josta aiot katsoa viihdettä. Alkaa vaa vituttaa ku kaikki on päin helvettiä.”

-Roller94, 24.2.2022

Koskee myös lehtiartikkeleita yms.

uunitin ja hioin jarrupalat, vihdoinkin loppu se saatanallinen ulvonta.

BLISSBLISSBLISSBLISSBLISSBLISSBLISS vithu kelvit sai kyytiä

Tota uunijutskaa pitääki kokeilla kun omat jarrut tuntuu ulvovan turhan paljon omaan makuun. Oliko 200°c ja 20min?

1 Like

täysii kaasuhella, arviolta timma. lienee just jossai 300 paikkeil. tehoki tuntu parantuneen. en mä ny mitää abusee oo kyl jarruilleni twhny mut silti sillä oli merkitys. Jotku aik perus palat ne on, sintered salee vai mikä olikaan?

1 Like

Tosiaan tää on nyt ajankohtainen aihe näin hillotolppapäivänä. Myö kehiteltiin tätä konseptia runebergin (fredrika) suuntaan ja pyöräytettiin mantelimassasta rengas, joka aseteltiin pullan leikkuupinnan päälle ikään kuin laidaksi, jonka sisälle lapioitiin hilloa ja tietenkin kermavaahtoa myös. Samalla näinä polarisaation aikoina arveltiin että ehkäpä tästä löytyisi yhteistä säveltä hillon ja mantelimassan kannattajien kesken

9 Likes