Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

jos ketään kiinnostaa niin vetäsin sit paniikit ja lihaskouristelut enkä menny töihin, en antanut mitään syytä lol.

tänää uutta yritystä, ny o nukuttu.

1 Like

humanistina koen tämän vähän loukkaavana.

1 Like

jos olisin luonnontieteilijä, kääntäisin keskustelun täysin päälaelleen ja asettuisin itse uhrin asemaan

7 Likes

anteeksi, piti olla kaksoispiste eikä pilkku:

nostan kädet pystyyn humanistina: mulla ei oo knowhowta arvioida tätä.

eli tarkoitin että mulla on humanistisen koulutuksen tuoma vahva itsetuntemus ja kyky reflektoida milloin mun kannattaa esittää tietäväni jotain ja milloin voin reippaasti myöntää että en oo mun ydinosaamisalueella :blush:

4 Likes

pirulainen että mulla kesti kauan tajuta, että aina ei tarvii olla mielipidettä.

Sit menee vähän mutkikkaammaks ku on aktiivinen väkivaltatilanne (sanan liberaalin monitulkintaisessa merkityksessä).

2 Likes

Haa! Varastettu mummikseni löytyi tänään viereiseltä pihalta, kiitos naapurin avusta. (Olin tarkastanut vain vastapäiset pihat.) Pidetään vaihtoilmo silti auki. Yksikään kala ei ole vielä uinut satimeen.

3 Likes

Kovaa vetämistä.

32 Likes

ei voi tehdä noin

2 Likes

-15% mm Sramin ja Park Toolin tuotteista: bike-components.de lähti itsellä kasa tulemaan.

e.: tarjous on paattynyt

Joo tuota, meikästä on ihan oikeistonäkökulmastakin hyvä ajatus, että markkinatalous tuottaa edullisia hyödykkeitä mutta laki asettaa puitteita sille, kuinka paskaa laatu saa olla. Ei tällainen ole marxismia.

Jos aspahommissa harmittaa ihmisten reklamaatiot halvasta paskasta, kannattaa tehdä kaikki valtuuksiensa puitteissa niiden hyväksymiseksi. Tällai asiakas on iloisempi, omat hermot säästyy ja työnantaja saa signaalin, mitä tavaraa ei kannata isojen reklamaatioprosenttien takia myydä.

Tuotevirhevastuu koskee myös tuotteita joilla ei ole takuuta. Kantsii tietää oikeutensa ja esittää asiansa rauhallisesti. Oman aspakokemuksen myötä oppii toimimaan asiakkaana niin, että saa tässäkin suhteessa parempaa palvelua.

11 Likes

ottivat yhteyttä maililla tuon kuluttajansuojaraportin välittämiseni jälkeen ja ottavat yhteyttä lähiTokkaan että palauttavat/korvaavat tuotteen, sillä repun olisi pitänyt kestää kauemmin. Eli mikäli ei tuu mitään ylimäärästä sooloilua keneltäkään enää niin tää nyt vaikuttais päättyvän aivan hyvin.

Tänään oli kiva vetää ÄmTeeBeetä, mut nyt lähinnä semmonen olo influenssarokotteen jälkimainingeissa et vois alkaa vetää rokotteita unilääkkeeksi.

9 Likes

Fillarimummo Rauni Hietanen on parasta aikoihin

7 Likes

Hirveä arpominen tässä, että laittaako tänään lenkille nastat vai ei. Pakkastahan on, mutta kadut ainakin tässä Pasilan korkeudella ihan kuivia. Ajatus olisi käydä jossain Koivukylän korkeudella ja sieltä vielä määrittelemätöntä reittiä Vuosaareen.

No todellakin. Luin äsken YLEn uutisen Hietasesta, ja ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Otanpa asiakseni polkea Lieksaan ja asioida grillillä sen jälkeen kun se aukeaa taas (1.3.2022). Jumaliste.

4 Likes

fillarimummo rauni hietanen toksisin hyökkäys henkilöäni kohtaan aikoihin

myltsiski aika kuivaa, kotimatkalla eilen ainoastaan pinnankorkeuden vaihteluiden vuoksi oli jotai jäälätäköi.

jotai semmost huurretta lähinnä.

mukava kkuulla että oot päässy oikeesti ajaa.

Jes, kiitos! Tässä on ajeltu jarruttomalla kiinteällä kohta kolmatta viikkoa. Vähän pitempään meni kuin uumoilin, mutta ehkä tää tuntuu sitten sitäkin makeammalta.

On pitänyt rapsailla tone omaan ketjuun jotain, mutta asiaan liittyvät kuvat on vielä kamerassa raw-formaatissa ja olen ollut laiskalla tuulella.

1 Like

tärkeintä on et vetää, mitä sä luulet et miks mä taas oon täällä niin paljon?