Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Ei ole vielä tämän kymmenvuotispäivä, mutta koska aihe nyt pinnalla, niin menkööt:

5 Likes

se tunne kun tosi iso osa potentiaalisista työnantajista listautuu “anonyyminä työnantajana”, huhhuh mitä päivääni murmelina. Onneks on jo duunipaikka mikä ei oo uhattuna, noi näkymättömät toksiset hiukkaset kolmansilta osapuolilta vaan saattaa alkaa pikkuhiljaa uhkaa mun pientä päätä…

O: ylempi tutkinto

2 Likes

just jees ja cool ja intuitiivisen helppokäyttöne tämmöne kaasuliesi eikä tarvii arpoo et millon voi käyttää muuta ku pienintä mahollista liekkii. :smiley: en tiiä, voihan se kans olla että oon joskus laittanu ton kiehuu laajemmalle levylle. mikä nyt ei ihan kamalasti mitään muuta, ei se silti isompi oo ku pannun pohja.

honestly kyl iha vitu jees et se kahvi tulee sairaan nopee.

BTW vähä aikaa sit tarjosin röökii jollekulle epekepes ja jubailtii vähä ni ku kerroin et asun myltsis ni se kerto et seki on asunu siel. en edes maininnut asiaa, ehkä se ties siitä ku hekan kämppä, mut se ties heti mainita kaasuliedestä naureskellen. hyvä kohtaaminen.

Velipojan kuulemma saada kapeampi stonga maasturiin ja vivut ei sitten mahtuneetkaan. Valitusta leveydestä ei anneta periksi, joten…

10 Likes

lol frendi puhu jostain intracranial pressuresta josta myöhemmin sit luinkin vielä ja tänään kysyin siltä et “niin intrapranial cressure?”

WHAT HAVE YOU DONE TO ME!?

1 Like

kuten frendi sanoi; “munansaannokset mielenneet vallan.”

Aikamoinen viritys, mutta eikös tossa gripin ja jarrukahvan välissä ole riittävästi tilaa?

Onhan kaikenlaisia vaihdekeppejä vaakaputken päälläkin ollut ja chopperporukat laittaa grippivaihtajia satulan alapuolelle pitääkseen ohjaamon tyhjempänä.

Kuulemma ei mahtunut. Veli oli sen verran innoissaan tästä patentista, etten lähtenyt analysoimaan tai ohjeistamaan sen enempiä. Pääasiahan on, että kuski on tyytyväinen…

3 Likes

Tämmönen ihan söpö runko on kesästä saakka lojunut Baanan ja Köydenpunojankadun risteyksen pyöräparkissa. Siitä projektia tiirikointitaitoiselle!

Nii siis tohon shimanon kahvaan menee i-specillä vaihdevipu suoraan kiinni :cowboy_hat_face:

No ei siinä pääasia että puuhastelun makuun pääsee

1 Like

erikois > tavallinen

New job interview day. Enhän mä voi tänäänkään vierottautuu kahvista.

Harjoittelin jo eilen keskustassa käymistä fysiatritapaamisen merkeissä. Kaikki haisi läpikotaisin bisnekseltä, mutta kun fysiatri tuli puol timmaa myöhässä sain sentään alennusta ja laskin itelleni 120 e tuntipalkan ilmasen kaakaon ketjudokaamisesta ja taulujen tuijottelusta hermostuneena.

Fysiatri nasautti ja sano että pitäs pikkuhiljaa tulla paremmaks mutta jos haluu ettei nimenomainen vaiva johdannaisineen uusiudu ja että edelleen tulis vielä paremmaks ni pistää pään kuntoon että jaksaa sitä fysioterapiaa ja monimuotosta liikuntaa. Tammikuussa treffit yhen psykoterapeuttiopiskelijan kanssa. Sanoinkin vähän aikaa sitten että tässä vaiheessa olen sellainen kokoelma defenssimekanismeja että mua pitäis käyttää opetusmateriaalina.

3 Likes

Onhan tossa tollasta “launch control” meininkiä.

Oisko kiinnostuneita osallistuun leikkimieliseen, mutta ihan saatanan vakavaan, arvontaan jos Ranchin pikkujouluissa lauantaina kasattais full custom talvifiksi ja pistettäis nyt jo laput myyntiin?

22 Likes

Mikä koko? :grinning:

no mä mietin tän niin, et jos nyt laittaa arvat myyntiin ja arvonta lauantaina ennen meidän pikkujouluja, niin ehtis piirtää full custom geon.

edit. mut tiedän, et tä menee niin et ku livestreamissä alkaa messinki sulaa niin sadoittain tulee niitä pettyneitä, jotka ois tahtoneet mukaan eikä nähneet ajoissa topsua aiheesta.

8 Likes

400 mm chainstayt ja tilaa 2.0” kumille ja Dura Acen 7600:ille?

1 Like

Ununu.
Kerro tai laita linkki.
Sulla on myynnissä toi upee custom pyörä. Vai onko se edes custom. Huikee on. Kiinnostaa. Miksi et rakastanutkaan?

hahahaha lol rutinoituneet toiminnot lol.

Kävin tänään itsepalvelukassalla. “VIHDOINKIN MUISTAN OTTAA KUITIN VÄLÄYTTÄÄKSENI SITÄ LUKIJALLA NIIN ETTÄ PÄÄSEN ILMAN YLIMÄÄRÄSIÄ MANÖÖVEREJÄ ULOS PORTISTA!” ajattelin. (joillain itsepalvelukassoilla on tosiaan tämmönen systeemi).

Sit joku tyyppi meni siitä just mun eestä jättäen portin auki ja jäin skannailee kuittia. Tän jälkeen tajusin että mikäänhän ei siis muuttunut ja lähin vetää.

Illalla sit kävin kaupassa yhden tuoteartikkelin speksaamassa ja jotenki kassatyöntekijä oli niin Sairaan Nopee ja näki kun kortti heilu mun kädessä että summa ja käsky näyttää korttia olivat jo screenillä, joten jäin odottamaan että “jokin muuttuisi” ja saisin signaalin väläyttää korttia. Sit tajusin et hetki tota noin, siinähän se oikea signaali on koko ajan ollut.

Silti mulla ei oo aina kyl yhtään semmonen olo että mun aivot käyttäis tällee säästetyn kapasiteetin esim. mihinkään hyödylliseen tai ainakaan semmoseen joka tuottais mulle onnea lol. Jotai turhanpäivästä runningia pääosin joka ei edes ole oikeaa ajattelua.

oon ollu hereillä vasta vartin ja oon saanu jo kusipääöverit tästä 10000 m3 egon kaverista joka alkaa force tivaamaan heti aamusta. Töissä sytty eilen avoin sota.

Ei voi muuta ku Nailbombia luukuttaa. VITTU TÄÄ ON PASKAA!