Yksivaihde sisustaa

Tuplapeite on hankala kahden nukkujan epäsuhtaisen lämmönsäätelyrytmin vuoksi. Keskimäärin ohut villapeite olisi kyllä varmasti parhaimpia ratkaisuja. Toki toai yksilöllistä.

Yhden/kahden yön jälkeen en vielä tuomitsisi tuotteen toimivuutta. Ihmisen keho on unen osalta todella herkkä ja hengittävyyden ja lämmön muutokset ovat yllättävän voimakkaita tuntemuksia aiheuttavia. Adaptaatioaika uuden peiton tai vuoteen muiden muutoksien osalta voi useasti kestää 2-6 viikkoa.

T: sänkyhenkilö

2 Likes

Kiitos rohkaisusta. Eipä siinä, tuote toimii varmasti just niinkuin se mun edellinenkin peitto mutta muuttujana tosiaan kaks henkilöä yhden sijaan, lämpöpattereina siellä tohottamassa.
Eikä tässä ny muuta vaihtoehtoa olekaan kuin totuttelu. Ostettu mikä ostettu, tällä mennään.


Tämä on omasta mielestä harvoja onnistuneita tämän sekmentin kapistuksia.

1 Like

Toivottavasti tuonne on valettu tinaa tms pohjalle ihan hemmetisti, koska iha vitummoine tulipalovaara ekana mielessä.

8 Likes

Tass yksi osoitus siitä ettei droppitangoilla tee mitään

5 Likes

Jaa kun nyt sänkypuuhista oli muutenkin puhe niin… Täällä taas viime viikolla tällainen achievement unlock:

Kuvaushetkellä operaatio jo voiton puolella, omin pikku kätösin tuli väännettyä rautalangasta eiku saksalaisesta jaloteräksestä uusia joustimia joku 25 kpl. Lopputulokseen tässä kohtaa ihan tyytyväinen, vaikka kai tässä tosiaan joku 2–6 viikon totuttelujakso on vielä menossa. Ei tuolla nyt ehkä toista 20+ vuotta päätoimisesti enää tule nukuttua, mutta jos nyt vielä jonkun aikaa ja vaikka seuraavassa osoitteessa vierasvuoteeksi.

7 Likes

No nyt! Nyt on hyvää suorittamista! Tällainen asioiden korjaaminen ja käyttöiän jatkaminen on kyllä kaikkien jumalien ja jumalattomuuksien työtä, voi hemmets sentään.

Ylläpito, hoiva ja huoltaminen ovat—ainakin mun nynnydemarianarkismissani—kaikkein perustavanlaatuisinta poliittista toimintaa.

Jackson, Steve 2014. Rethinking Repair. Teoksessa Tarleton Gillespie, Pablo Boczkowski & Kirsten Foot (toim.). Media Technologies: Essays on Communication, Materiality, and Society. Cambridge: MIT Press.

7 Likes

Ihan hienot ajovalot rauhalliselle kuskille

2 Likes

Joustinpatjan korjaaminen itse on kyllä seuraavan tason — eli ns. nekstin levelin — kotipuuhailua. Hattu nousee.

1 Like

Voisko modet tehdä jotain vaihdeosia luukuttaville Snorlaneille

1 Like

Itsehän tässä harkitsen Ikean valikoimasta poistuneen 160 cm lateksipatjan sahaamista kahtia, koska on hyvä kumppanin selälle muttei minun.

Olisi pitänyt 2 vuotta sitten tajuta ostaa mieluummin 2 kpl 80cm patjoja

https://www.bikeforums.net/classic-vintage/530402-wacky-world-craigslist-ebay-ads-885.html?ispreloading=1

Parhaat kierrätetyistä fillariosista valmistetut joulukoristeet let’s go

Adaptaatioaika kesti kahden yön verran. Nyt olen jo tukevasti adaptoitunut ja nukun yöni mitä onnellisimpana. Meikäläinen on aina heittämässä hanskoja tiskiin ja kirvestä kaivoon heti paikalla. Mutta rohkaiseva viesti todella toi perspektiiviä ja auttoi. Kiitos, DanielBraun!

2 Likes

Nukkuville 2080 -sänky Virkkilän Tuukalta ja kunnon patjat päälle, paras investointi mitä olen ikänä tehnyt.

Ihan mega järeä suositus Tuukan kädentaidoille ja asiakaspalveluhenkisyydelle.

1 Like

Joo tuttua, tosi useasti törmään asiakkaiden kanssa näihin ”yhden yön jälkeen sänky/peitto/tyyny on paska” keskusteluun. Kiva kun voin olla avuksi!

1 Like

Bongasin tän nukkuville merkin Habitaren messuilta ja lupasin jo ittelleni et nukkuville o seuraava sänky seuraavaan kämppään. :saluting_face:

1 Like

Ikinä oo kuullutkaan mistään sopeutumisajasta ja oon kuitenkin kohta 42 vuotta nukkunut. Mistä tämmöisetkin pitäisi tietää ja mitä muuta on tietämättä?

1 Like

En usko että enää muuta on tietämättä. Tämä oli nyt viimeinen.
Nyt olet täysinoppinut!

1 Like

Pitää varmaan antaa vielä uusi mahdollisuus muoviselle Unicanitorillekin pidemmällä sopeutumisajalla

3 Likes

Selle Italia Nitrox saattais myös reilummalla adaptoitumisajalla olla ihan ookoo.